Logistiekconcurrent- Logo - Beoordelingen

Logistiekconcurrent

961 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden5.561 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 10 apr 2018
Logistiekconcurrent voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

9 aug 2023
Ik wordt altijd goed geholpen en kan gemakkelijk bestellingen plaatsen. Bij mij laatste bestelling, die liet op zich wachten, was in eetste instantie niet duidelijk waarom deze niet verzonden was. Het is netjes uitgezocht. 1 artikel was er niet en kwam pas in november. Ik had de spullen nodig. Een medewerker heeft een iets duurder artikel toegevoegd, van een halve meter langer en de bestelling verzonden. Ik zou het fijn vinden als ik meteen op de hoogte wordt gebracht als een artikel er niet is. Sowieso is het fijn als de rest van de bestelling dan wel wordt verzonden.

10 okt 2023
Voor de eerste keer een bestelling geplaatst bij logistiekconcurrent (LC) op zaterdag 30-9. Op dinsdag 3-10 werd het pakket door post.nl aangeboden maar waren wij niet thuis. De volgende dag zou de bestelling opnieuw worden aangeboden. Dit gebeurde echter niet. Later bleek dat het direct teruggezonden was naar de afzender en dat LC het pakket op 4-10 heeft ontvangen. Niet wetende dat LC het pakket retour had gekregen heb ik op 4-10 gemaild met LC met het verzoek om de bestelling alsnog met spoed te verzenden, helaas geen reactie. Op vrijdag 6-10 gebeld met LC. Daar werd mij beloofd het pakket met spoed te verzenden zodat ik het zaterdag in huis zou hebben. Helaas kwam er zaterdag niets en bleef het stil. Op maandag 9-10 opnieuw gebeld met LC en bleek dat het pakket niet verzonden was door een interne communicatiestoornis. Vandaag 10-10 gaat volgens de app van post.nl het pakket aangeboden worden. Ik ben thuis maar voorzie dat post.nl weer een reden heeft om het pas morgen te bezorgen of weer retour te zenden. Hoewel post.nl zeker steken heeft laten vallen heb ik toch wat opmerkingen / tips aan het adres van LC. - Zorg dat er een mogelijkheid is bij de pakketdienst om het pakket bij een afhaalpunt te bezorgen. Daarmee voorkom je het probleem dat het pakket niet bezorgd kan worden als je niet thuis bent. - Reageer op de mailtjes die u toe worden gezonden. -als u afspraken maakt met klanten kom deze dan ook na. Heb ik dan alleen maar klachten? Nee hoor, de dames van de klantenservice waren zeer correct en hulpvaardig. Helaas valt dit weer naar de achtergrond als de gemaakte afspraken door de kennelijk slechte interne communicatie niet worden nagekomen. Door de ervaring die ik met LC heb gehad denk ik dat dit mijn eerste en laatste bestelling is geweest. Mvrgr, P. Hoogwaerts

Beoordelingen voor Logistiekconcurrent

16 mei 2023
bij hetzelfde artikel bestellen ook hetzelfde artikel leveren. klantenservice moet op de hoogte zijn van garanties en het terugsturen van een steekwagen voor reparatie is geen garantie oplossing zonder te vragen of de klant de steekwagen wel zolang kan missen. een nieuwe bestellen was en is dus sneller maar dit valt wel onder slechte service. op jullie website is nergens iets terug te vinden over garanties dat is toch vreemd.
17 mei 2023
Bedankt voor je review! We vinden het jammer om te horen dat je niet tevreden bent over onze service/garantie. We willen daarover graag met je in gesprek. Helaas kunnen we je telefonisch niet bereiken en we hebben daarom een mail gestuurd. Zou je op deze willen mail reageren zodat we een oplossing voor je kunnen vinden? Alvast bedankt voor je medewerking!
6 sep 2023
Vooraf had ik informatie gevraagd over een artikel. Daar kreeg ik een heel goed antwoord op, goed onderbouwd, door Jolanda Voets. Daar kon ik echt iets mee.
1 sep 2023
De verzending met track en trace was top. De kwaliteit van de ratel die bij de loadlocker zat zeer matig. Na twee weken ging het ratelsysteem al kapot.
7 sep 2023
Bedankt voor je beoordeling! Vervelend om te lezen dat de kwaliteit je tegenvalt. We willen dit graag met je oplossen natuurlijk. Daarom hebben we je zojuist telefonisch geprobeerd te bereiken een mailtje gestuurd. Zou je hierop willen reageren? Mochten we nog iets voor je kunnen betekenen, dan kan je altijd contact opnemen met onze klantenservice.
16 aug 2023

Afspraak is afspraak.👍👍

Mooie overzichtelijke webshop, vlotte afhandeling en afgeleverd volgens afspraak. Ik kom hier zeker terug!👍👍
3 mei 2023
Was makkelijk te bestellen en hoe en wanneer ik het op kon halen was ook prima. Alleen heb ik er wel 3 weken op moeten wachten zonder dat ik bericht heb gekregen dat ze het niet konden bestellen en hoelang ik daar op moest wachten. Heb daar zelf naar moeten vragen terwijl op de website staat dat als het langer gaat duren ze contact opnemen. Dit kan dus beter.
4 mei 2023
Bedankt voor je review! We vinden het jammer om te lezen dat je niet op tijd een vertragingsmail hebt ontvangen. Gelukkig hebben we hier telefonisch contact over gehad. We zullen je opmerkingen meenemen om in de toekomst tijdig naar onze klanten te kunnen communiceren.
27 apr 2023

Goede stickers.

De bestelling is geleverd, maar is heel rommelig verlopen met de aflevering. GLS zou die afleveren, blijkt het door de brievenbus te passen. Dus had het ook in de brievenbus gekund. Moet ik het apart ophalen, als ondernemer heb ik andere dingen te doen, dat die onnozele dingen. Met andere woorden, verzendkosten haal ik er af. En de rest goed spul de stickers.
1 mei 2023
Bedankt voor je review! We vinden het vervelend dat de levering niet helemaal gelopen is als verwacht. Gelukkig hebben we telefonisch contact met je gehad, zodat we konden uitleggen hoe het zit. Wel fijn om te horen dat de kwaliteit van de stickers naar wens is. Mocht je nog vragen hierover hebben, dan kan je contact opnemen met onze klantenservice!
10 mei 2023
Prima bedrijf en een goede webshop. Puntje van aandacht is om de klant te informeren wanneer een bestelling vertraging en wat de verwachte tijd is ivm niet op voorraad. Ik moest er twee mails aan wijden om erachter te komen waarom mijn bestelling na 4 weken nog niet opgehaald kon worden. Zelfs na wederbericht nog een week over verkondigde datum.
11 mei 2023
Bedankt voor je review! We vinden het jammer om te horen dat we je niet op tijd hebben kunnen informeren over de vertraging. Dit proberen we altijd te doen wanneer een order vertraagd is. We gaan uitzoeken waarom dit in jouw geval niet goed gebeurd is, zodat we onze service in de toekomst kunnen verbeteren!
29 jun 2023

Snelle levering en goed prijs

Snelle levering tegen een scherpe prijs. Klein verbeterpuntje is dat de producten beter verpakt kunnen worden, dit was ook het geval bij mijn vorige bestelling. Verder prima klantenservice en adequate oplossing bij een verkeerde levering door PostNL. Nog dezelfde dag werd de order nogmaals verstuurd.
8 nov 2023
Product binnen gekregen zoals omschreven. Al meerdere malen besteld bij Logistiekconcurrent en altijd goed. Ook een keer gebeld voor advies en ik ben toen heel vriendelijk en behulpzaam te woord gestaan. Belangrijker nog was dat ze ook een oplossing hadden voor het probleem qua ladingzekering.
6 okt 2023
Mooi assortiment tegen leuke prijzen. Het versturen met PostNL loopt niet erg soepel, heeft denk ik te maken met het feit dat uiteindelijk een transport bedrijf het bezorgt. Kreeg meerdere meldingen voor bezorgtijd van PostNL, maar dan kwam er niets. Uiteindelijk is het wel geleverd.
22 sep 2023

Zeer goede prijs en kwaliteit en service

Ik was op zoek naar meerdere hangsloten die ook buiten langdurig gebruikt kunnen worden. Via google kwam ik bij logistiek concurrent (die ik nog niet kende). De prijs was daar echt veel beter dan elders en de service is ook prima bevallen. Echt viir herhaling vatbaar en een aanrader
4 sep 2023
mini containers besteld bij logistiek concurrent. Twee keer geleverd gekregen en weer retour door veel kapotte containers. Uiteindelijk heel goed opgelost door logistiek concurrent door op evenementen locaties betere en duurdere containers te verzorgen op hun kosten. Top!
22 jun 2023
Vriendelijk personeel op de locatie, erg behulpzaam en geduldig. Een top bedrijf waar wij meerdere keren de verzenddozen bij hebben laten afleveren en die we afgehaald hebben, nooit hebben we problemen ervaren. Vanaf nu af aan onze standaard verzenddozen leverancier!
21 aug 2023

Dik tevreden!

Goede producten, snelle verzending. Wat anders zou kunnen, is dat als er maar een deel vd bestelling verstuurd kan worden omdat de rest bijvoorbeeld in backorder staat, dat de factuur niet ook in delen gesplitst wordt. Dit is namelijk niet handig voor de boekhouding.

Artikel van lage kwaliteit

Bij mijn laatste bestelling was de "sleufgatfitting met ring" ( Artikelnummer 100129019) was van zeer slechte kwaliteit. Van de acht die ik kocht, moesten er vier worden "aangepast" om op de rails te passen. Ik hoop dat dit goed transkeert aangezien ik Engels ben.
19 jul 2023
Bedankt voor je review! Jammer om te horen dat het product niet voldoet aan je verwachtingen. Fijn dat we elkaar zojuist hebben gesproken en samen tot een oplossing zijn gekomen. Mochten er nog onduidelijkheden of vragen zijn, aarzel dan niet en neem gerust contact op met onze klantenservice.

Heavy item delivered in less than 24 hours

I had a difficult (heavy) item delivered from this company in less that 24 hours. I ordered it by the end of my woking day, and next morning I received a phonecall from a truck driver who was outside my home, with my delivery on a pallet. Much above expectations
Verzending prima en snelle afwikkeling echter het product voldoet niet, hebben zelfopr spanbanden 50mm 4,5M spitsh 1,5T gekocht en ze wikkelen tot 40 cm voor de haak op en verder niet. De spandbanden welke ik hiervoor had waren iets korter maar voldeden wel.
15 nov 2023
Bedankt voor het plaatsen van je recensie! Zojuist hebben we je geprobeerd telefonisch te bereiken, ook hebben we een mail gestuurd. Zou je hierop willen reageren alsjeblieft? Dan kunnen we samen tot een passende oplossing komen. Wanneer er onduidelijkheden of vragen zijn mag je altijd contact opnemen met onze klantenservice
LA
LUISA a.
Eindhoven
13 mei 2023

snelle levering bstelling

snelle levering de volgende dag in huis. alleen ongeveer het tijdstip van de levering niet vermeld. was toevallig thuis zodat de vriendelijke werknemer van u niet met die dozen hoefde te sleuren .misschien kan daar in nog iets aan gedaan worden.
17 mei 2023
Bedankt voor je review! We vinden het fijn om te horen dat je tevreden bent over de snelle levering, de reden dat we geen track en trace verzonden hebben is dat we deze levering met eigen vervoer gebracht hebben. Daarvoor kunnen we helaas geen track en trace of tijdsindicatie versturen. Als je vragen hierover hebt, kan je contact opnemen met onze klantenservice!
13 jul 2023

Positieve ervaring

De website is duidelijk en overzichtelijk, ondanks dat dit de eerste bestelling was verliep e.e.a. voorspoedig. Levering geschiedde binnen de termijn welke werd genoemd en de producten voldeden aan de verwachting. Al met al een positieve ervaring.
21 nov 2023

Brouwerij PRST

Als kleine brouwerij waren wij op zoek naar bierdozen voor onze flessen van 50 CL. Geen standaard maat en dus een hele zoektocht! In deze doos passen precies 18 flessen en de doos is sterk genoeg voor dat gewicht! Top! Niet duur ook! PRST