printworld.com/nl/- Logo - Beoordelingen

printworld.com/nl/

17 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden79 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 12 apr 2022
printworld.com/nl/ voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

Geweldig mooi drukwerk. De bestelling was maar nét op tijd, maar dat kwam misschien ook wel door mijn wat optimistische planning. Zeer prettig contact met de vertegenwoordiger van printworld in Nederland. Hij heeft me echt geholpen. Verder: duidelijke site, redelijke prijzen. En ik kreeg kostenloos nog wat extra exemplaren. Ik kom zeker terug.

10 aug 2023
leveren, ik heb nog niets ontvangen, wel mails met sorry voor de vertraging. vandaar alsnog 2 sterren

Beoordelingen voor printworld.com/nl/

Vriendelijk, behulpzaam en goede kwaliteit

mooie kwaliteit drukwerk

Snelle levering, mooie kwaliteit en prima ondersteuning tijdens de bestelling.
18 okt 2023
18 okt 2023
11 okt 2023

Super drukkerij

Fantastisch bedrijf, snelle service en prima drukwerk.
19 okt 2023
Hartelijk dank voor deze uitmuntende beoordeling. We blijven verder ontwikkelen om onze standaard hoog te houden. Met vrindelijke groet, het team van printworld.com
11 okt 2023

Hulp bij drukbestand

Top service, een foute upload van een bestand werd na telefonischcontact nog even aangepast. Fijne directe samenwerking.
19 okt 2023
Beste Roderick, hartelijk dank voor deze beoordeling. Onze service medewerkers staan altijd klaar bij vragen over drukwerk, drukbestand, bestelproces of meer... Hartelijke groeten, het team van printworld.com
10 okt 2023
Goede kwaliteit drukwerk, vaak ook het goedkoopst. Bij productietijd altijd rekening houden met 2-3 werkdagen levertijd, tenzij Express.
19 okt 2023
Beste P. van Stegen, hartelijk dank voor deze perfecte recensie. Wij zullen er alles aan doen om goede kwaliteit tegen een scherpe prijs te kunnen blijven aanbieden. Hartelijke groeten, het team van printworld.com
10 okt 2023

Prima drukkerij

snelle levering en stukken beter dan andere drukkers die ik voorheen had.
19 okt 2023
Beste Dirk, hartelijk dank voor deze uitstekende beoordeling. Graag drukken wij uw volgende project weer met de gewenste kwaliteit en service. Hartelijke groeten, het team van printworld.com
13 aug 2023
prijs-kwaliteit
14 sep 2023
Hallo, we waren erg blij met uw positieve beoordeling. Natuurlijk hopen we u te kunnen blijven overtuigen van onze kwaliteit. Groetjes van uw printworld.com-team
2 jun 2023
Snell communicatie en snelle en correcte levering
2 jun 2023
Hallo, dank u voor deze positieve beoordeling. Toekomstig zullen we alles op alles zetten om een goede communicatie en product te leveren. Groetjes van uw printworld.com-team
29 mrt 2023

Goede service

Goede communicatie en snelle levertijd
30 mrt 2023
Hallo, we zijn erg blij dat onze service is bevallen. Uiteraard zullen we ook in de toekomst alles in het werk stellen om u te blijven overtuigen. Groetjes van uw printworld.com-team