71workx.nl- Logo - Beoordelingen

71workx.nl

98 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden685 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 30 okt 2020
71workx.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

23 aug 2023
ik ga hier zeker vaker bestellen, werd contact met me opgenomen of ik op de hoogte was van de maatvoering van Carhartt, heb toch een maatje kleiner genomen van mn t-shirt en zat perfect. Is maar goed dat ze me belden!

Logistiek verbeteren 8 -12-23 bestelling geplaatst 15-12-23 de bestelling ontvangen in gebreken En nu is het 27-12-23 maar afwachten wanneer de rest wordt geleverd Echt belachelijk

Beoordelingen voor 71workx.nl

Antwoord van 71workx.nl
Hallo, Wat vervelend dat je een slechte ervaring hebt gehad. Wij zouden graag samen met je de specifieke details van jouw ervaring willen bespreken. Zou je alstublieft contact met ons willen opnemen? Je kunt ons bereiken op klantenservice@71workx.com of 085 002 0271. Team 71WorkX
Antwoord van 71workx.nl
Bedankt voor het delen van je ervaring. Het spijt ons dat je bestelling niet naar verwachting is verlopen. We begrijpen dat het frustrerend is om te wachten op de rest van je bestelling. Onze excuses voor het ongemak dat dit heeft veroorzaakt. Zou je ons alsjeblieft een privébericht kunnen sturen met je bestelgegevens? We streven ernaar om dit zo snel mogelijk op te lossen en ervoor te zorgen dat je tevreden bent. Team 71workx
15 okt 2023
Levering duurt vrij lang icm een matige communicatie en een omslachtig retour proces
16 okt 2023
Wat jammer om te horen dat je een slechte ervaring hebt gehad! We zullen ons best doen om deze problemen aan te pakken en te verbeteren! Bedankt voor je feedback! 🙏📦📱 Team 71workx