printworld.com/nl/- Logo - Beoordelingen

printworld.com/nl/

17 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden79 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 12 apr 2022
printworld.com/nl/ voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

Geweldig mooi drukwerk. De bestelling was maar nét op tijd, maar dat kwam misschien ook wel door mijn wat optimistische planning. Zeer prettig contact met de vertegenwoordiger van printworld in Nederland. Hij heeft me echt geholpen. Verder: duidelijke site, redelijke prijzen. En ik kreeg kostenloos nog wat extra exemplaren. Ik kom zeker terug.

10 aug 2023
leveren, ik heb nog niets ontvangen, wel mails met sorry voor de vertraging. vandaar alsnog 2 sterren

Beoordelingen voor printworld.com/nl/

10 aug 2023
Antwoord van printworld.com/nl/
14 sep 2023
Hallo, hartelijk dank voor uw feedback. Wij vinden het jammer dat uw bestelling niet 100% aan uw verwachtingen heeft voldaan. Volgens onze informatie is alles op tijd geproduceerd en afgeleverd. Graag laten wij de zaak onderzoeken door onze kwaliteitsbewaking. Stuur ons een E-Mail naar service@printworld.nl. Met vriendelijke groet, uw printworld.com-team