Logistiekconcurrent- Logo - Beoordelingen

Logistiekconcurrent

961 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden5.561 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 10 apr 2018
Logistiekconcurrent voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

9 aug 2023
Ik wordt altijd goed geholpen en kan gemakkelijk bestellingen plaatsen. Bij mij laatste bestelling, die liet op zich wachten, was in eetste instantie niet duidelijk waarom deze niet verzonden was. Het is netjes uitgezocht. 1 artikel was er niet en kwam pas in november. Ik had de spullen nodig. Een medewerker heeft een iets duurder artikel toegevoegd, van een halve meter langer en de bestelling verzonden. Ik zou het fijn vinden als ik meteen op de hoogte wordt gebracht als een artikel er niet is. Sowieso is het fijn als de rest van de bestelling dan wel wordt verzonden.

10 okt 2023
Voor de eerste keer een bestelling geplaatst bij logistiekconcurrent (LC) op zaterdag 30-9. Op dinsdag 3-10 werd het pakket door post.nl aangeboden maar waren wij niet thuis. De volgende dag zou de bestelling opnieuw worden aangeboden. Dit gebeurde echter niet. Later bleek dat het direct teruggezonden was naar de afzender en dat LC het pakket op 4-10 heeft ontvangen. Niet wetende dat LC het pakket retour had gekregen heb ik op 4-10 gemaild met LC met het verzoek om de bestelling alsnog met spoed te verzenden, helaas geen reactie. Op vrijdag 6-10 gebeld met LC. Daar werd mij beloofd het pakket met spoed te verzenden zodat ik het zaterdag in huis zou hebben. Helaas kwam er zaterdag niets en bleef het stil. Op maandag 9-10 opnieuw gebeld met LC en bleek dat het pakket niet verzonden was door een interne communicatiestoornis. Vandaag 10-10 gaat volgens de app van post.nl het pakket aangeboden worden. Ik ben thuis maar voorzie dat post.nl weer een reden heeft om het pas morgen te bezorgen of weer retour te zenden. Hoewel post.nl zeker steken heeft laten vallen heb ik toch wat opmerkingen / tips aan het adres van LC. - Zorg dat er een mogelijkheid is bij de pakketdienst om het pakket bij een afhaalpunt te bezorgen. Daarmee voorkom je het probleem dat het pakket niet bezorgd kan worden als je niet thuis bent. - Reageer op de mailtjes die u toe worden gezonden. -als u afspraken maakt met klanten kom deze dan ook na. Heb ik dan alleen maar klachten? Nee hoor, de dames van de klantenservice waren zeer correct en hulpvaardig. Helaas valt dit weer naar de achtergrond als de gemaakte afspraken door de kennelijk slechte interne communicatie niet worden nagekomen. Door de ervaring die ik met LC heb gehad denk ik dat dit mijn eerste en laatste bestelling is geweest. Mvrgr, P. Hoogwaerts

Beoordelingen voor Logistiekconcurrent

19 mei 2023
In webshop laten zien wat op voorraad is en wat niet. Verstuur wat op voorraad is. Meld dat je het manco over x aantal dagen zal versturen.
Antwoord van Logistiekconcurrent
22 mei 2023
Bedankt voor je review! Gelukkig hebben we telefonisch contact met je gehad zodat we konden verduidelijken dat er al eerder een mail was verstuurd over de vertraging van de order. We nemen alle feedback mee in onze procesverbetering. Mocht je hier vragen over hebben dan horen we dit graag!
22 nov 2023
Levering had nog niet plaatsgevonden, na 1,5 week, medewerker heeft het netjes opgepakt en gezorgd dat de levering alsnog zsm plaats vond
25 sep 2023

Top

De eerste bestelling bij Logistiek Concurrent is zeer goed bevallen, snelle levering en goede communicatie. Zeker voor herhaling vatbaar!
16 nov 2023
Alles eigenlijk prima in orde, maar om meteen een 10 te geven is ook een dingetje. Dan gaan jullie misschien naast de schoenen lopen :-)
Super snel geleverd!! (viel ons wel op dat de mevr. in het instructie filmpje of mega spierballen heeft of slot is van karton daar) :)
12 okt 2023
Snelle levering, zoals altijd. Is er een product niet op voorraad, dan wordt er goed gecommuniceerd. Prettige partij om te bestellen.
11 mei 2023
Klantenservice is helemaal top voor advies en informatie! Communicatie is uitstekend en we zijn auper blij met ons producten. Bedankt!
13 jul 2023
prima service en snelle levering. alleen jammer dat je voor 1 item wat ik bestelde een derde meer moest betalen aan verzend kosten
1 aug 2023
Ik had alleen geen mail ontvangen dat ik me product kon afnemen, maar met 1 telefoontje was het opgelost en is er snel gehandeld.
5 jul 2023
Al jaren tevreden over de producten en service van Logistiekconcurrent. Ze doen wat ze zeggen, dat is waardevol tegenwoordig!
2 okt 2023
Het contact met jullie verliep van A tot op de dag van levering uitstekend doordat ik goed op de hoogte werd gehouden.
20 jul 2023
Makkelijk te bestellen tegen aantrekkelijke prijs. Alleen communicatie kan beter. Product werd redelijk laat geleverd.
Juist artikel snel en netjes geleverd. Ik vind de verzendkosten aan de hoge kant. Anders verpakken kost dan € 3,95.
snel opnemen toen ik belde met een vraag en direct ook geholpen, was niet nodig dat ik mijn bestelling opnieuw deed
8 jul 2023
Overzichtelijke website zodat ik de flesjes snel gevonden had. Aankoop op tijd ontvangen in onbeschadigde toestand.
2 aug 2023
Ondanks dat bedrijf tot 17u open is, was het geen probleem dat we iets later waren. Alles stond al klaar voor ons🍀
22 nov 2023
Effectieve en makkelijke bestelmethodiek, snelle levering. Nakomen wat gezegd wordt, man en man, woord een woord.
1 aug 2023
Snelle levering. Alleen de documenthoesjes zijn van een andere kwaliteit, de vorige waren veel beter, en steviger
6 jul 2023

VPE klopt niet

bij de beschrijving van het product staat VPE 6. dit komt niet overeen met wat er is geleverd. Dit is verwarrend
Antwoord van Logistiekconcurrent
7 jul 2023
Bedankt voor je review! We vinden het jammer om te lezen dat de vpe niet overeenkomt met de beschrijving. We horen graag wat er niet goed is geleverd, daarom hebben we geprobeerd je telefonisch te bereiken. Omdat we geen gehoor kregen hebben we een mail gestuurd, hopelijk reageer je hier op zodat we een oplossing kunnen vinden!
16 mei 2023

Tachosafe 2

Ik ben zeer tevreden over de levering van de Tachosafe 2! De levering was correct en snel, zo als beloofd! toppie