internet-bikes.comBeoordelingen

Koen Evers

Beoordelingen voor internet-bikes.com

4.63/5.00

7.422 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden

Wat andere klanten zeggen over internet-bikes.com

Nooit een reactie op mijn vraag gekregen
Na 2 dagen wachten en fake berichten van DHL nog steeds geen levering! Heb al wel betaald maar nog niets gezien en ontvangen.
My worst internet shopping experience ever !!! BEWARE !!! I can definitely NOT recommend this shop !!! The bicycle which I have ordered was not available, although order was confirmed at the beginning. I have canceled my order instantly, communication was very bad and slow, sometimes simply no replies. I am still fighting to get my money back, now already for 3 weeks. Absolutely unbelievable.
Unprofessional service from DHL. One week later and still haven’t received my orders. Maybe not your direct mistake but you are responsible for the partners you choose to work with and the quality of their services. Also the fact that you work only with DHL Is also not good. I won’t buy again from your store as long as there are delivery alternatives, I hope you understand that it’s not personal.
 Antwoord van internet-bikes.com
We have contacted the customer and solved this neatly.
Geen product ontvangen. Niet leverbaar Wel snel geld retour gekregen.
3 keer achterelkaar een artikel besteld en 3 keer fout gegaan. Zo te zien doen de mensen van internet-bikes.com, heel erg slecht !!!!
Dhl zegt bezorgd te hebben maar hebben niks ontvangen. Ook hebben we 2 track and trace codes waarvan 1 niet eens traceerbaar is en de andere dus al bezorgd lijkt te zijn wat niet zo is. Dikke bagger.
Wacht al lang op mijn bestelling
 Antwoord van internet-bikes.com
De zending is automatisch retour gezonden door DHL. We hebben deze direct weer opnieuw verzonden en deze is reeds geleverd.
Ik heb een week geleden besteld stadfits en heb niet eens een e-mail ontvangen wat leest als bestelling geen info emeil war is mijn besteling
Niet geleverd , niet terugbetaald
 Antwoord van internet-bikes.com
We hebben dit direct uitgezocht en opgelost.
Ik had het fietsje voor me dochter der verjaardag besteld en dan krijg ik hem niet compleet binnen mis de zijwielen en het mandje die erbij hadden moeten zitten al 3 afdelingen gesproken en gaat weer naar een andere afdeling omdat het niet los geleverd word lekker dan verjaardag van me dochter met fiets zonder zijwielen top
Via bol. Com besteld. Beiden geven totaal een andere info mbt de bestelde fiets.
Gebrauchtes Fahrrad bekommen. Nach mehrmaliger Aufforderung kommen es abholen..Frechheit nie wieder
2 bandjes besteld waarvan 1 duidelijk niet nieuw is en er wordt niet gehandeld
Ik kreeg iets ander dan wat ik bestelde op de foto zag het er anders uit en had het een andere kleur
Op donderdag een MTB besteld en betaald. Keurig daarna bericht gekregen dat de fietsenmaker mijn fiets tip top in orde ging maken en dat ik bericht kreeg wanneer de fiets geleverd werd. Intussen een mooie helm besteld zodat ik veel veilige kilometers kon gaan maken. Op woensdag ( 5 werkdagen) later ontvang ik bericht dat de winkel waar ik de fiets heb besteld de fiets reeds verkocht heeft.
De slechte service ooit! Product was niet compleet. Pedalen passen niet... dus geen originele pedalen! Bijna 100 euro voor fiets die niet eens 50 euro waard is! En klantenservice die met niks help en ook niet klantvriendelijk! Nooit meer bij hun bestellen!
Wrong item delivered waiting on the actual item now
 Antwoord van internet-bikes.com
The correct article has been received by the customer.
Bestelling nog steeds niet ontvangen. Bestelling zou normaal van vorige dinsdag geleverd worden, maar tot op heden niets ontvangen.
 Antwoord van internet-bikes.com
De bestelling is inmiddels door de klant ontvangen.
Een en al drama. Ik had een A4 vol geschreven als review. Maar zelfs dat gaat dus al niet goed. Eens maar nooit meer. Loop mat een grote boog om deze winkel heen. Lees eerst al de reviews op trustpilot.nl , prijsvergelijk.nl, klacht.nl en allebedrijvenineindhoven.nl maar eens. Overigens had ik voor het schrijven van deze review wel al het volledige door mij betaald bedrag , terug ontvangen.
 Antwoord van internet-bikes.com
We hebben contact gehad met de klant en dit besproken.