71workx.nl- Logo - Beoordelingen

71workx.nl

103 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden694 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 30 okt 2020
71workx.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

23 aug 2023
ik ga hier zeker vaker bestellen, werd contact met me opgenomen of ik op de hoogte was van de maatvoering van Carhartt, heb toch een maatje kleiner genomen van mn t-shirt en zat perfect. Is maar goed dat ze me belden!

Logistiek verbeteren 8 -12-23 bestelling geplaatst 15-12-23 de bestelling ontvangen in gebreken En nu is het 27-12-23 maar afwachten wanneer de rest wordt geleverd Echt belachelijk

Beoordelingen voor 71workx.nl

24 dec 2023
Snel, correct @ kwalitatief
Antwoord van 71workx.nl
Dankjewel voor de geweldige 5-sterren review! We waarderen het enorm dat je tevreden bent met onze service. 😄 Team 71workx
Antwoord van 71workx.nl
Bedankt voor je geweldige 5-sterren review! We zijn ontzettend blij dat je zo tevreden bent met onze service. We doen ons uiterste best om onze klanten de beste ervaring te bieden. Als je nog vragen hebt of als er iets is waar we je mee kunnen helpen, laat het ons dan weten. We staan altijd voor je klaar! Team 71workx
Antwoord van 71workx.nl
Bedankt voor het delen van je ervaring. Het spijt ons dat je bestelling niet naar verwachting is verlopen. We begrijpen dat het frustrerend is om te wachten op de rest van je bestelling. Onze excuses voor het ongemak dat dit heeft veroorzaakt. Zou je ons alsjeblieft een privébericht kunnen sturen met je bestelgegevens? We streven ernaar om dit zo snel mogelijk op te lossen en ervoor te zorgen dat je tevreden bent. Team 71workx
23 aug 2023
Wat fijn om te horen dat je tevreden bent met je bestelling en dat we je hebben kunnen helpen met de maatvoering van Carhartt! We streven er altijd naar om onze klanten de beste service te bieden. Bedankt voor je vertrouwen en we kijken uit naar je volgende bestelling! Team 71workx
18 aug 2023
Eindelijk een webshop die begrijpt wat klanttevredenheid betekend, het pakketje was netjes verpakt en snel bij mij in huis, aanradertje!
18 aug 2023
Bedankt voor je positieve review! We zijn blij dat je tevreden bent met je bestelling. Aanradertje inderdaad! 😄👍 Team 71workx
6 okt 2023

Correcte afhandeling

De bestelde jas was twee maal vertraagd in de levering, maar hier werden we netjes van op de hoogte gebracht plus een kleine attentie
6 okt 2023
Bedankt voor je geweldige review! We vinden het jammer dat de levering van de jas vertraagd was, maar we zijn blij dat we je goed op de hoogte hebben gehouden en dat je een kleine attentie hebt ontvangen. We waarderen je begrip en hopen dat je veel plezier hebt met je nieuwe jas! Team 71workx
30 jul 2023

Betrouwbare webshop

Ruim aanbod, correcte stockweergave, prima prijs. Betrouwbare webshop waar ik al meerdere jaren al m'n werkkledij koop.
14 aug 2023
Wat fijn om te horen dat je tevreden bent met het ruime aanbod, de correcte stock weergave en de prima prijs! Het is geweldig dat je al meerdere jaren al je werkkledij bij deze betrouwbare webshop koopt. Bedankt voor het delen van je positieve ervaring! Team 71workx
10 mei 2023
Snelle en fijne verkoopers op de klantenservice. Op locatie goed advies gekregen over de juiste maatvoering. Aanrader
10 mei 2023
Hoi! Dankjewel voor de top review. Fijn om te lezen dat u een prettige shop ervaring heeft gehad! Tot de volgende keer. Team 71workx
16 okt 2023
Artikelen in overleg mogen ophalen en omruilen! Klantenservice heeft mij hierbij goed geholpen😃
16 okt 2023
Wat fijn om te horen dat je een goede ervaring hebt gehad met de klantenservice! Het is geweldig dat ze je hebben geholpen met het ophalen en omruilen van de artikelen. Bedankt voor het delen van je positieve ervaring! 😃🛍️👍 Team 71workx
21 okt 2023
Veel keuze, niet duur en snelle verzending (meestal).
Antwoord van 71workx.nl
Bedankt voor de geweldige 5-sterren review! We zijn zo blij dat je tevreden bent met onze service. Als je nog iets nodig hebt, laat het ons weten. We staan altijd voor je klaar! Team 71workx
18 jul 2023
fijne service en snelle levering! blij mee
18 jul 2023
Wat een fantastische 5-sterren review! Bedankt voor het delen van je ervaring met ons. We zijn blij dat we je een geweldige service en snelle levering konden bieden. Team 71WorkX
22 okt 2023
Antwoord van 71workx.nl
Bedankt voor je positieve feedback! We vinden het belangrijk om snel te reageren op e-mails en WhatsApp-berichten, zodat we je zo goed mogelijk van dienst kunnen zijn. Als je nog vragen hebt, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen. We staan altijd voor je klaar! Team 71workx
Mooi assortiment en snelle levering!
18 jul 2023
Wat fantastisch om te horen dat je blij bent met ons assortiment en de snelle levering. We streven er altijd naar om onze klanten de beste ervaring te bieden. Bedankt voor het delen van je positieve feedback! Team 71WorkX
15 jul 2023
Prettig bedrijf,nooit problemen mee.
Antwoord van 71workx.nl
Bedankt voor je positieve feedback! We doen ons best om onze klanten de best mogelijke service te bieden en we zijn blij dat we aan je verwachtingen hebben voldaan. We hopen je snel weer van dienst te kunnen zijn! Team 71WorkX
4 mei 2023
Snelle levering! Top kwaliteit
Snelle service en afhandeling
18 jul 2023
Bedankt voor het delen van je ervaring! We vinden het geweldig om te horen dat je tevreden bent met onze producten en service. We doen ons best om onze klanten de beste ervaring te bieden en het is fijn om te weten dat we hierin zijn geslaagd. We hopen je snel weer te mogen verwelkomen! Team 71WorkX
28 jul 2023
Nette en snelle levering. Perfecte pasvorm Alleen maar complimenten gekregen op het werk.
14 aug 2023
Wat geweldig om te horen dat je tevreden bent met de levering en dat de pasvorm perfect is! Het is fantastisch dat je complimenten hebt gekregen op het werk. Dat moet een goed gevoel geven! Team 71workx
26 aug 2023
Fijne webshop met goede merken voor scherpe prijzen. Dit wil je precies bij een webshop.
28 aug 2023
Bedankt voor je positieve review! We streven ernaar om een fijne webshop te zijn met goede merken voor scherpe prijzen. We zijn blij dat je tevreden bent met onze service! 😊🛍️ team 71workx
28 okt 2023
Snelle goede afwikkeling van de order. Heel tevreden
Antwoord van 71workx.nl
Bedankt voor je geweldige 5-sterren review! We zijn blij dat je tevreden bent met de snelle en goede afwikkeling van je order. Als je nog meer vragen of opmerkingen hebt, laat het ons weten. We staan altijd voor je klaar! 😊🌟 Team 71workx
23 jul 2023

Mijn Garhartt overall was snel geleverd.

Mijn Garhartt Snel geleverd en
24 jul 2023
Bedankt voor het delen van je positieve ervaring! We zijn blij dat je tevreden bent met onze service en hopen dat je in de toekomst weer bij ons winkelt. Team 71WorkX