DareToDrinkDifferent- Logo - Beoordelingen

DareToDrinkDifferent

288 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden636 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 14 dec 2021
DareToDrinkDifferent voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

18 jun 2023
Geweldig cadeau, Ik was op zoek naar een leuk vaderdag cadeau voor mijn vader, een echte drank liefhebber. Hij werkt zelf in een slijterij dus ik wilde graag wat hebben wat hij nog niet eerder had gehad. Dus een verrassingspakket besteld bij Dare to drink different en ik werdt blij verrast. Alles was mooi en veilig ingepakt, samen met de 11 unieke bieren in het pakket ook een leuke bieropener en super mooi glas, ik had ook nog een extra glas erbij besteld van een merk dat hij nog niet had. Mijn vader was er erg blij mee en vondt het leuk om wat te krijgen wat hij nog niet kende. Ik raad het zeker aan

26 dec 2023
Na mijn eerste bestelling kreeg ik een kort sms'je dat mijn bestelling verkeerd gesorteerd was door budbee, waardoor mijn bestelling opnieuw verzonden moest worden, duidelijk een smoes want anders zouden z'n m direct alsnog correct sorteren, al met al vrijwel 2 weken op mijn bestelling moeten wachten, terwijl op de site staat aangegeven dat een bestelling de volgende avond bezorgd zal zijn. Er mag dus ook wat meer transparantie op de website komen. Als iets niet haalbaar is en/of er gaat iets fout, wees dan eerlijk naar de klant, dat zou ik oprecht waarderen en daardoor zou mijn geduld ook vergroot worden. Ik denk niet dat ik nog een keer ga bestellen. Toen uiteindelijk na vrijwel 2 weken de biertjes aan kwamen stond de bezorger hier na 22:00 aan de deur, terwijl ik al in bed lag ivm me wekker om 05:00. De biertjes waren overigens heerlijk!

Beoordelingen voor DareToDrinkDifferent

Niet wat ik gehoopt had

Ik had op 18 verschillende bieren gerekend maar er zaten veel dubbele bij
18 jan 2024
Er waren 2 bieren niet op voorraad en werden dus ook niet meegeleverd in het pakket. Dit werd mij pas na het ontvangst van het pakket pas meegedeeld en er werd een lager bedrag dan betaald teruggestort. Naar mijn mening was er voldoende ruimte om te communiceren want het pakket kwam pas ruim een week na bestelling aan. Ik had liever de keuze gekregen. Dan had ik voor de levering van 2 andere bieren gekozen. Nu heb ik 7 euro verzendkosten betaald voor 6 biertjes. Als ik dat had geweten had ik hier niet voor gekozen.
Antwoord van DareToDrinkDifferent
Hi Janneke, Bedankt voor je beoordeling, vervelend om te horen dat je geen prettige ervaring hebt gehad. Wij zijn constant bezig met het verbeteren van onze processen en gaan je feedback hierin meenemen. Ons advies is om 3 werkdagen na de geplande leverdatum contact met ons op te nemen. In de meeste gevallen is je pakket dan namelijk kwijtgeraakt of evt. met breuk retour gekomen. Desalniettemin hopen we dat de bieren hebben gesmaakt. Groet, de klantenservice van Dare to Drink Different.

Ik heb 3 pakket besteld

Ik heb 1 pakket besteld. Het geld is wel afgeschreven alleen nooit iets ontvangen en nooit een bevestiging gekregen van mijn order. Meerdere keren gebeld. En paar dagen afgewacht en nog steeds niks ontvangen. Toen met een medewerker afgesproken dat ze de order zou annuleren en ik hem opnieuw kon bestellen. Aangezien ik heb zondags nodig had. Vrijdags besteld zaterdag 2 pakketten binnen gekregen van de 3 alles door elkaar. Na een week wachten vrijdags . Mijn 3de pakket binnen gekregen met een grote doos met 3 biertjes erin. Nu mis ik bijna een heel bier pakket. En mijn 66 euro ze zouden het intern gaan overleggen
17 okt 2023
Hee Rob, Fijn dat we elkaar net gesproken hebben en een oplossing hebben kunnen vinden. Hopelijk ben je tevreden met de uitkomsten van dit gesprek. Onze excuses voor het ongemak. Hopelijk heb je wel kunnen genieten van je bestelling. Proost en hopelijk tot snel in onze webshop. Groeten, Team Dare to Drink Different.

Prima bieren, maar slechte verpakking

In de adventsbierbox zitten lekkere bieren. Niet allemaal even lekker natuurlijk, maar dat heb je nu eenmaal met een verrassingsbox. Wat ik echt minder vind, is de verpakkingswijze. Veel bieren, met name die in blik, passen niet door de vakjes heen. Daardoor moet je het kartonnetje omhoogtillen. Maar dan vallen er weer veel afdekkaartjes uit, want die zitten belachelijk los. En dan zie je natuurlijk ook al welke bieren er zoal inzitten. Daar moeten jullie voor de komende jaren echt iets aan doen.
25 jun 2023
De pakbon geeft aan dat Palm-bier is geleverd met een inhoud van 0,33cl per flesje in werkelijkheid zijn 72 flesjes geleverd met een inhoud van 0,25cl. Nadat ik dit telefonisch aan u heb voorgelegd kreeg ik daar geen bevredigend antwoord op.
26 sep 2023

Klein foutje en beperkt aanbod.

Ik had een glas minder en een bier meer in mijn pakket dus niet helemaal netjes maar niet het einde van de wereld. Ook valt het aanbod een beetje tegen, niet echt different zullen we maar zeggen.

Ik moest wel even nabellen.

Bestelling allemaal perfect, maar voor de levering moest ik het bedrijf wel nabellen. Hierdoor was levering te laat. Daarna wel prima en netjes geleverd.
16 dec 2023

Lekkere biertjes, minder vindingrijk.

Lekkere biertjes, jammer dat in twee pakketen de zelfde biertjes terug kom daar mag wel wat meer aandacht aan worden besteed.

Vind het iets te duur

Vind het iets aan de dure kant voor het verrassing pakket , bezorging ging wel heel netjes .
9 aug 2023
Hi, Bedankt voor je review en je eerlijkheid. Ondanks de prijs hopen we dat je kunt geniet van jouw verrassende bieren. Cheers! Groet, De klantenservice van Dare to Drink Different
Lege flessen worden niet retour genomen dus dit lijkt me wel een verbeterpunt.
2 jun 2023
Geen idee, ik heb mn bestelling nog niet binnen na een week
11 jun 2023
Faijn beerpakket gehad maar vind ik iets te duur.
1 aug 2023

vv