71workx.nl- Logo - Beoordelingen

71workx.nl

98 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden685 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 30 okt 2020
71workx.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

23 aug 2023
ik ga hier zeker vaker bestellen, werd contact met me opgenomen of ik op de hoogte was van de maatvoering van Carhartt, heb toch een maatje kleiner genomen van mn t-shirt en zat perfect. Is maar goed dat ze me belden!

Logistiek verbeteren 8 -12-23 bestelling geplaatst 15-12-23 de bestelling ontvangen in gebreken En nu is het 27-12-23 maar afwachten wanneer de rest wordt geleverd Echt belachelijk

Beoordelingen voor 71workx.nl

Todo fue bien , entrega rápida , buenos productos , precio 👍
Antwoord van 71workx.nl
¡Qué genial! Me alegra que todo haya salido bien. ¡Entrega rápida, buenos productos y buen precio!🙂 Team 71workx
Goede service Helpen je graag telefonisch met vragen
Antwoord van 71workx.nl
Bedankt voor je feedback! Het is geweldig om te horen dat je tevreden bent met de service. 😊📞 Team 71workx
Goede spullen en snel geleverd
Antwoord van 71workx.nl
Bedankt voor je review! Het is geweldig om te horen dat je tevreden bent met de spullen en de snelle levering. We streven er altijd naar om onze klanten blij te maken! 😊🎉 Team 71workx
👍
Antwoord van 71workx.nl
Bedankt voor je geweldige 5-sterren review! 👍 We zijn blij dat je tevreden bent met onze service! Team 71workx
Antwoord van 71workx.nl
Bedankt voor de geweldige 5-sterren review! We waarderen het enorm. Team 71workx
Antwoord van 71workx.nl
Bedankt voor je 4-sterrenreview! We zijn blij dat je tevreden bent met onze service. Als je nog suggesties hebt om het nog beter te maken, horen we het graag! 😊👍 Team 71workx
Antwoord van 71workx.nl
Geweldig om te horen dat je een 5-sterren review hebt gegeven! Bedankt voor je positieve feedback! 😊🌟 Team 71workx

Ga zo door!

Bestelling snel in huis! Klantenservice heeft mij goed geholpen met het doorspreken van mijn wensen rondom het bedrukken van artikelen. Super mooi geworden en iedereen loopt er prachtig bij. Ga zo door!💪
Antwoord van 71workx.nl
Wat goed om te horen dat je bestelling snel is aangekomen! Geweldig om te horen dat het resultaat super mooi is geworden en dat iedereen er prachtig bij loopt! Bedankt voor je positieve feedback en we zullen zeker ons best blijven doen! 💪 Team 71workx
Snelle service , ook bij het retourneren. Je wordt goed op de hoogte gehouden over je bestelling, ook bij een eventuele vertraging.
Antwoord van 71workx.nl
Bedankt voor je geweldige review! We zijn zo blij dat je tevreden bent met onze snelle service, zelfs als het gaat om retourneren. Het is belangrijk voor ons om je goed op de hoogte te houden van je bestelling, zelfs als er vertraging is. We waarderen je vertrouwen in ons! Team 71workx
Snelle en goede service. Hebben 1 items met spoed verstuurd los van de rest van de bestelling
Antwoord van 71workx.nl
Bedankt voor je review! We zijn blij om te horen dat je tevreden bent met onze snelle en goede service. We doen ons best om aan al je wensen te voldoen. We staan altijd voor je klaar! 😊🚀 Team 71workx
Antwoord van 71workx.nl
Wow! Bedankt voor je geweldige 5-sterren review! We zijn ontzettend blij dat je zo tevreden bent met onze service. We staan altijd voor je klaar! Team 71workx
Antwoord van 71workx.nl
Super bedankt voor de geweldige 5-sterren review! We zijn ontzettend blij dat je zo tevreden bent met onze service. We blijven ons best doen om je ook in de toekomst de beste ervaring te bieden! Team 71workx
Geen idee
Antwoord van 71workx.nl
Bedankt voor je 5-sterren review! We zijn blij dat je zo tevreden bent met onze service. We staan altijd voor je klaar! Team 71workx
Antwoord van 71workx.nl
Wat fijn dat je zo blij bent met onze service! We blijven ons best doen om je de beste ervaring te bieden. Bedankt voor je waardering! 🚀🌟 Team 71workx
Antwoord van 71workx.nl
Geweldig om te horen dat je tevreden bent met onze service! Bedankt voor je positieve feedback! 😄🌟 Team 71workx
Antwoord van 71workx.nl
Wederom een fijne ervaring! cadeautjes waren snel in huis en het carhartt advies voor de maatvoering heeft goed geholpen met het kiezen van de juiste maat! 🙂
Antwoord van 71workx.nl
Bedankt voor je geweldige review! We zijn blij om te horen dat je opnieuw een fijne ervaring hebt gehad. Het doet ons goed dat de cadeautjes snel zijn aangekomen en dat het Carhartt-advies je heeft geholpen bij het kiezen van de juiste maat. We staan altijd klaar om te helpen! 😊 Team 71workx

Top!

Gemakkelijk te bestellen, groot assortiment en snel in huis. Perfect✅
Antwoord van 71workx.nl
Wat fijn om te horen dat je zo tevreden bent! We zijn blij dat je het bestellen gemakkelijk vond, en we streven er altijd naar om een groot assortiment aan te bieden. Bedankt voor je positieve feedback! 😊👍 Team 71workx