71workx.nl- Logo - Beoordelingen

71workx.nl

97 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden686 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 30 okt 2020
71workx.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

23 aug 2023
ik ga hier zeker vaker bestellen, werd contact met me opgenomen of ik op de hoogte was van de maatvoering van Carhartt, heb toch een maatje kleiner genomen van mn t-shirt en zat perfect. Is maar goed dat ze me belden!

Logistiek verbeteren 8 -12-23 bestelling geplaatst 15-12-23 de bestelling ontvangen in gebreken En nu is het 27-12-23 maar afwachten wanneer de rest wordt geleverd Echt belachelijk

Beoordelingen voor 71workx.nl

Antwoord van 71workx.nl
Bedankt voor je 4-sterrenreview! We zijn blij dat je tevreden bent met onze service. Als je nog suggesties hebt om het nog beter te maken, horen we het graag! 😊👍 Team 71workx
Antwoord van 71workx.nl
Goed advies en ruime keuze
Antwoord van 71workx.nl
Bedankt voor je 4-sterren review! We zijn blij dat je ons advies waardeert en dat je tevreden bent met de ruime keuze die we bieden. Als je nog vragen hebt of als er iets is waar we je mee kunnen helpen, laat het ons dan gerust weten. We staan altijd voor je klaar! 😊👍 Team 71workx
Antwoord van 71workx.nl
Bedankt voor je positieve review we zijn erg blij om te horen dat je tevreden bent met onze service. Team 71workx
OM
Owen M.
Amsterdam
14 aug 2023
Bedankt voor je 4-sterren review! We waarderen je feedback en zullen ons best doen om onze service te verbeteren. Team 71workx
13 jul 2023
Antwoord van 71workx.nl
Bedankt voor de positieve feedback! We vinden het geweldig om te horen dat je tevreden bent met onze service en we stellen je vertrouwen in ons zeer op prijs. We hopen je snel weer te mogen verwelkomen als klant. Team 71WorkX
CB
Claude B.
Drongen
27 jun 2023
28 jun 2023
Bedankt voor de positieve review! We zijn blij dat we aan je verwachtingen hebben voldaan. Als je nog suggesties hebt over hoe we onze service kunnen verbeteren en je ervaring nog beter kunnen maken, laat het ons dan weten. We kijken er naar uit om je in de toekomst weer van dienst te zijn! Team 71workx
6 jul 2023
Meteen de korting op de bestelling los laten als ik meerdere broeken bestel en niet weet daarna…. 😉
18 jul 2023
Bedankt voor je suggestie! We waarderen je loyaliteit en hopen dat je blijft genieten van onze producten! Team 71WorkX
CD
cees d.
Vlaardingen
4 sep 2023
Lange levering , 1 week voor een voorraad product , had ik niet verwacht
8 sep 2023
Bedankt voor je 4-sterren review! We waarderen je feedback en we zullen ons best doen om onze levertijden te verbeteren. Bedankt voor je geduld! ✨🚚 Team 71workx
8 okt 2023
Antwoord van 71workx.nl
Hartelijk dank voor de 4-sterren review! We zijn erg blij om te horen dat je tevreden bent met onze werkkleding. Bedankt voor je steun! Team 71workx
1 nov 2023
1 nov 2023
Bedankt voor je 4-sterren review! We waarderen je feedback en streven ernaar om het nog beter te doen. 😊🌟 Team 71workx