internet-bikes.comReviews

Beoordelingen voor internet-bikes.com

1.257 geverifieerde beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden

13 dec. 2021
goed: grote hoeveelheid onderdelen snelle levering openheid en duidelijkheid dat internet-bikes onderdeel is van Tom en haar gegevens helder en goed zijn weergegeven. op de site. Dat wekt vertrouwen en maakt bereikbaar. Verbeteringen: Sommige categorieën: bv Onderdelen & accessoires Crankstellen & trapassen, zijn zo groot, (goed) maar 23pag, en alleen filter op merk en kleur, betekent erg veel bladeren. Daar mag best wel een filter bij. Zoeken naar een koplamp, AXA Pico, viel het mij op dat specifiek één model veel duurder was dan zelfs de adviesprijs. Dat lijkt me een foutje, maar doet afbreuk aan (prijs)vertrouwen en verwacht bij een gevonden product toch een prijscheck bij andere sites. Dat is jammer voor klant maar lijkt me voor Tom ook erg ongewenst. Immers wil je als bedrijf niet dat klanten na op je site te zijn nog eens rond gaan fietsen naar andere aanbieders. Voor een klant betekent het een afweging in prijs door extra verzendkosten, en logischer wijs of andere producten in zelfde bestelling ook daar te halen zijn. De mogelijkheid zou zijn de klant/bezoeker meer mogelijkheden in bestelproces te geven een opgemerkt prijsverschil kenbaar te maken. Als voorwaardelijk de respons snel is, is dat gunstig voor bedrijf en klant.

31 mei 2022
ik had een fiets besteld. Toen deze werd geleverd. Was de doos geopend en besschadigt. De fiets was defect.( De derieur zat vast in de spaken). En het frame was overal beschadigt. Dus met veel moeite stuurde zij een andere en haalde deze op. de 2de Was wederom defect. weer een derieur vast in de spaken .Die ik er niet uit kreeg. En weer het frame achterbrug en voorvork beschadigt OOk was de doos geopend geleverd.En mist het een zadelbout. Toen wilde zij mij bij Tomb,v, af schepen met 50 euro. Ik eiste mijn geld terug. En hun zouden afgelopen maandag die kapotte fiets op halen . Nu zijn ze in eens NIET meer te berijken. De telefoon nemen ze niet op Emails beantwoorden ze niet .En de chat word ook niet beantwoord . Mn geld is weg. (OPLICHTING) En ik zit met een kapotte fiets Waar ik niets aan heb , IK ga hier aangifte van doen . , IK ben laaiend ! Misschien moet ik ook maar eens langs gaan om mn geld op te halen.Want dit is te absurt voor woorden ! Zo ga je niet met je klanten om ! Echt walgelijk!

Beoordelingen voor internet-bikes.com

6 nov. 2022
16 aug. 2022
Ik persoonlijk heb slechte ervaringen met de service van DHL die jullie pakketjes zouden moeten bezorgen !!! Regelmatig geen pakket thuis ontvangen ( appartement op de 5 verdieping met lift)maar afgegeven aan het DHL SERVICEPUNT en dat terwijl ik gewoon thuis was
24 aug. 2022
andere postorder pakken die leveren niet op zaterdag met hun particuliere route waar ik woon en niemand slim genoeg dit dan bij de zaken route te zetten
24 aug. 2022
sommige artikelen zijn niet eenvoudig te vinden; zijn wel eens onvolledig.
14 aug. 2022
de levering op zich was prima
12 aug. 2022
Kwaliteit
12 aug. 2022
19 jun. 2022
Die Ware war in Ordnung u.wurde schnell versendet. Leider passte der Motor nicht für das Fahrrad,obwohl ich per Email gefragt habe ob das der richtige Motor sei.das Fahrrad amigo wurde bei ihnen auch gekauft.sie sollten schon wissen welcher Motor für ihre Fahrräder geeignet ist. Ich habe Ihnen den Namen u.die Daten alle per Email geschickt.die Kommunikation ist nicht so gut,da man anscheinend nicht verstanden wird aufgrund von fehlenden deutschkenntnissen. Ich hätte sehr gerne angerufen aber es gibt keine tel.nr. Ganz grosser Minuspunkt! Am Telefon hätte man das besser klären können. Rücksendung der Ware in die Niederlande 17eu für ein kleines Paket! Und berechnet wurde 3,90 für die Lieferung.ich bin gespannt ob ich die Differenz überhaupt zurückbekommen. Alles in allem ist der Shop trotzdem zu empfehlen,da die Ware zügig versendet wurde,die Ware hatte keinen Mangel.aber der Kundenservice muss viel besser werden
30 jan. 2022
Scherp geprijsd heeft zijn prijs. meerdere artikelen uit één bestelling kwamen verdeeld over drie pakketen aan, derde pakket zelfs een uur later door een andere koerier van hetzelfde bedrijf? pedalen die ik besteld had, zitten muurvast, moeten eerst nog gesteld worden, lukt dit niet, stuur ik ze terug. ik hèb betere ervaringen met jullie gehad.
7 dec. 2021
Meer informatie over de afmetingen en compatibiliteit van artikelen. Zo had ik een voordrager besteld die noraal moest passen op een 28" touring fiets, maar de drager was veel te groot, er was dus geen manier om deze op de fiets te bevestigen. Er zat ook roest op een chrome voorvork die ik bij mijn vorige order jullie besteld had.
6 dec. 2021
communicatie omternd leveringen kunnen beter bestelling voor 16h00 levering morgen, vervolgens daags later een bericht krijgen omtrend levering waar op de trac & trace geen melding komt en dan nog eens 3 dagen later pas de levering krijgen morgen werd 4 dagen en een trac & trace die niet werkt
12 mrt. 2022
De verzending was zeer snel. Nadat ik een vraag had over een montage werd ik door personeel niet fijn geholpen. De uitleg was zeer slecht en als wat kapot zou gaan was het mijn schuld. Heb geen reactie meer gegeven 1ste en laaste keer dat ik daar gekocht heb.
29 dec. 2021
De manier van verpakken en verzenden is niet oké. de band is dubbel gevouwen wat niet het probleem is. maar omdat het in een zak verpakt was is de band in de verdrukking gekomen, ik denk bij de transporteur. hierdoor is de band geplet en behoorlijk vervormd.
Antwoord van internet-bikes.com
30 dec. 2021
Bedankt voor je bericht. We zullen contact met je opnemen per mail. We hopen je hiermee passend geïnformeerd te hebben.
2 jan. 2022
Mijn bestelling van o.a 2 binnenbanden van het merk Dresco liet te wensen over. Beide ventielen wekten niet, lucht liep er net zo hard weer uit!! Moest de oude ventielen herplaatsen. Jammer.
11 dec. 2021
Productomschrijving onvolledig en lastig zoeken naar product via website. En dan bestel je iets en dan krijg je ook nog foutieve product! Prettige oplossing wordt niet geboden.
1 mei 2022
Assortiment is goed, prijzen zijn goed. Maar de belofte "vandaag besteld, morgen in huis" is misleidend als er wordt verzonden met DHL. DHL levert nooit in één dag.
24 feb. 2022
Heb banden besteld, echter niet te achterhalen of ze lekvrij zijn en voorzien zijn van reflextie dit kan toch duidelijker??
8 apr. 2022
de bestelling is goed gegaan alleen als het product niet past moet je twee keer verzendkosten betalen en dat vind ik niks
17 jun. 2022
Fietsen werden defect geleverd. Oplossing was via de lokale fietsenmaker en deze rekening werd dan wel vergoed.
25 jan. 2022
De 5 puntsgordel kon ik onderaan niet aansluiten volgens de omschrijving. Heb m met ty-reps vast moeten maken.