Certificaat voor shop.pearlizumi-eu.com/nl-nl/

• 4 sterren
    • 3 sterren
    • 2 sterren
    • 1 ster

De score is gebaseerd op de 85 Trusted Shops beoordelingen van de laatste 12 maanden.
Sinds de aanmelding zijn in totaal 178 beoordelingen verzameld.

• Levering

Perfect

Perfect

Prima levering
4.00

Snel geleverd en een goed product, ben er blij mee.

Zeer goede service

Top product gekocht. MTB schoenen project X 1. Model uit 2014,
maar tegen bodemprijs. Helaas niet in out-let shop Valkenburg voorradig.
Pre: inlegzool met inzetstukken. Wel experimenteren welke beste
past. Contra: geen instructie hoe de borging van de sluiting te verzetten...

prima

Tot nu toe goed.

1e keer besteld, prima webshop. Fijne kleding, snelle levering
4.33

Zeer tevreden over de service en bestelling..
4.00

prima schoenen (jammer dat ze niet meer worden gemaakt), snel en probleemloos bezorgd
4.00

De kleur van de broek kwam in werkelijkheid niet overeen met de aangegeven kleur op de website. Daardoor niet gepast en meteen teruggestuurd. Ik moest zelf opdraaien voor de retourkosten en dat was een onaangename verrassing. Ik zal daarom niet zo snel meer wat bij jullie bestellen.
2.33

shop.pearlizumi-eu.com/nl-nl/ antwoordt: 16-08-2017
Graag informeren we je dat we gratis verzending aanbieden, hiervoor kun je ons per mail contacteren zodat we je een retourlabel kunnen opsturen. Je kunt ons alsnog contacteren met een kopie van de kwitantie en je bankgegevens zodat we de retourkosten kunnen vergoeden. Met vriendelijke groet, Judith, Pearl Izumi Factory Store

Graag ontvang ik van u een retourlabel om mijn fietsbroek te retourneren welke te klein is.
PI Fietsbroek Attack / Art. 11111202027S

Voor de maat van de broek heb ik het advies op uw site geraadpleegd.
Bij een heupomvang van 89cm ben ik in de veronderstelling dat ik (tegen mijn gevoel in) een maat S zou moeten hebben.

Waar is het mis gegaan?

na 2 verzonden mails nog geen reactie ontva
2.33

shop.pearlizumi-eu.com/nl-nl/ antwoordt: 16-08-2017
We hebben helaas geen bericht van je mogen ontvangen. We hebben zojuist per email een retourlabel naar je verzonden waarmee je de bestelling gratis kunt retourneren via een PostNL servicepunt. Met vriendelijke groet, Judith, Pearl Izumi Factory Store

Levering kosteloos en snel.
Product bevalt goed en is al veelvuldig gebruikt.
Service goed

Vlotte levering, vriendelijke afhandeling
5.00

tot twee keer verkeerde maat bibshort geleverd
2.00

shop.pearlizumi-eu.com/nl-nl/ antwoordt: 09-08-2017
Graag willen we je bedanken voor je feedback, hiermee kunnen we onze service blijvend verbeteren. We hebben dit bij de verantwoordelijke afdeling aangekaart en hebben dit artikel aangepast op onze website.

Zo als verwacjt

goede webshop

netjes en vlot geleverd
5.00

Een fijn fietstop met geintegreerde bh, wat voor mij geen must is maar het zit erin. Een zonneklep waardoor mijn hoofd niet oververhit raakt. Ik heb 1 fietstop teruggestuurd. Goed systeem mbt de retourlabels.
Fijne producten voor een goede prijs en met een snelle levering en goede service.
4.33

De levering was 100 op tijd. De prijs was goed. Maar belangrijker jullie producten zijn van goed kwaliteit. Het zit uitstekend. Let op , zie je iemand op een racefiets en die draagt P.I. kleding/Top. Vooral de race broeken, dan zie je het al. Het ziet er fantastisch uit. En dat wil ik ook Service kan ik eigenlijk niet beoordelen, want ik heb hiervoor geen aanleiding gehad Gewoon goed
5.00

Product werd zeer snel in goede staat geleverd. Kwaliteit van triathlonpak was goed en de pasmaat naar verwachting.
4.67

Besteld en de volgende dag al geleverd
5.00

Buitengewoon prettige website en super renschoenen.
4.00

Bij alle bestellingen tot nu toe tevreden over de kwaliteit en afhandeling.
5.00

Winterjack voor racefiets en mtb. Snelle levering en met de aangeboden korting een scherpe prijs.
5.00

snelle levering, helaas wijkt kleur erg af van de kleur op de foto/omschrijving. Retourprocedure via email aanvraag, vervolgens redelijke snelle terugbetaling
4.33

Uitstekende producten, goed levering en service. Terugstorten van retour gestuurde kleding duurt wat langer, maar verder prima
4.33

Een extra korting voor een gewenst winter-actie.
Snelle levering.

Snelle levering, nette prijs
5.00

Prima winkel en service, wel vreemd dat er een retoursticker in de doos zit maar dat je hem niet kan gebruiken.

Oke
4.00

Snelle levering, ik ben zeer tevreden.
5.00

Mooie artikelen. Keirig verpakt.
5.00

Prachtig. Precies wat ik hebben wou.
En snel en netjes geleverd

goed, snel, duidelijk,
4.00

Geen klachten. Alles is tot nu toe goed bij mij aangekomen.

shop.pearlizumi-eu.com/nl-nl/ klantbeoordeling

shop.pearlizumi-eu.com/nl-nl/

shop.pearlizumi-eu.com/nl-nl/ werd op 17-12-2015 gecertificeerd door Trusted Shops.

Winkel-exploitant
Best2Serve B.V.
Energieweg 2
5145NW Waalwijk
Vertegenwoordigingsbevoegde persoon
Jack Heijkans
Meer informatie over de Trusted Shops klantbeoordelingen
Maak gebruik van de ervaringen van andere klanten als oriëntatie hulpmiddel!
Elke bestelling kan met max. 5 sterren worden beoordeeld in de categorieën Levering, Producten en Service. De beoordelingen hebben betrekking op ervaringen die niet ouder zijn dan 6 maanden. Het tijdstip dat de beoordeling afgegeven is bevindt zich tevens in deze periode. Voor iedere afgegeven beoordeling berekenen we aan de hand van de individuele scores de gemiddelde score (rekenkundige methode). De eindbeoordeling van de shop is het gewone gemiddelde van de gemiddelde scores van alle Trusted Shops-beoordelingen in de afgelopen 12 maanden. In de commentaren delen klanten in eigen woorden hun ervaringen met shop.pearlizumi-eu.com/nl-nl/.

Score op basis van totaal aantal beoordelingen
5.0 - 4.5Uitstekend
4.5 - 3.5Goed
3.5 - 2.5Redelijk
2.5 - 1.5Matig
1.5 - 1.0Slecht

Authentieke klantbeoordelingen voor meer vertrouwen