71workx.nl- Logo - Beoordelingen

71workx.nlReviews

Gecertificeerd sinds: 30 okt. 2020
Laatst gewijzigd op: 7 feb. 2023
71workx.nl is gecontroleerd en gecertificeerd aan de hand van de kwaliteitscriteria van Trusted Shops

Bij 71workx.nl kun je van de kopersbescherming van Trusted Shops gebruik maken en ben je tot € 20.000 beschermd. Lees meer

Gecertificeerd sinds: 30 okt. 2020
Laatst gewijzigd op: 7 feb. 2023

Beoordelingen voor 71workx.nl

76 geverifieerde beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden

7 feb. 2022

Hier een paar werkschoenen besteld en deze werden snel geleverd. Bij het passen bleken het toch niet helemaal mijn soort schoenen te zijn en heb daarom contact opgenomen over het retourneren.ik heb ze teruggebracht daar ik redelijk in de buurt woon. Binnen een dag stond het geld alweer op mijn rekening. Top!

2 jul. 2022

Duidelijker maken dat retourverzendkosten voor rekening koper zijn en de retourprocedure ( geen retoursticker, achterhaald formulier downloaden en vullen inclusief mailen etc.) aanpassen naar deze tijd. Zeeeer klantonvriendelijk.

Beoordelingen voor 71workx.nl

3 jan. 2023
Levering info en lever termijn
4 jan. 2023
Hallo, Dankjewel voor het delen van je ervaring. Onze excuses voor de vertraagde levering van je bestelling. We gaan er mee aan de slag om het transport en informatie omtrent levering te optimaliseren en hopen dat we je hier de volgende keer van kunnen overtuigen! Team 71WorkX
19 dec. 2022
Hele lange levertijd
20 dec. 2022
Hallo, Dankjewel voor het delen van je ervaring. Onze excuses voor de vertraagde levering van je bestelling. We gaan er mee aan de slag om de levering te optimaliseren en hopen dat we je hier de volgende keer van kunnen overtuigen! Team 71WorkX
27 nov. 2022
Prima prijs. Helaas kleine beschadiging aan schoen maar ze blijven toch niet als nieuw.
1 dec. 2022
Hi, Dankjewel voor de review. Super om te horen dat je hebt kunnen shoppen voor een scherpe prijs en onze excuses voor de kleine beschadiging. We gaan er mee aan de slag om de uitlevering van goederen te optimaliseren en te waarborgen. Desondanks hopen we dat je veel plezier zult beleven aan het artikel. Tot de volgende keer! Team 71WorkX
30 nov. 2022

10 nov. 2022
11 nov. 2022
Hi, dankjewel voor de 5 sterren review. Tot de volgende keer! Team 71WorkX
29 okt. 2022
Attent, en accuraat. Ik bestelde een aantal t-shirts er werd vervolgens contact met me gezocht met extra relevante informatie en aanvullende vragen. Top!
31 okt. 2022
Hi Coen! Super om te horen dat je onze aanvullende service als attent en accuraat ervaart. Tot de volgende bestelling! Team 71WorkX
29 okt. 2022
Ze doen wat ze moeten doen.Top service.voortaan mijn werkkleding hier kopen.een echte aanrader voor iedereen
31 okt. 2022
Hallo Erik, Dankjewel voor de uitstekende 5 sterren review. Super om te horen dat je blij bent met onze service! Tot de volgende keer en veel werkplezier met je bestelling. Team 71WorkX
9 okt. 2022
Altijd goed laatste bestelling wel lang moeten wachten. Persoonlijke benadering bij afwijkende maten
11 okt. 2022
Goedemorgen, dankjewel voor de review! We zijn blij dat je wederom een goede ervaring hebt gehad bij 71workx.nl. We hopen je in de toekomst nogmaals van dienst te zijn. Team 71WorkX
17 okt. 2022
22 okt. 2022
Netjes geleverd! Alleen duurde de verzending wel wat langer dan aangegeven
24 okt. 2022
Hallo, Dankjewel voor de review. Super om te horen dat de bestelling goed is aangeboden, graag onze excuses voor de lichte vertraging, wij zullen hier aan werken. Tot de volgende keer! Team 71workx
16 okt. 2022
Broek is echt de perfecte pasvorm! heel blij mee
17 okt. 2022
Hi! Super dat de Dickies werkbroek perfect past. Tot de volgende bestelling! Team 71WorkX
21 okt. 2022
gewoon goed, niks meer niks minder
Hi! Dankjewel voor de review! Team 71WorkX
24 okt. 2022

Makkelijk te bestellen en super vlotte levering
24 okt. 2022
Hallo! Fijn om te horen dat de bestelling zo snel is geleverd, tot de volgende keer! Team 71workx
14 okt. 2022
7 feb. 2022

1 apr. 2022
Als er iets niet past, wordt het gewoon omgeruild en of opgelost. Prima geregeld, blijf gewoon lekker kleding bestellen
8 mrt. 2022
Een zeer vlotte levering van een kwaliteitsproduct! Bedankt.
23 sep. 2022
Goede communicatie