Certificaat voor shop.pearlizumi-eu.com/nl-nl/

• 4 sterren
    • 3 sterren
    • 2 sterren
    • 1 ster

De score is gebaseerd op de 94 Trusted Shops beoordelingen van de laatste 12 maanden.
Sinds de aanmelding zijn in totaal 151 beoordelingen verzameld.

• Levering
    • Producten
    • Service

Klantbeoordelingen

Bij alle bestellingen tot nu toe tevreden over de kwaliteit en afhandeling.
5.00

Winterjack voor racefiets en mtb. Snelle levering en met de aangeboden korting een scherpe prijs.
5.00

snelle levering, helaas wijkt kleur erg af van de kleur op de foto/omschrijving. Retourprocedure via email aanvraag, vervolgens redelijke snelle terugbetaling
4.33

Uitstekende producten, goed levering en service. Terugstorten van retour gestuurde kleding duurt wat langer, maar verder prima
4.33

Een extra korting voor een gewenst winter-actie.
Snelle levering.

Snelle levering, nette prijs
5.00

Prima winkel en service, wel vreemd dat er een retoursticker in de doos zit maar dat je hem niet kan gebruiken.

Oke
4.00

Snelle levering, ik ben zeer tevreden.
5.00

Mooie artikelen. Keirig verpakt.
5.00

Prachtig. Precies wat ik hebben wou.
En snel en netjes geleverd

goed, snel, duidelijk,
4.00

Geen klachten. Alles is tot nu toe goed bij mij aangekomen.

5.00

Prima spullen. Prima service.

Prima levering.

Altijd top
5.00

De zeem in de broek moet je erg aan wennen. Is niet voorgevormd. Na een paar dagen kun je de afstanden verlengen. In het begin 30 km op te proberen als je andere type zeem gewen bent. Verder goede pasvorm en juiste maatvoering.
4.67

Goed werkende, duidelijke webshop.
Mooie artikelen voor zeer redelijke tot goedkope prijzen.
5.00

Mooi elite shirt besteld. Prima product en snel geleverd.
5.00

Goed en snel geleverd. Keurig op tijd conform planning.
5.00

Zeer snel en netjes geleverd
5.00

De levering was een dag later dan aangekondigd. Was overigens geen probleem.
4.67

Net weer een bestelling gedaan, mooie producten tegen een mooie prijs.
4.00

Snel deze prima aanbieding ontvangen
5.00

Snel deze zeer goede aanbieding ontvangen
5.00

Snelle levering, alles verliep snel en zonder problemen.
5.00

Ik had een PI fietsbroek Elite Thermal besteld. Toen ik op de site het zwarte model selecteerde kwam steeds een model met gele strepen op de pijpen in beeld terwijl werd aangegeven dat de zwarte in mijn maat nog beschikbaar was. Die bestelde ik dus en volgens de begeleidende tekst zat er een zeem in. Nou uiteindelijk werd de geel/zwarte versie bezorgd en ook nog zonder zeem. Helemaal verkeerd dus.
3.67

shop.pearlizumi-eu.com/nl-nl/ antwoordt: 20-03-2017
Spijtig dat de zwarte fietsbroek helaas niet op voorraad was en daardoor alleen de geel/zwarte fietsbroek te bestellen was. Wij zullen de klacht met de afdeling te bespreken, zodat dit niet weer gebeuren in de toekomst. Wij hopen dat uw volgende ervaring zal positief zijn. Met vriendelijke groet, Saskia, Pearl Izumi Factory Store

Heerlijke mountainbikeschoenen (had ze al en nog een paar extra besteld, omdat ze ze goed bevallen)
4.33

Snelle levering en mooie kwaliteit producten
5.00

Terugzenden tegen betaling,niet alle onderdelen (bv fietsschonen) direct zichtbaar in menu.
4.00

Goed product, goede prijs en snelle levering
5.00

Snelle levering, gebruiksvriendelijk webshop. Top kwaliteit spullen met flinke kortingen

Terugsturen niet kostenloos.
4.00

Een winterbroek Amfib gekocht en snel geleverd.
Goedkopw prijs die je niet voor mogelijk houdt.

De specificaties op de site waren niet helemaal hetzelfde als bij PI. Kreeg nu een broek met zeem.
5.00

Fijne producten, voor een leuke prijs. Snelle levering.
5.00

In de winstersale een fietstight besteld voor een heel schappelijke prijs. De tight is snel geleverd en ovetreft mijn verwachtingen. Echt een zeer goede kwaliteit. Ergo, ik ben supertevreden.

Goede prijs, snelle levering
5.00

Snelle en goede levering. Precies wat ik besteld heb
5.00

Lastig om product te kiezen op de site. Loopjack was toch anders dan verwacht.

shop.pearlizumi-eu.com/nl-nl/ klantbeoordeling

shop.pearlizumi-eu.com/nl-nl/

shop.pearlizumi-eu.com/nl-nl/ werd op 17-12-2015 gecertificeerd door Trusted Shops.

Winkel-exploitant
Best2Serve B.V.
Energieweg 2
5145NW Waalwijk
Vertegenwoordigingsbevoegde persoon
Jack Heijkans
Meer informatie over de Trusted Shops klantbeoordelingen
Maak gebruik van de ervaringen van andere klanten als oriëntatie hulpmiddel!
Elke bestelling kan met max. 5 sterren worden beoordeeld in de categorieën Levering, Producten en Service. De beoordelingen hebben betrekking op ervaringen die niet ouder zijn dan 6 maanden. Het tijdstip dat de beoordeling afgegeven is bevindt zich tevens in deze periode. Voor iedere afgegeven beoordeling berekenen we aan de hand van de individuele scores de gemiddelde score (rekenkundige methode). De eindbeoordeling van de shop is het gewone gemiddelde van de gemiddelde scores van alle Trusted Shops-beoordelingen in de afgelopen 12 maanden. In de commentaren delen klanten in eigen woorden hun ervaringen met shop.pearlizumi-eu.com/nl-nl/.

Score op basis van totaal aantal beoordelingen
5.0 - 4.5Uitstekend
4.5 - 3.5Goed
3.5 - 2.5Redelijk
2.5 - 1.5Matig
1.5 - 1.0Slecht

Authentieke klantbeoordelingen voor meer vertrouwen