printworld.com/nl/- Logo - Beoordelingen

printworld.com/nl/

17 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden79 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 12 apr 2022
printworld.com/nl/ voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

Geweldig mooi drukwerk. De bestelling was maar nét op tijd, maar dat kwam misschien ook wel door mijn wat optimistische planning. Zeer prettig contact met de vertegenwoordiger van printworld in Nederland. Hij heeft me echt geholpen. Verder: duidelijke site, redelijke prijzen. En ik kreeg kostenloos nog wat extra exemplaren. Ik kom zeker terug.

10 aug 2023
leveren, ik heb nog niets ontvangen, wel mails met sorry voor de vertraging. vandaar alsnog 2 sterren

Beoordelingen voor printworld.com/nl/

6 okt 2023
Prettige website, makkelijk bestellen. Uitstekende kwaliteit en scherpe prijzen. Het enige minpunt is de aflevering. Het duurt steeds meerdere dagen (3-4) voor het afgeleverd wordt.
10 okt 2023
Hallo, bedankt voor uw beoordeling en het positieve feedback. Ook toekomstig zullen wij alles in het werk stellen om u te blijven overtuigen van onze service & kwaliteit en natuurlijk proberen wij om ook uw laatste ster binnen te krijgen. Groetjes van uw printworld.com-team
18 okt 2023
Net en snel
19 okt 2023
Hartelijk dank voor uw beoordeling.
1 jun 2023
2 jun 2023
Hallo, we waren erg blij met uw positieve beoordeling. Natuurlijk hopen we u te kunnen blijven overtuigen van onze kwaliteit. Groetjes van uw printworld.com-team