internet-bikes.comReviews

Beoordelingen voor internet-bikes.com

1.257 geverifieerde beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden

13 dec. 2021
goed: grote hoeveelheid onderdelen snelle levering openheid en duidelijkheid dat internet-bikes onderdeel is van Tom en haar gegevens helder en goed zijn weergegeven. op de site. Dat wekt vertrouwen en maakt bereikbaar. Verbeteringen: Sommige categorieën: bv Onderdelen & accessoires Crankstellen & trapassen, zijn zo groot, (goed) maar 23pag, en alleen filter op merk en kleur, betekent erg veel bladeren. Daar mag best wel een filter bij. Zoeken naar een koplamp, AXA Pico, viel het mij op dat specifiek één model veel duurder was dan zelfs de adviesprijs. Dat lijkt me een foutje, maar doet afbreuk aan (prijs)vertrouwen en verwacht bij een gevonden product toch een prijscheck bij andere sites. Dat is jammer voor klant maar lijkt me voor Tom ook erg ongewenst. Immers wil je als bedrijf niet dat klanten na op je site te zijn nog eens rond gaan fietsen naar andere aanbieders. Voor een klant betekent het een afweging in prijs door extra verzendkosten, en logischer wijs of andere producten in zelfde bestelling ook daar te halen zijn. De mogelijkheid zou zijn de klant/bezoeker meer mogelijkheden in bestelproces te geven een opgemerkt prijsverschil kenbaar te maken. Als voorwaardelijk de respons snel is, is dat gunstig voor bedrijf en klant.

31 mei 2022
ik had een fiets besteld. Toen deze werd geleverd. Was de doos geopend en besschadigt. De fiets was defect.( De derieur zat vast in de spaken). En het frame was overal beschadigt. Dus met veel moeite stuurde zij een andere en haalde deze op. de 2de Was wederom defect. weer een derieur vast in de spaken .Die ik er niet uit kreeg. En weer het frame achterbrug en voorvork beschadigt OOk was de doos geopend geleverd.En mist het een zadelbout. Toen wilde zij mij bij Tomb,v, af schepen met 50 euro. Ik eiste mijn geld terug. En hun zouden afgelopen maandag die kapotte fiets op halen . Nu zijn ze in eens NIET meer te berijken. De telefoon nemen ze niet op Emails beantwoorden ze niet .En de chat word ook niet beantwoord . Mn geld is weg. (OPLICHTING) En ik zit met een kapotte fiets Waar ik niets aan heb , IK ga hier aangifte van doen . , IK ben laaiend ! Misschien moet ik ook maar eens langs gaan om mn geld op te halen.Want dit is te absurt voor woorden ! Zo ga je niet met je klanten om ! Echt walgelijk!

Beoordelingen voor internet-bikes.com

5 sep. 2022
Assortiment is niet meer zoals het was.
28 aug. 2022
Reactiesnelheid, bereikbaarheid en doortastende opvolging.
30 aug. 2022
Hi, vervelend dat er iets mis is gegaan. Excuses voor het ongemak. We hebben je zojuist een email gestuurd. We zien je graag nog eens terug in onze webshop.
25 apr. 2022
2 artikelen besteld. Wilde laten afleveren bij DHL delivery point. Telefoon, kan niet pakket te groot. dan maar thuis afleveren. Krijg volgende dag klein doosje met alleen fietsslot er in. voorwiel waar en hoe niets gehoord of gezien. 2X gechat met medewerker "van TOM "Rob" wilde mij niet echt helpen alleen antwoorden geven waar ik niets aan had. Wel 2 zinnen in de chad verwijderd. Nu maar een mail gestuurd en geld terug gevraagd. In de hoop dat een andere medewerker van TOM me wel service gericht kan helpen.
28 apr. 2022
Hi Toon, Wat vervelend allemaal. Mijn collega heeft je netjes voorzien van een terugbetaling en een waardebon toegestuurd. We zijn blij dat het op deze manier netjes met je is opgelost! Nogmaals onze excuses voor het ongemak. We zien je dan ook graag terug in een van onze webshops.
10 jul. 2022
Beste de verpakking waar de onderdelen in verzonden zijn was niet helemaal dicht. Heb dan ook 1 onderdeel (voorlicht op batterijen) wat niet meer in de verpakking (doos) zat. Tijdens het open van de verpakking stak de binnen remkabel (Simson) aan de onderkant uit de verpakking. Ik kan niet bewijzen dat het voorlicht op deze manier is verloren gegaan. Jammer! met vriendelijke groeten Gerard Wevers
12 jul. 2022
Hi Gerard, Vervelend dat er iets mis is gegaan. Excuses voor het ongemak. Ik heb je zojuist een mail gestuurd. Graag tot ziens in onze webshop!
7 dec. 2021
Dezelfde dag twee bestellingen gedaan, een uur ertussen. Toch niet in 1 pakket terechtgekomen en zelfs op verschillende dagen bezorgt. Bezorger geeft het bij de buren af maar vergeet in de melding ervan mijn brievenbus te doen. Dan maar raden waar je pakketje is zeker. Geen beste beurt.
8 dec. 2021
Bedankt voor uw bericht, Wij nemen direct contact met u op via de mail zodat het netjes opgelost kan worden. We vertrouwen er op u hierbij passend te hebben geïnformeerd.
20 mei 2022
Verkeerd onderdeel geleverd en het onderdeel wat op voorraad zou zijn was toch achteraf niet op voorraad. Voor mij tijdverlies en extra verzendkosten omdat ik het ergens anders moest bestellen. Wel snel en vriendelijk geholpen!
23 mei 2022
Hi Bert, Wat vervelend dat niet het juiste artikel is geleverd. Wij hebben dit direct met je opgelost. Fijn dat je onze klantenservice snel en vriendelijk vond. Wij zien je graag nog eens terug in onze webshops!
11 jul. 2022
op de site staat “voor 20.00 uur besteld, morgen in huis” - wat niet wordt waargemaakt. Krijg je als reactie dat vanwege het milieu het langer duurt omdat dan artikelen samen verzonden worden. Maar dus wel te laat.
13 jul. 2022
Beste, Vervelend dat je de bestelling te laat hebt ontvangen. Excuses voor het ongemak. Ik heb je zojuist een email gestuurd. We zien je graag nog eens terug op onze webshops!
6 dec. 2021
Artikel komt niet aan op afgesproken datum/tijdstip. Er volgt geen info! Voorstel aan Internetbikes gedaan, tot op heden geen reactie......
11 jul. 2022
Per mail kreeg het bericht dat de factuur meegezonden zou worden met de bestelling echter geen factuur alleen een pakbon.
13 jul. 2022
Hi, Vervelend dat er iets mis is gegaan. Excuses voor het ongemak. Ik heb je zojuist een email gestuurd. We zien je graag nog eens terug op onze webshops!
12 jan. 2022
Tijdig besteld met een datum later weg En dan komt het niet omdat het te laat is aan geleverd bij de vervoerder
13 jan. 2022
Bedankt voor je bericht. We zullen hierover contact met je opnemen per mail. We hopen je hiermee passend geïnformeerd te hebben.
11 jul. 2022
Gratis retourneren. De jasbeschermers waren niet universeel. Dit was wel gezegd
22 jul. 2022
Ik vind erg vervelend dat de verzendkosten voor eigen rekening zijn
24 jul. 2022
Hi, Vervelend dat je een mindere ervaring hebt ten aanzien van het retourbeleid. Excuses voor het ongemak. Ik heb je zojuist een email gestuurd. We zien je graag nog eens terug op onze webshops!
21 dec. 2021
Door mijn hele bestelling te leveren en niet de helft.
22 dec. 2021
Bedankt voor je bericht, Wij nemen direct contact met je op via de mail zodat dit netjes opgelost kan worden. Wij vertrouwen er op je hierbij passend te hebben geïnformeerd.
15 feb. 2022
Verzending slecht ingepakt daardoor niet compleet
17 feb. 2022
Bedankt voor je review. Wat jammer dat je bestelling niet compleet is. We hebben contact met je opgenomen om dit netjes op te lossen alleen helaas (nog) geen reactie ontvangen. We kijken uit naar je reactie.
6 apr. 2022
zonder schroef ontvangen de allee bestelling
8 apr. 2022
Goedendag, We hebben het nagekeken en zien dat er al per e-mail contact is opgenomen, zodat het probleem naar behoren kan worden opgelost. We horen graag van je terug. Alvast bedankt en een fijn weekend
27 dec. 2021
de webshop werkt zeer slecht met firefox
28 dec. 2021
15 dec. 2021
Ik dacht dat dit draadloos werkte
13 jan. 2022
17 jan. 2022
Bedankt voor je review. We hebben je per e-mail benaderd alleen helaas geen reactie ontvangen. Waarmee kunnen we je helpen? Alvast bedankt voor je reactie!