DareToDrinkDifferent- Logo - Beoordelingen

DareToDrinkDifferent

297 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden620 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 14 dec 2021
DareToDrinkDifferent voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

18 jun 2023
Geweldig cadeau, Ik was op zoek naar een leuk vaderdag cadeau voor mijn vader, een echte drank liefhebber. Hij werkt zelf in een slijterij dus ik wilde graag wat hebben wat hij nog niet eerder had gehad. Dus een verrassingspakket besteld bij Dare to drink different en ik werdt blij verrast. Alles was mooi en veilig ingepakt, samen met de 11 unieke bieren in het pakket ook een leuke bieropener en super mooi glas, ik had ook nog een extra glas erbij besteld van een merk dat hij nog niet had. Mijn vader was er erg blij mee en vondt het leuk om wat te krijgen wat hij nog niet kende. Ik raad het zeker aan

26 dec 2023
Na mijn eerste bestelling kreeg ik een kort sms'je dat mijn bestelling verkeerd gesorteerd was door budbee, waardoor mijn bestelling opnieuw verzonden moest worden, duidelijk een smoes want anders zouden z'n m direct alsnog correct sorteren, al met al vrijwel 2 weken op mijn bestelling moeten wachten, terwijl op de site staat aangegeven dat een bestelling de volgende avond bezorgd zal zijn. Er mag dus ook wat meer transparantie op de website komen. Als iets niet haalbaar is en/of er gaat iets fout, wees dan eerlijk naar de klant, dat zou ik oprecht waarderen en daardoor zou mijn geduld ook vergroot worden. Ik denk niet dat ik nog een keer ga bestellen. Toen uiteindelijk na vrijwel 2 weken de biertjes aan kwamen stond de bezorger hier na 22:00 aan de deur, terwijl ik al in bed lag ivm me wekker om 05:00. De biertjes waren overigens heerlijk!

Beoordelingen voor DareToDrinkDifferent

Goede snelle service, weinig wisseling in assortiment

Goede snelle service en op het gevraagde tijdstip. Nadeel vind ik wel dat de biertjes wel een verandering mogen doormaken. Het assortiment is al een geruime tijd hetzelfde voor mijn gevoel.
Het glutenvrije bier is heerlijk, Het alcoholvrije bier ook, Hopelijk komt er ooit een alcoholvrije en glutenvrije IPA die de bovenste in smaak en kwaliteit benaderd…..
Aangeven dat een bestelling in 2x verstuurd gaat worden. Nu ontving ik 2/3 van mijn bestelling. En de rest een dag later. Misschien dat dit van te voren gemeld kan worden. Nu dacht ik een incomplete bestelling te hebben. Had ik dit geweten, dan had ik geen email gestuurd

Tijdsvakken voor het bezorgen…

Je kan tijdsvakken voor het bezorgen kiezen. Snap dat het druk is in deze tijd maar als je hier een keuze uit moet maken is het ook wel wenselijk dat dit gerealiseerd wordt. Nu kwam mijn bestelling een dag later wat qua planning voor mij heel slecht uit kwam. Jammer.
Levering was veel te laat en ook nog eens onvolledig.

Verlate bestelling goed gemaakt

Mn bestelling liep door de drukte wat vertraging op en de status was onbekend. Mijn order bleek moeilijk in het systeem terug te vinden te zijn. Maar het is goed gemaakt met 2 extra bierglazen die later bezorgd werden

Ondanks tegenslag, eind goed al goed

Klantenservice goed bereikbaar. Vriendelijke mensen aan de telefoon. Bereid om te helpen om tot goede oplossing te komen. En dat is gelukt
JB
Jos B.
Arnhem
17 okt 2023
Goede site met een groot aanbod aan bieren en gemakkelijk in gebruik om te bestellen. Vreemd is dat als je besteld boven een bepaald bedrag (60 euro) je wel gratis levering hebt maar dan niet ook nog de kortingsbon kunt gebruiken daarvoor moet je dan weer meer bestellen om boven de 60 euro uit te komen?!?! Verder prima en snelle levering. De prijzen voor de individuele biertjes zijn niet goedkoop.
8 aug 2023

Goeie klantvriendelijkheid

Ik vind de service en klantgerichtheid goed. Levering van de producten kan nog veel beter, maar ik snap dat het lastig is om een betrouwbare pakkettransporteur te vinden.
Antwoord van DareToDrinkDifferent
14 aug 2023
Hi Teun, Bedankt voor je positieve review. Onze excuses en jammer dat de levering van onze leveringspartner niet is gegaan zoals gewenst. We nemen je feedback mee en gaan ervoor zorgen dat jouw volgende bestelling een stuk beter gaat. Groet, De klantenservice van Dare to Drink Different
25 apr 2023
website werkt prima en ben terveden. Maar zou graag willen zien welk Biercategorie het is zonder dat door moet klikken naar het daad werkelijke bier.
26 jun 2023
Lekkere biertjes voor een acceptabele prijs. En als er iets mis gaat in de verzending is er snel en goed contact en wordt het opgelost.
20 sep 2023

Duidelijkheid en compleet

Duidelijkheid over het moment van bezorgen en ook dat alles in 1 keer bezorgd was... ik heb eerder minder goede ervaringen gehad...
24 jul 2023

Makkelijke site, groot assortiment

Makkelijke site, groot assortiment, snelle levering. Alleen de beperkte aflever tijden (vnl in de avond) is een belemmering.
Antwoord van DareToDrinkDifferent
25 jul 2023
Beste, Bedankt voor het schrijven van jouw review. Fijn om te horen dat jouw ervaring met Dare to Drink Different goed is. Helaas kunnen wij aan de bezorgtijden van onze bezorgpartner niet veel veranderen. We zullen de feedback meenemen om te kijken of we dit in de toekomst makkelijker kunnen maken voor onze klanten. Geniet van de bieren en proost! Groet, De klantenservice van Dare to Drink Different
21 jun 2023
Helaas niet de bestelde glazen ontvangen,afgezien van dit was het overigens top.
17 apr 2023
Snelle levering. Redelijk makkelijk te bestellen. Eigen keuze van de bieren.