Positief: Ik plaatste een verkeerde bestelling, maar dat kon ik direct via de chat rechtzetten. Dat vind ik top!
Te verbeteren: Geef duidelijkheid over het faillissement; waarom er ondanks het faillissement toch besteld en geleverd wordt en wat de zekerheden voor de koper zijn in deze fase.
Te verbeteren: geef aan op welke velgbreedte de Tannus Solid buitenbanden te monteren zijn. Het vervangen van een 28x700c clincher door een Tannus 28x700c lukte bij mij op geen van mijn racefietsen.
Internet Bikes o zich is een prima bedrijf. Twee jaar geleden heb ik daar mijn eerste Amigo fiets gekocht. Werd geleverd door DHL en kwam beschadigd aan. Er was duidelijk ruw met de doos waar de fiets in zit omgegaan. Deels kon ik het zelf repareren en ik kreeg direct een nieuw achterlicht toegestuurd. Later had ik door waterschade als gevolg van lekkage problemen met mijn oplader en ik kreeg direct een nieuwe toegezonden.
Vorige week heb ik voor mijn vrouw ook een Amigo fiets gekocht, alleen tolt die ergens rond bij DHL. Eerst werd de bezorging verhinderd. De dag erop waren we thuis, hebben geen DHL auto gezien en om 11:52 was de melding dat ze ons gemist hadden terwijl ze pas tussen 14:15 en 15:15 zouden komen.
En sinds dinsdag is die fiets ergens bij DHL en nog steeds niet bij mij of retour naar Internet Bikes.
Internet Bikes zelf is prima, alleen erg jammer dat ze met de meest waardeloze vervoerder zaken doen.
Internet Bikes is prima, jammer dat ze DHL gebruiken voor het vervoer
Internet Bikes o zich is een prima bedrijf. Twee jaar geleden heb ik daar mijn eerste Amigo fiets gekocht. Werd geleverd door DHL en kwam beschadigd aan. Er was duidelijk ruw met de doos waar de fiets in zit omgegaan. Deels kon ik het zelf repareren en ik kreeg direct een nieuw achterlicht toegestuurd. Later had ik door waterschade als gevolg van lekkage problemen met mijn oplader en ik kreeg direct een nieuwe toegezonden.
Vorige week heb ik voor mijn vrouw ook een Amigo fiets gekocht, alleen tolt die ergens rond bij DHL. Eerst werd de bezorging verhinderd. De dag erop waren we thuis, hebben geen DHL auto gezien en om 11:52 was de melding dat ze ons gemist hadden terwijl ze pas tussen 14:15 en 15:15 zouden komen.
En sinds dinsdag is die fiets ergens bij DHL en nog steeds niet bij mij of retour naar Internet Bikes.
Internet Bikes zelf is prima, alleen erg jammer dat ze met de meest waardeloze vervoerder zaken doen.
fiets kwam kapot aan en doordat ik eerst opzoek moest naar iemand die hem kon maken (niet iedere fietsenmaker wilt je helpen) kon ik er niet gelijk gebruik van maken. Beetje jammer want je bent toch blij dat je fiets er is.
Het beetje rare aan deze klantenservice is dat je alleen via email contact kan zoeken en dat de reactie tijd 1 a 2 dagen is. Doordat zij zelf contact met mij zochten of ik mijn bestelling al had ontvangen werden mijn emails sneller beantwoord.
Mijn fiets is inmiddels gemaakt en het is nu eigenlijk nog wachten tot zij de kosten hebben vergoed, maar daar maak ik mij niet zoveel zorgen om.
3 sterren omdat mijn fiets dus kapot was en ik moeite moest doen om hem te laten maken anders hadden het er 5 geweest.
Beoordeling melden
13 jun. 2023
Geverifieerde beoordeling
Alles naar wens ,alleen voor 16 uur besteld volgende dag in huis klopt niet.
Beoordeling melden
22 jun. 2023
Geverifieerde beoordeling
Beoordeling melden
25 mei 2023
Geverifieerde beoordeling
Vandaag besteld volgende dag in huis is niet waar gemaakt. Bestelling kwam 2 dagen later, helaas.
Beoordeling melden
5 feb. 2023
Geverifieerde beoordeling
Misschien duidelijker de terugzendkosten vermelden.
Er zijn maatregelen genomen om ervoor te zorgen dat de gepubliceerde beoordelingen uitsluitend afkomstig zijn van consumenten die de goederen of diensten daadwerkelijk hebben gebruikt of gekocht.
Geïmporteerde beoordelingen
Worden niet opgenomen in de eindscore. Er zijn geen verificatiemaatregelen getroffen.