DareToDrinkDifferent- Logo - Beoordelingen

DareToDrinkDifferent

298 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden621 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 14 dec 2021
DareToDrinkDifferent voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

18 jun 2023
Geweldig cadeau, Ik was op zoek naar een leuk vaderdag cadeau voor mijn vader, een echte drank liefhebber. Hij werkt zelf in een slijterij dus ik wilde graag wat hebben wat hij nog niet eerder had gehad. Dus een verrassingspakket besteld bij Dare to drink different en ik werdt blij verrast. Alles was mooi en veilig ingepakt, samen met de 11 unieke bieren in het pakket ook een leuke bieropener en super mooi glas, ik had ook nog een extra glas erbij besteld van een merk dat hij nog niet had. Mijn vader was er erg blij mee en vondt het leuk om wat te krijgen wat hij nog niet kende. Ik raad het zeker aan

26 dec 2023
Na mijn eerste bestelling kreeg ik een kort sms'je dat mijn bestelling verkeerd gesorteerd was door budbee, waardoor mijn bestelling opnieuw verzonden moest worden, duidelijk een smoes want anders zouden z'n m direct alsnog correct sorteren, al met al vrijwel 2 weken op mijn bestelling moeten wachten, terwijl op de site staat aangegeven dat een bestelling de volgende avond bezorgd zal zijn. Er mag dus ook wat meer transparantie op de website komen. Als iets niet haalbaar is en/of er gaat iets fout, wees dan eerlijk naar de klant, dat zou ik oprecht waarderen en daardoor zou mijn geduld ook vergroot worden. Ik denk niet dat ik nog een keer ga bestellen. Toen uiteindelijk na vrijwel 2 weken de biertjes aan kwamen stond de bezorger hier na 22:00 aan de deur, terwijl ik al in bed lag ivm me wekker om 05:00. De biertjes waren overigens heerlijk!

Beoordelingen voor DareToDrinkDifferent

26 dec 2023

Levering SLECHT en niet transparant..

Antwoord van DareToDrinkDifferent
Hi Joas, Bedankt voor je beoordeling, vervelend om te horen dat je geen prettige ervaring hebt gehad met het uitleveren van je pakket. Wij zijn constant bezig met het verbeteren van onze processen en gaan je feedback hierin meenemen. Ons advies is om 3 werkdagen na de geplande leverdatum contact met ons op te nemen. In de meeste gevallen is je pakket dan namelijk kwijtgeraakt of evt. met breuk retour gekomen. Desalniettemin hopen we dat de bieren hebben gesmaakt. Groet, Dare to Drink Different
17 dec 2023

Geen bestelling & slechte communicatie

Drie weken na bestelling was mijn pakket er nog niet en moest ik er achteraan bellen. Bleek mij pakket retour te zijn gestuurd door problemen met leveren. Ik moest vervolgens zelf contact zoeken en er werd mij beloofd dat ik het pakket alsnog opnieuw opgestuurd zou worden. Vervolgens krijg ik een dag later geld terug gestort en moest ik er weer achteraan bellen. Qua communicatie en faciliteren waren er zeker verbeter mogelijkheden. Door slechte communicatie moet ik uiteindelijk nog last minute nieuwe kerstcadeaus regelen terwijl ik op 25 november al dacht dat geregeld te hebben
Antwoord van DareToDrinkDifferent
Hi Jolien, Bedankt voor je beoordeling, vervelend om te horen dat je geen prettige ervaring hebt gehad met het uitleveren van je pakket. Wij zijn constant bezig met het verbeteren van onze processen en gaan je feedback hierin meenemen. Ons advies is om 3 werkdagen na de geplande leverdatum contact met ons op te nemen. In de meeste gevallen is je pakket dan namelijk kwijtgeraakt of evt. met breuk retour gekomen. Groet, Dare to Drink Different
Levering besteld op 12 december en 26 december nog steeds niet geleverd
Antwoord van DareToDrinkDifferent
Hi Rob, Bedankt voor je beoordeling, vervelend om te horen dat je geen prettige ervaring hebt gehad met het uitleveren van je pakket. Wij zijn constant bezig met het verbeteren van onze processen en gaan je feedback hierin meenemen. Ons advies is om 3 werkdagen na de geplande leverdatum contact met ons op te nemen. In de meeste gevallen is je pakket dan namelijk kwijtgeraakt of evt. met breuk retour gekomen. Desalniettemin hopen we dat de bieren hebben gesmaakt. Groet, Dare to Drink Different
Ben al bijna 2 weken op mijn bestelling aan het wachten
19 apr 2023
De beoordeling is vooral gebaseerd op mijn ervaring met de website. Ik ben blind en wilde graag mijn voucher inwisselen. Het kostte me ontzettend veel moeite om dit via de website te regelen, omdat allerlei zaken niet werden uitgesproken of leesbaar waren met mijn screenreader. Het zou fijn zijn als dat wat makkelijker zou worden. Kijk voor informatie eens op www.accessibility.nl. Het bier is overigens lekker.
20 apr 2023
Beste klant, Bedankt voor het schrijven van deze review. We gaan dit intern oppakken en ons best doen om de website toegankelijker te maken voor slechtzienden. Ondanks dat uw ervaring met de website niet makkelijk is geweest, is het gelukkig toch gelukt waardoor u kunt genieten van het lekkere bier. Wij hopen u dan ook weer snel terug te zien op onze webshop. Proost en nogmaals dank voor deze waardevolle review! Met vriendelijke groet, De klantenservice van Dare to Drink Different
5 sep 2023

Te laat en onduidelijk

Bij bestelling kon ik een datum kiezen voor levering. Heb maandag gekozen. Het werd donderdag. Geen verklaring gekregen waarom. Het was een grote bestelling met 8 artikelen. Ik kreeg continu statusupdates per artikel; dus steeds 8 mails met zelfde inhoud; kan dat niet in 1 mail? Er werd om afleveringsgegevens gevraagd die ik ook tijdens de bestelling al had gegeven. En dat moest ook per artikel. Pfff…
7 sep 2023
Beste Jasper, Bedankt voor je beoordeling, vervelend om te horen dat je geen prettige ervaring hebt gehad. Helaas kunnen we in verband met de grootte van de bestelling niet alles in een doos sturen. Hierdoor ontvang je meerdere dozen die mogelijk niet allemaal met de zelfde levering mee kunnen. Daarom ontvang je meerdere mailtjes met een track en trace code. Verder doen we er altijd alles aan om onze verzendingen op tijd aan te bieden bij onze vervoerder, helaas zien we het wel eens voorkomen dat Budbee onze pakketten niet tijdig kan leveren. Daar hebben we helaas geen invloed op. Wij streven erna dat de pakketten die op werkdagen voor 21 uur worden besteld de volgende dag te leveren. Desalniettemin hopen we dat de bieren smaken. Met vriendelijke groet, Klantenservice Dare to Drink Different
23 apr 2023
Bezorgen bij een supermarkt ipv zoals betaald aan huis
4 nov 2023
Slechte communicatie over vraag te late levering

Duurt lang

30 mei besteld en nog steeds niets ontvangen.
27 apr 2023
Deel van bestelling bezorgen ze niet
14 nov 2023
Week te laat geleverd!
Antwoord van DareToDrinkDifferent
Hee John, Bedankt voor je beoordeling, vervelend om te horen dat je geen prettige ervaring hebt gehad bij het uitleveren van je pakket. Wij gaan je feedback meenemen en terugkoppelen aan onze vervoerder. Groet, klantenservice van Dare to Drink Different