DareToDrinkDifferent- Logo - Beoordelingen

DareToDrinkDifferent

298 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden621 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 14 dec 2021
DareToDrinkDifferent voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

18 jun 2023
Geweldig cadeau, Ik was op zoek naar een leuk vaderdag cadeau voor mijn vader, een echte drank liefhebber. Hij werkt zelf in een slijterij dus ik wilde graag wat hebben wat hij nog niet eerder had gehad. Dus een verrassingspakket besteld bij Dare to drink different en ik werdt blij verrast. Alles was mooi en veilig ingepakt, samen met de 11 unieke bieren in het pakket ook een leuke bieropener en super mooi glas, ik had ook nog een extra glas erbij besteld van een merk dat hij nog niet had. Mijn vader was er erg blij mee en vondt het leuk om wat te krijgen wat hij nog niet kende. Ik raad het zeker aan

26 dec 2023
Na mijn eerste bestelling kreeg ik een kort sms'je dat mijn bestelling verkeerd gesorteerd was door budbee, waardoor mijn bestelling opnieuw verzonden moest worden, duidelijk een smoes want anders zouden z'n m direct alsnog correct sorteren, al met al vrijwel 2 weken op mijn bestelling moeten wachten, terwijl op de site staat aangegeven dat een bestelling de volgende avond bezorgd zal zijn. Er mag dus ook wat meer transparantie op de website komen. Als iets niet haalbaar is en/of er gaat iets fout, wees dan eerlijk naar de klant, dat zou ik oprecht waarderen en daardoor zou mijn geduld ook vergroot worden. Ik denk niet dat ik nog een keer ga bestellen. Toen uiteindelijk na vrijwel 2 weken de biertjes aan kwamen stond de bezorger hier na 22:00 aan de deur, terwijl ik al in bed lag ivm me wekker om 05:00. De biertjes waren overigens heerlijk!

Beoordelingen voor DareToDrinkDifferent

Zeer snelle levering
Goed perfekt
Gewoon prima. Levering op tijd. Budbee op tijd
Snelle levering en goede prijs
Snellen verzending juiste producht persoonlijk bericht over besteling
Het glutenvrije bier is heerlijk, Het alcoholvrije bier ook, Hopelijk komt er ooit een alcoholvrije en glutenvrije IPA die de bovenste in smaak en kwaliteit benaderd…..

Netjes op tijd

Nette snelle levering

Goede webshop

Goede en snelle bezorging. Goede prijs en lekkere biertjes!

Niet wat ik gehoopt had

Ik had op 18 verschillende bieren gerekend maar er zaten veel dubbele bij
RN
Besteld en geleverd zoals afgesproken. Bier verdampt alleen te snel
Snelle levering. Veel keus!
Heel veel keuzemogelijkheden en super snel geleverd.

Goede snelle service, weinig wisseling in assortiment

Goede snelle service en op het gevraagde tijdstip. Nadeel vind ik wel dat de biertjes wel een verandering mogen doormaken. Het assortiment is al een geruime tijd hetzelfde voor mijn gevoel.
top hoor, ook track en trace was helemaal super

mooie producten en prima bezorgd

Mooie producten, zit weinig standaard tussen. Dat maakt het voor herhaling vatbaar! Prima bezorgd