internet-bikes.comReviews

Beoordelingen voor internet-bikes.com

992 geverifieerde beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden

21 sep. 2022
Prima op tijd geleverd. Wat beter kan is details die er toe doen bij specifieke onderdelen nauwkeuriger vermelden. In onderhavige bestelling stind er ip de site dat de fietstassen 13 cm breed waren. Dan zouden er dus gemakkelijk 2 melkpakken van 7 cm naast elkaar passen, hetgern lang niet het geval is. Nog belangrijker is dit met technische onderdelen, zodat men bevoorbeeld de benodigde spaaklengte kan berekenen bij een naaf/velg combinatie, zodat spaken meebesteld kunnen worden. De problemen met bandenmaten en bijvoorbeeld maximale druk zijn ook behoorlijk. Om verwarring en verkeerde bestellingen te voorkomen zou men gewoon de ertro maatvoering als leidend moeten gebruiken. De maximale luchtdruk is een belangrijke specificatie van een buitenband die zelden wordt vermeld op websites, en niet toevallig gewoon op de zijkant van de band vermeld wordt.

31 mei 2022

ik had een fiets besteld. Toen deze werd geleverd. Was de doos geopend en besschadigt. De fiets was defect.( De derieur zat vast in de spaken). En het frame was overal beschadigt. Dus met veel moeite stuurde zij een andere en haalde deze op. de 2de Was wederom defect. weer een derieur vast in de spaken .Die ik er niet uit kreeg. En weer het frame achterbrug en voorvork beschadigt OOk was de doos geopend geleverd.En mist het een zadelbout. Toen wilde zij mij bij Tomb,v, af schepen met 50 euro. Ik eiste mijn geld terug. En hun zouden afgelopen maandag die kapotte fiets op halen . Nu zijn ze in eens NIET meer te berijken. De telefoon nemen ze niet op Emails beantwoorden ze niet .En de chat word ook niet beantwoord . Mn geld is weg. (OPLICHTING) En ik zit met een kapotte fiets Waar ik niets aan heb , IK ga hier aangifte van doen . , IK ben laaiend ! Misschien moet ik ook maar eens langs gaan om mn geld op te halen.Want dit is te absurt voor woorden ! Zo ga je niet met je klanten om ! Echt walgelijk!

Beoordelingen voor internet-bikes.com

Als ik er 0 kon geven had ik dit gedaan. Fiets na 15 maanden kapot (heel slecht!!!) en gedwongen een nieuwe voorvork te bestellen, sturen ze niet de juiste op. Deze grap kost me bijna 300 euro, belachelijk bij een nieuwe fiets. Die iets aan je producten, garantie en je service.
Antwoord van internet-bikes.com
Goedemorgen Iman, bedankt voor jouw review. Wat jammer dat de voorvork niet past. Ik heb je zojuist een email gestuurd. Hopelijk tot ziens in onze webshop! Mvg, Foris
Antwoord van internet-bikes.com
Goedemorgen Isabelle, bedankt voor jouw review! Ik heb je zojuist een email gestuurd. Met vriendelijke groet, Foris
29 nov. 2022
Fiets werd vorig 1,5 geleden afgeleverd. Na wat heen en weer krijgen we het in een kapotte doos met kapotte en missende onderdelen terug en daar bleef het niet bij. Binnen een jaar lieten vervolgens de spaken los, het ventieltje kwam los van de binnenband en als klap op de vuurpijl was er kortsluiting in de batterij. Ze leveren ze de batterijen niet los aan, waardoor ik nu min of meer ruim 800 euro mag weggooien, wat is dit zonde van mijn tijd en geld geweest.
30 nov. 2022
Hi Shane, hartelijk dank voor jouw review! We hebben je zojuist een bericht gestuurd. Met vriendelijke groet, Foris.
2 dec. 2022

De bestelde fiets spiegels zijn niet geleverd In plaats daarvan een half geopend pakket met twee mini pompjes Ik heb een mail gestuurd hierover Maar geen reactie ontvangen
3 nov. 2022
The picture in the web shop is different than thé product i had order On the picture , the anti puncture level is blue ( red arrow on the photo attached ) On the tyre received, the anti puncture level is green ( green arrow on the photo attached ) Infortunetly, it is not the same quality and itis not the real product Infortunetly the photo is Deceptive And it is very disappointing The tyre on your web shop is Delta cruiser shwalbe 37-622
10 okt. 2022
Bestelling tot heden nog niet ontvangen
11 okt. 2022
Hi, vervelend dat er iets mis is gegaan. Excuses voor het ongemak. We hebben je een email gestuurd voor een oplossing. Hopelijk tot ziens in onze webshop.
5 nov. 2022
Pakket nog steeds niet ontvangen
31 mei 2022

25 apr. 2022
2 artikelen besteld. Wilde laten afleveren bij DHL delivery point. Telefoon, kan niet pakket te groot. dan maar thuis afleveren. Krijg volgende dag klein doosje met alleen fietsslot er in. voorwiel waar en hoe niets gehoord of gezien. 2X gechat met medewerker "van TOM "Rob" wilde mij niet echt helpen alleen antwoorden geven waar ik niets aan had. Wel 2 zinnen in de chad verwijderd. Nu maar een mail gestuurd en geld terug gevraagd. In de hoop dat een andere medewerker van TOM me wel service gericht kan helpen.
28 apr. 2022
Hi Toon, Wat vervelend allemaal. Mijn collega heeft je netjes voorzien van een terugbetaling en een waardebon toegestuurd. We zijn blij dat het op deze manier netjes met je is opgelost! Nogmaals onze excuses voor het ongemak. We zien je dan ook graag terug in een van onze webshops.
10 jul. 2022
Beste de verpakking waar de onderdelen in verzonden zijn was niet helemaal dicht. Heb dan ook 1 onderdeel (voorlicht op batterijen) wat niet meer in de verpakking (doos) zat. Tijdens het open van de verpakking stak de binnen remkabel (Simson) aan de onderkant uit de verpakking. Ik kan niet bewijzen dat het voorlicht op deze manier is verloren gegaan. Jammer! met vriendelijke groeten Gerard Wevers
12 jul. 2022
Hi Gerard, Vervelend dat er iets mis is gegaan. Excuses voor het ongemak. Ik heb je zojuist een mail gestuurd. Graag tot ziens in onze webshop!
8 mrt. 2022
2x AMIGO Binnenband 30-622 besteld en 2x 44-507 geleverd. Verders omslachtig retourbeleid. (zelf kosten maken voor verzending door fout internet-bikes) Daarom maar elders wel de juiste bandenmaat gekocht.
16 mrt. 2022
verkeerd artikel ontvangen en daarna begon een lang drama verhaal.
17 mrt. 2022
Bedankt voor je beoordeling, We hebben het zojuist nagekeken en we zien dat we je kosteloos een label hebben toegestuurd na mailcontact. We zullen het artikel bij retour controleren en je voorzien van een terugbetaling. We wensen je een prettige dag en zien je graag nog eens terug in onze webshop.
29 apr. 2022
Slechte service. 2 dagen nadat wij een fiets gekocht hadden bleek die goedkoper te zijn geworden. Contact gezocht, wat lastig was. Maar wilden geen kant op... moest de fiets dan maar terugsturen ( verzendkosten eigen kosten) en de fiets maar opnieuw bestellen. Beveel ze niet aan...!!
3 mei 2022
Goedemorgen Marloes, We hebben zojuist via de mail contact met je opgenomen met een aanbod zodat het netjes opgelost kan worden. Wij horen graag van je en wensen je nog een fijne dag!
16 feb. 2022
Als je een persoonlijk email stuurt met een aanbieding en ik wil die gebruiken en bestel dat artikel wordt de korting niet toegekend, de klanten service doet het dan af met het smoesje dat de prijzen variëren, zo lust ik er nog wel een. Meteen mijn laatste bestelling geweest.
17 feb. 2022
Bedankt voor je bericht, Wij nemen direct via de mail contact met je op zodat het netjes opgelost kan worden. Je verneemt spoedig van ons.
20 mei 2022
Verkeerd onderdeel geleverd en het onderdeel wat op voorraad zou zijn was toch achteraf niet op voorraad. Voor mij tijdverlies en extra verzendkosten omdat ik het ergens anders moest bestellen. Wel snel en vriendelijk geholpen!
23 mei 2022
Hi Bert, Wat vervelend dat niet het juiste artikel is geleverd. Wij hebben dit direct met je opgelost. Fijn dat je onze klantenservice snel en vriendelijk vond. Wij zien je graag nog eens terug in onze webshops!
24 mrt. 2022
Echt een flut bedrijf, ik krijg een kinderfiets bezorgd met slag in de voorwiel en de doos was half open gereten... Na meerdere mails doen ze niks en moet je nog zelf retourneren op eigen kosten. Stelletje oplichters!!
31 mrt. 2022
Hoi Rachid, de ophaalopdracht is uitgevoerd en we zullen je terugbetalen als de fiets bij ons retour is. Fijne dag gewenst!
11 jul. 2022
op de site staat “voor 20.00 uur besteld, morgen in huis” - wat niet wordt waargemaakt. Krijg je als reactie dat vanwege het milieu het langer duurt omdat dan artikelen samen verzonden worden. Maar dus wel te laat.
13 jul. 2022
Beste, Vervelend dat je de bestelling te laat hebt ontvangen. Excuses voor het ongemak. Ik heb je zojuist een email gestuurd. We zien je graag nog eens terug op onze webshops!
11 feb. 2022

van Ana A.
Amigo merk loopfiets is helaas niet zoals verwacht . De zadel wiebelt , de wielen zijn leeg, de schroeven al geslopen ...dus mij werd een gebruikte/ afgewezen fiets gestuurd...
17 feb. 2022
Bedankt voor je review. Wat jammer dat je deze ervaring hebt. We hebben contact met je opgenomen alleen geen reactie ontvangen. Graag zien we je reactie tegemoet zodat we met je mee kunnen kijken naar een oplossing. Alvast bedankt voor je reactie.
11 apr. 2022
Mijnn bestelling is zoek geraakt bij dhl, heb deze dus nog niet ontvangen, ook is er een onderzoek gestart 3 dagen geleden maar tot op heden nog niets gehoord!
13 apr. 2022
Goedemorgen Sharishma, Wat vervelend dat het pakket vertraging heeft opgelopen. Wij gaan je direct van een terugbetaling voorzien omdat niet al de artikelen meer op voorraad zijn. Onze excuses voor het ongemak. Je mag ons altijd een bericht sturen via de online chat of via de mail zodat wij mee kunnen kijken naar een passend alternatief. Ik wens je nog een fijne dag.