printworld.com/nl/- Logo - Beoordelingen

printworld.com/nl/Reviews

: 58Goed

Gecertificeerd sinds: 12 apr. 2022
Laatst gewijzigd op: 5 dec. 2022
printworld.com/nl/ is gecontroleerd en gecertificeerd aan de hand van de kwaliteitscriteria van Trusted Shops

Bij printworld.com/nl/ kun je van de kopersbescherming van Trusted Shops gebruik maken en ben je tot € 20.000 beschermd. Lees meer

Gecertificeerd sinds: 12 apr. 2022
Laatst gewijzigd op: 5 dec. 2022

Beoordelingen voor printworld.com/nl/

13 geverifieerde beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden

Beoordelingen voor printworld.com/nl/

Antwoord van printworld.com/nl/
Hallo, wij danken u voor uw feedback en staan reeds met u in contact om deze kwestie op te lossen. Mocht u vragen hebben over het bestelproces, neem dan gerust contact op met onze klantenservice. Groetjes van uw printworld.com-team
Volgens afspraak
Antwoord van printworld.com/nl/
Hallo, dank u wel voor uw positieve feedback. We waren er erg blij mee. Groetjes van uw printworld.com-team
27 okt. 2022
snelle levering goede helpdesk en goede prijs
28 okt. 2022
Hallo, dank u voor de positieve feedback. We zullen er alls aan doen om de snelheid en service voor een passende prijs te leveren. Groetjes van uw printworld.com-team
27 okt. 2022
Probleemloos 2 orders geplaatst die voor een mooie prijs op tijd werden geleverd.
28 okt. 2022
Hallo, hartelijk dank voor uw positieve beoordeling. Ook toekomstig gaan wij alles op alles zetten om voor een mooie prijs het perfecte drukwerk te kunnen afleveren.
20 sep. 2022
26 sep. 2022
Hallo, dank u wel voor uw positieve feedback. Maximale klanttevredenheid is onze doelstelling. Om in de toekomst nog beter te kunnen zijn, is uw steun gevraagd. Als u wilt, kunt u onze klantenservice vertellen hoe we de laatste ster kunnen krijgen van u. Groetjes van uw printworld.com-team
19 sep. 2022
alles volgens afspraak geleverd.
17 sep. 2022
26 sep. 2022
Hallo, we willen u bedanken voor uw zeer goede evaluatie en hopen dat we u ook in de toekomst zullen blijven overtuigen. Met vriendelijke groet, uw printworld.com-team
26 sep. 2022
Hallo, we waren erg blij met uw positieve beoordeling. Natuurlijk hopen we u te kunnen blijven overtuigen van onze kwaliteit. Groetjes van uw printworld.com-team
16 sep. 2022
Super aardige en behulpzame helpdesk
26 sep. 2022
Hallo, we zijn erg blij dat u tevreden bent over onze service. Uiteraard zullen we ook in de toekomst alles in het werk stellen om u te overtuigen van onze kwaliteit. Groetjes van uw printworld.com-team
26 sep. 2022
Hallo, dank u wel voor uw positieve feedback. We zullen er alles aan doen om aan uw verwachtingen te blijven voldoen. Met vriendelijke groet, uw printworld.com-team
17 aug. 2022
Goed prijs en op tijd
19 aug. 2022
Hallo, hartelijk dank voor uw feedback. Fijn dat u tevreden bent geweest met onze service. Met vriendelijke groet, uw printworld.com-team
10 jul. 2022
The messaging on the website on time taken for final delivery was not clear. I was expecting the delivery to happen in 2 days basis information on the website, and paid extra for it. But eventually i was told its just the time for printing. Which made me feel wronged. hopefully you correct the info on the website accordingly.
3 aug. 2022
Dear Mr. Gopal Varma, Thank you for taking the time to rate us. In fact, we communicate shipping times as informed on our website. For shipping methods there is an extra option that you can choose from. Standard (2 to 3 days) or Express (next day delivery). We are sorry to hear that we did not meet your expectations. Still we hope to see you again in the future and if there is any question about delivery times feel free to contact us per email service@printworld.nl or by phone 0800-0227403. With kind regards, your printworld.com team
7 jul. 2022
De bereikbaarheid en service van Printworld zijn oprecht top!
12 jul. 2022
Hallo, we zijn erg blij met uw positieve aankoopbeleving. Wij zullen er alles aan doen om u te blijven overtuigen van onze producten en service. Met vriendelijke groet, uw printworld.com-team