71workx.nl- Logo - Beoordelingen

71workx.nl

103 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden694 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 30 okt 2020
71workx.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

23 aug 2023
ik ga hier zeker vaker bestellen, werd contact met me opgenomen of ik op de hoogte was van de maatvoering van Carhartt, heb toch een maatje kleiner genomen van mn t-shirt en zat perfect. Is maar goed dat ze me belden!

Logistiek verbeteren 8 -12-23 bestelling geplaatst 15-12-23 de bestelling ontvangen in gebreken En nu is het 27-12-23 maar afwachten wanneer de rest wordt geleverd Echt belachelijk

Beoordelingen voor 71workx.nl

nette prijzen.snel retour
13 okt 2023
Wat fijn om te horen dat je tevreden bent met de nette prijzen en snelle retourservice! Het is altijd prettig als je waar krijgt voor je geld en je bestelling snel kunt retourneren. Bedankt voor het delen van je positieve ervaring! 😊👍 Team 71workx

Goede service
13 okt 2023
Bedankt voor je positieve review! Het is geweldig om te horen dat je goede service hebt gekregen! 😊🌟 Team 71workx
5 aug 2023
14 aug 2023
Geweldig om te horen dat je ons een 5-sterren review geeft! We zijn blij dat je tevreden bent met onze service. Bedankt voor je support! 😊🌟 Team 71workx
1 jul 2023
19 jul 2023
Hartelijk dank voor je positieve feedback! We zijn blij om te horen dat je tevreden bent met onze producten en service. We doen ons best om onze klanten tevreden te stellen en we zijn blij dat we aan je verwachtingen hebben voldaan. We hopen je snel weer te mogen verwelkomen als klant. Team 71WorkX
30 jun 2023
30 jun 2023
Wat leuk om te horen dat je zo tevreden bent over het bedrijf! Bedankt voor het delen van je positieve ervaring. Team 71workx
11 jun 2023
Dankjewel voor de 5 sterren review! Team 71WorkX
2 jun 2023
5 jun 2023
Dankjewel voor de schitterende 5-sterren. Veel plezier met je bestelling en tot de volgende keer! Team 71WorkX
20 mei 2023
23 mei 2023
Dankjewel voor het delen van je ervaring. Veel plezier met je bestelling, tot de volgende keer! Team 71WorkX
15 mei 2023
16 mei 2023
Dankjewel voor de top review. Veel plezier met je bestelling en tot de volgende keer! Team 71WorkX
13 mei 2023
16 mei 2023
Dankjewel voor de 5 sterren! Veel werkplezier gewenst met je bestelling. Team 71WorkX
10 mei 2023
10 mei 2023
Hoi! Dankjewel voor de top review. Fijn om te lezen dat u een prettige shop ervaring heeft gehad! Tot de volgende keer. Team 71workx
Antwoord van 71workx.nl
Bedankt voor je positieve review we zijn erg blij om te horen dat je tevreden bent met onze service. Team 71workx
MK
Mark K.
Holland
17 dec 2023
Antwoord van 71workx.nl
Bedankt voor je geweldige 5-sterren review! We zijn zo blij dat je tevreden bent met onze service. Het betekent veel voor ons! 🌟✨Team 71workx
22 nov 2023
22 nov 2023
Bedankt voor je geweldige 5-sterrenreview! We waarderen het enorm dat je de tijd hebt genomen om je positieve ervaring met ons te delen. We hopen je snel weer te zien bij 71workx!
12 okt 2023
12 okt 2023
Super! Bedankt voor de geweldige 5-sterren review! We waarderen je positieve feedback enorm! 🌟 Als je in de toekomst nog vragen hebt, laat het ons dan weten. We staan altijd voor je klaar! Bedankt voor je steun! 😊🙌 Team 71workx
8 okt 2023
Antwoord van 71workx.nl
We zijn ontzettend blij met jouw 5-sterren review! Geweldig om te horen dat onze werkkleding aan je verwachtingen voldoet. Bedankt dat je voor ons hebt gekozen! Team 71workx
20 aug 2023
22 aug 2023
Wat een geweldige feedback! We zijn blij dat je tevreden bent met onze service. Bedankt voor de 5-sterren review! 🌟 Team 71workx
20 aug 2023
22 aug 2023
Geweldig om te horen dat je zo'n positieve ervaring hebt gehad! Bedankt voor de 5-sterren review! 🌟 We waarderen je steun! Team 71WorkX
OM
Owen M.
Amsterdam
14 aug 2023
Bedankt voor je 4-sterren review! We waarderen je feedback en zullen ons best doen om onze service te verbeteren. Team 71workx
27 jul 2023
27 jul 2023
Wat geweldig om te horen dat je zo tevreden bent met onze service! Het doet ons goed om te weten dat we aan je verwachtingen hebben voldaan. Bedankt voor de 5-sterren review en we hopen je snel weer van dienst te zijn. Team 71workx