Logistiekconcurrent- Logo - Beoordelingen

Logistiekconcurrent

930 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden5.476 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 10 apr 2018
Logistiekconcurrent voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

9 aug 2023
Ik wordt altijd goed geholpen en kan gemakkelijk bestellingen plaatsen. Bij mij laatste bestelling, die liet op zich wachten, was in eetste instantie niet duidelijk waarom deze niet verzonden was. Het is netjes uitgezocht. 1 artikel was er niet en kwam pas in november. Ik had de spullen nodig. Een medewerker heeft een iets duurder artikel toegevoegd, van een halve meter langer en de bestelling verzonden. Ik zou het fijn vinden als ik meteen op de hoogte wordt gebracht als een artikel er niet is. Sowieso is het fijn als de rest van de bestelling dan wel wordt verzonden.

10 okt 2023
Voor de eerste keer een bestelling geplaatst bij logistiekconcurrent (LC) op zaterdag 30-9. Op dinsdag 3-10 werd het pakket door post.nl aangeboden maar waren wij niet thuis. De volgende dag zou de bestelling opnieuw worden aangeboden. Dit gebeurde echter niet. Later bleek dat het direct teruggezonden was naar de afzender en dat LC het pakket op 4-10 heeft ontvangen. Niet wetende dat LC het pakket retour had gekregen heb ik op 4-10 gemaild met LC met het verzoek om de bestelling alsnog met spoed te verzenden, helaas geen reactie. Op vrijdag 6-10 gebeld met LC. Daar werd mij beloofd het pakket met spoed te verzenden zodat ik het zaterdag in huis zou hebben. Helaas kwam er zaterdag niets en bleef het stil. Op maandag 9-10 opnieuw gebeld met LC en bleek dat het pakket niet verzonden was door een interne communicatiestoornis. Vandaag 10-10 gaat volgens de app van post.nl het pakket aangeboden worden. Ik ben thuis maar voorzie dat post.nl weer een reden heeft om het pas morgen te bezorgen of weer retour te zenden. Hoewel post.nl zeker steken heeft laten vallen heb ik toch wat opmerkingen / tips aan het adres van LC. - Zorg dat er een mogelijkheid is bij de pakketdienst om het pakket bij een afhaalpunt te bezorgen. Daarmee voorkom je het probleem dat het pakket niet bezorgd kan worden als je niet thuis bent. - Reageer op de mailtjes die u toe worden gezonden. -als u afspraken maakt met klanten kom deze dan ook na. Heb ik dan alleen maar klachten? Nee hoor, de dames van de klantenservice waren zeer correct en hulpvaardig. Helaas valt dit weer naar de achtergrond als de gemaakte afspraken door de kennelijk slechte interne communicatie niet worden nagekomen. Door de ervaring die ik met LC heb gehad denk ik dat dit mijn eerste en laatste bestelling is geweest. Mvrgr, P. Hoogwaerts

Beoordelingen voor Logistiekconcurrent

MS
Maarten S.
Deventer

stickers in een doos

Ik heb 6 stickers besteld, die zijn verstuurd in een doos met luchtkussentjes.. Terwijl dit met het grootste gemak in een envelop had gekund. We zijn toch bezig met duurzaamheid.. Dus.. waarom een doos (veel extra verpakking), en een pakketdienst (in plaats van de postbode), en iemand die aanwezig moet zijn om de deur te openen...
Onlangs al een update ter waarde van €79,- moeten kopen t.b.v. de Tacho2Safe die ik in augustus 2023 had gekocht. Dat is geen service. Updates voor een telefoon betaal je ook niet voor.
Hele slechte labels. Nauwelijks kunnen gebruiken omdat er een kreukel (luchtbubbel) in zit in bijna elke vel. Hierdoor zijn de labels niet te gebruiken omdat de code niet te scannen is.
Antwoord van Logistiekconcurrent
Bedankt voor het plaatsen van je recensie! We hebben je telefonisch geprobeerd te bereiken, helaas zonder succes. Zou je daarom alsjeblieft willen reageren op onze mail? Mochten er nog vragen of onduidelijkheden zijn, dan horen we het graag.
alle deksel gaan niet goed dicht en al 1.5 week bezig om dit op te lossen
Antwoord van Logistiekconcurrent
Bedankt voor het plaatsen van je recensie! Fijn dat we elkaar telefonisch hebben gesproken en tot een oplossing zijn gekomen. Mochten er nog vragen of onduidelijkheden zijn neem dan contact op met onze klantenservice.
bestelling nog niet ontvangen
Antwoord van Logistiekconcurrent
Bedankt voor het plaatsen van je recensie! Fijn dat we elkaar telefonisch hebben gesproken. We zien dat je een bestelling met de optie als afhalen hebt gekozen. Deze staat natuurlijk voor je klaar op onze afhaal locatie. Mochten er nog vragen of onduidelijkheden zijn neem dan contact op met onze klantenservice.
Goed product en snelle verzending. Enige verbeterpunt zou zijn, als het een vrachtzending is, om meteen de optie te krijgen om een afspraak te maken. Nu wordt het in eerste instantie als een zending in Postnl aangegeven en kun je zelf niks veranderen. Chauffeur dus voor niks geweest. Daarna gebeld voor een bezorgafspraak en alles netjes geregeld. Maar zou wel handig zijn als dat dus in eerste instantie ook al kan.
Ik heb een aluminium frame steekwagen besteld met anti lek banden. Alles werd netjes op tijd binnen de aangegeven tijd afgeleverd en producten is erg stevig en makkelijk te monteren. Alles ziet en werk top en erg licht van gewicht. Maar wel met zijn 200kg til kracht erg sterk. Dus ben erg tevreden over Logistiek concurrent.nl prijs verhouding zeer top.
De producten worden snel gelevered , in de meesten gevallen is de prijs ook altijd het laagst bij jullie . Wat verbetered zou kunnen worden is het contact met de klant , wacht nu al een tijdje op een sample pallet . De pallet is al meerdere keren belooft opgestuurd te worden maar nog steeds niks over gehoord of ontvangen.
Als een product vertraagd is, zou het fijn zijn als dit beter gecommuniceerd wordt. Er werd in mijn geval aangegeven dat er slechts 1 geel spanband aanwezig was en de rest later zou komen, maar er werd bij de eerste levering geen gele spanband geleverd. Behulpzaamheid en vriendelijkheid aan de telefoon was top

Goede producten en super service!

Ik had kort van tevoren nog meerdere 27MC bakkies en antennes nodig. Ondanks dat ze niet alles direct op voorraad hadden, hebben ze er alles aan gedaan om de materialen op tijd te kunnen leveren. Echt super service en kwaliteit materiaal!
Fijn bedrijf als een product niet op voorraad is wil ik wel op tijd geïnformeerd worden ik dacht dat ze me vergeten waren meer assortiment verbreden zodat ik alle truck onderdelen kan kopen

Top service

Duidelijke advertentie, goede foto's. Producten werden snel geleverd en volledig volgens afspraak. Producten zijn van goede kwaliteit en kosten minder dan bij andere aanbieders.
Prime contact waar je wat aan hebt. Mooie lokatie in nieuw gebouw met hulpvaardige medewerkers. Omruilprocedure was gemakkelijk, contact met administratie goed.

Een paar dagen later.

In tegenstelling tot de verstrekte informatie werd de bestelling een paar dagen later, maar wel keurig bezorgd. Voldoet volledig aan de verwachtingen.