Logistiekconcurrent- Logo - Beoordelingen

Logistiekconcurrent

930 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden5.476 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 10 apr 2018
Logistiekconcurrent voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

9 aug 2023
Ik wordt altijd goed geholpen en kan gemakkelijk bestellingen plaatsen. Bij mij laatste bestelling, die liet op zich wachten, was in eetste instantie niet duidelijk waarom deze niet verzonden was. Het is netjes uitgezocht. 1 artikel was er niet en kwam pas in november. Ik had de spullen nodig. Een medewerker heeft een iets duurder artikel toegevoegd, van een halve meter langer en de bestelling verzonden. Ik zou het fijn vinden als ik meteen op de hoogte wordt gebracht als een artikel er niet is. Sowieso is het fijn als de rest van de bestelling dan wel wordt verzonden.

10 okt 2023
Voor de eerste keer een bestelling geplaatst bij logistiekconcurrent (LC) op zaterdag 30-9. Op dinsdag 3-10 werd het pakket door post.nl aangeboden maar waren wij niet thuis. De volgende dag zou de bestelling opnieuw worden aangeboden. Dit gebeurde echter niet. Later bleek dat het direct teruggezonden was naar de afzender en dat LC het pakket op 4-10 heeft ontvangen. Niet wetende dat LC het pakket retour had gekregen heb ik op 4-10 gemaild met LC met het verzoek om de bestelling alsnog met spoed te verzenden, helaas geen reactie. Op vrijdag 6-10 gebeld met LC. Daar werd mij beloofd het pakket met spoed te verzenden zodat ik het zaterdag in huis zou hebben. Helaas kwam er zaterdag niets en bleef het stil. Op maandag 9-10 opnieuw gebeld met LC en bleek dat het pakket niet verzonden was door een interne communicatiestoornis. Vandaag 10-10 gaat volgens de app van post.nl het pakket aangeboden worden. Ik ben thuis maar voorzie dat post.nl weer een reden heeft om het pas morgen te bezorgen of weer retour te zenden. Hoewel post.nl zeker steken heeft laten vallen heb ik toch wat opmerkingen / tips aan het adres van LC. - Zorg dat er een mogelijkheid is bij de pakketdienst om het pakket bij een afhaalpunt te bezorgen. Daarmee voorkom je het probleem dat het pakket niet bezorgd kan worden als je niet thuis bent. - Reageer op de mailtjes die u toe worden gezonden. -als u afspraken maakt met klanten kom deze dan ook na. Heb ik dan alleen maar klachten? Nee hoor, de dames van de klantenservice waren zeer correct en hulpvaardig. Helaas valt dit weer naar de achtergrond als de gemaakte afspraken door de kennelijk slechte interne communicatie niet worden nagekomen. Door de ervaring die ik met LC heb gehad denk ik dat dit mijn eerste en laatste bestelling is geweest. Mvrgr, P. Hoogwaerts

Beoordelingen voor Logistiekconcurrent

Duidelijker zijn op de website over leveringstijd. Voor een simpel product als rolcontainers was lange tijd nodig. Bij afleveren waren de containers in elkaar geschoven waardoor de deksels verbogen waren. Eigenlijk geen beste beurt. Ik bestel niet meer.
Antwoord van Logistiekconcurrent
Bedankt voor het plaatsen van je recensie! Fijn dat we elkaar telefonisch hebben gesproken en tot een oplossing zijn gekomen. Mochten er nog vragen of onduidelijkheden zijn neem dan contact op met onze klantenservice.
Als je bestelt om af te halen krijg je mail van tnt post dat uw bestelling onderweg is. Verwarrend.
Antwoord van Logistiekconcurrent
Bedankt voor het plaatsen van je recensie! Fijn dat we elkaar telefonisch hebben gesproken. Mochten er nog vragen of onduidelijkheden zijn neem dan contact op met onze klantenservice.
kortere levertijd is wenselijk. 3-4 wkn is vrij lang vergeleken met de concollega's.
De producten worden snel gelevered , in de meesten gevallen is de prijs ook altijd het laagst bij jullie . Wat verbetered zou kunnen worden is het contact met de klant , wacht nu al een tijdje op een sample pallet . De pallet is al meerdere keren belooft opgestuurd te worden maar nog steeds niks over gehoord of ontvangen.
Als een product vertraagd is, zou het fijn zijn als dit beter gecommuniceerd wordt. Er werd in mijn geval aangegeven dat er slechts 1 geel spanband aanwezig was en de rest later zou komen, maar er werd bij de eerste levering geen gele spanband geleverd. Behulpzaamheid en vriendelijkheid aan de telefoon was top
Veel te vaak mails om verzoek tot beoordeling. Dat weet een gebruiker pas na een paar weken; na 8 emails..
Transport was een beetje slordig. Artikelen waren veel te strak op de pallet gesjord.
Moet het product nog ophalen
hoge verzendkosten ,
Antwoord van Logistiekconcurrent
Bedankt voor het plaatsen van je recensie! Fijn dat we elkaar telefonisch hebben gesproken hierover. Mochten er in de toekomst nog onduidelijkheden of vragen zijn mag je altijd contact opnemen met onze klantenservice
Betere product omschrijving en beter retour zending proces
Antwoord van Logistiekconcurrent
Bedankt voor het plaatsen van je recensie! Vervelend om te lezen dat het bestelde product niet helemaal naar wens is. Zojuist hebben we contact met elkaar gehad en zijn we samen tot een passende oplossing gekomen. Mochten er vragen of onduidelijkheden zijn mag je altijd contact opnemen met onze klantenservice
29 jun 2023

Helaas negatief door postnl

Een account aanmaken, bestellen, betalen ging allemaal prima. Een zeer overzichtelijke webshop tot hier was mijn ervaring zeker 5 sterren waard. Helaas ging het fout bij de levering, hiervoor is postnl ingeschakeld en bij het volgen van de track&tracé ervoor gezorgd dat er iemand aanwezig is. Ondanks dat we met 4 man in een klein bedrijfspand aanwezig waren is er niets bezorgd en via de app te zien dat bezorger is geweest maar dat er niemand aanwezig was. Dus een levering gepland voor de volgende dag en weer hetzelfde verhaal en nu de bestelling retour gezonden en sta ik stil op bepaalde onderdelen. Ik wacht deze week de oplossing van logiestiekconcurent af en aan hand van de oplossing een nieuwe klant of op zoek naar een andere leverancier
30 jun 2023
Bedankt voor je review! We vinden het vervelend om te lezen dat de bestelling niet ontvangen is na 2 mislukte bezorgpogingen. Gelukkig hebben we telefonisch contact met je gehad en hebben we samen afgesproken een nieuwe nazending te versturen, dit zal vandaag nog de deur uitgaan!
18 apr 2023
Helaas werd bestelling pas na aandringen van jullie kant net op tijd geleverd (1 dag voor vertrek) maar in principe week te laat. Hierdoor ook foute levering niet kunnen herstellen!!!! Ik had 56 maal tussen band 50 cm besteld….maar ik kreeg ….50 maal tussenband 35 cm . We hebben ons toch kunnen redden maar voor grotere wielen ben ik alsnog 50 cm tussenbanden nodig. Jullie medewerkers zijn vriendelijk en lijken van goede wil te zijn. Jammer dat uitvoering door anderen teleursteld.
20 apr 2023
Bedankt voor je review, we vinden het heel vervelend dat we de beloofde leverdatum niet gehaald hebben en een verkeerd product verzonden hebben. Uit het telefonisch contact dat we gehad hebben, is gebleken dat ondanks het leveren van het verkeerde formaat jullie hier mee aan de slag konden. In ieder geval zullen we ervoor zorgen dat de 8 stuks die ontbraken, nagestuurd zullen worden zodat jullie een compleet setje hebben. Mocht je hier vragen over hebben dan horen we dit graag!
16 mei 2023
bij hetzelfde artikel bestellen ook hetzelfde artikel leveren. klantenservice moet op de hoogte zijn van garanties en het terugsturen van een steekwagen voor reparatie is geen garantie oplossing zonder te vragen of de klant de steekwagen wel zolang kan missen. een nieuwe bestellen was en is dus sneller maar dit valt wel onder slechte service. op jullie website is nergens iets terug te vinden over garanties dat is toch vreemd.
17 mei 2023
Bedankt voor je review! We vinden het jammer om te horen dat je niet tevreden bent over onze service/garantie. We willen daarover graag met je in gesprek. Helaas kunnen we je telefonisch niet bereiken en we hebben daarom een mail gestuurd. Zou je op deze willen mail reageren zodat we een oplossing voor je kunnen vinden? Alvast bedankt voor je medewerking!
27 apr 2023

Goede stickers.

De bestelling is geleverd, maar is heel rommelig verlopen met de aflevering. GLS zou die afleveren, blijkt het door de brievenbus te passen. Dus had het ook in de brievenbus gekund. Moet ik het apart ophalen, als ondernemer heb ik andere dingen te doen, dat die onnozele dingen. Met andere woorden, verzendkosten haal ik er af. En de rest goed spul de stickers.
1 mei 2023
Bedankt voor je review! We vinden het vervelend dat de levering niet helemaal gelopen is als verwacht. Gelukkig hebben we telefonisch contact met je gehad, zodat we konden uitleggen hoe het zit. Wel fijn om te horen dat de kwaliteit van de stickers naar wens is. Mocht je nog vragen hierover hebben, dan kan je contact opnemen met onze klantenservice!
Verzending prima en snelle afwikkeling echter het product voldoet niet, hebben zelfopr spanbanden 50mm 4,5M spitsh 1,5T gekocht en ze wikkelen tot 40 cm voor de haak op en verder niet. De spandbanden welke ik hiervoor had waren iets korter maar voldeden wel.
15 nov 2023
Bedankt voor het plaatsen van je recensie! Zojuist hebben we je geprobeerd telefonisch te bereiken, ook hebben we een mail gestuurd. Zou je hierop willen reageren alsjeblieft? Dan kunnen we samen tot een passende oplossing komen. Wanneer er onduidelijkheden of vragen zijn mag je altijd contact opnemen met onze klantenservice
9 jul 2023
Artikelen voldoen aan kwaliteit. Bestelling snel verzonden. Helaas niet door PostNL aangeboden maar meteen naar pakketpunt gebracht. Dat is slechte service als je zelf met 3 grote dozen moet gaan slepen.
Antwoord van Logistiekconcurrent
Bedankt voor je review! We vinden het vervelend om te horen dat je zelf de pakketen hebt moeten ophalen bij het PostNL punt, dit komt niet overeen met de afspraken die we hebben gemaakt met onze vervoerder en daarom willen we hier onze excuses voor aanbieden. We hebben inmiddels contact gehad met onze vervoerder en besproken dat in de toekomst alle pakketten bij jullie op locatie geleverd zullen worden. Mocht je nog vragen hebben hierover, dan kan je onze klantenservice hiervoor bellen!
28 aug 2023
goedemorgen ik heb nu ruim 5 weken op mijn bestelling gewacht omdat iets niet op voorraad was, misschien is het handiger om op de site bij een artikel te vermelden of het op voorraad is of niet
29 aug 2023
Bedankt voor je beoordeling! Vandaag hebben we je telefonisch geprobeerd te bereiken, helaas zonder gehoor. We vinden het altijd fijn om onze klanten duidelijkheid te geven. We geven levertijden aan op de product pagina en in de orderbevestiging. Geschatte levertijden van geplaatste bestellingen worden bijna altijd nagekomen, maar als er vertragingen optreden proberen we onze klanten op tijd te informeren. Onze excuses als het niet duidelijk geweest is voor je. Mochten we nog iets voor je kunnen betekenen, dan kan je altijd contact opnemen met onze klantenservice.
11 okt 2023
gratis bezorgen bij 200 euro is wel heel hoog ,bij tevu is alles gratis bezorgen boven de 25 € levertijden kloppen niet soms heb je dingen snel nodig ,bij jullie is dat een week ,dat is te lang