Logistiekconcurrent- Logo - Beoordelingen

Logistiekconcurrent

950 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden5.536 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 10 apr 2018
Logistiekconcurrent voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

9 aug 2023
Ik wordt altijd goed geholpen en kan gemakkelijk bestellingen plaatsen. Bij mij laatste bestelling, die liet op zich wachten, was in eetste instantie niet duidelijk waarom deze niet verzonden was. Het is netjes uitgezocht. 1 artikel was er niet en kwam pas in november. Ik had de spullen nodig. Een medewerker heeft een iets duurder artikel toegevoegd, van een halve meter langer en de bestelling verzonden. Ik zou het fijn vinden als ik meteen op de hoogte wordt gebracht als een artikel er niet is. Sowieso is het fijn als de rest van de bestelling dan wel wordt verzonden.

10 okt 2023
Voor de eerste keer een bestelling geplaatst bij logistiekconcurrent (LC) op zaterdag 30-9. Op dinsdag 3-10 werd het pakket door post.nl aangeboden maar waren wij niet thuis. De volgende dag zou de bestelling opnieuw worden aangeboden. Dit gebeurde echter niet. Later bleek dat het direct teruggezonden was naar de afzender en dat LC het pakket op 4-10 heeft ontvangen. Niet wetende dat LC het pakket retour had gekregen heb ik op 4-10 gemaild met LC met het verzoek om de bestelling alsnog met spoed te verzenden, helaas geen reactie. Op vrijdag 6-10 gebeld met LC. Daar werd mij beloofd het pakket met spoed te verzenden zodat ik het zaterdag in huis zou hebben. Helaas kwam er zaterdag niets en bleef het stil. Op maandag 9-10 opnieuw gebeld met LC en bleek dat het pakket niet verzonden was door een interne communicatiestoornis. Vandaag 10-10 gaat volgens de app van post.nl het pakket aangeboden worden. Ik ben thuis maar voorzie dat post.nl weer een reden heeft om het pas morgen te bezorgen of weer retour te zenden. Hoewel post.nl zeker steken heeft laten vallen heb ik toch wat opmerkingen / tips aan het adres van LC. - Zorg dat er een mogelijkheid is bij de pakketdienst om het pakket bij een afhaalpunt te bezorgen. Daarmee voorkom je het probleem dat het pakket niet bezorgd kan worden als je niet thuis bent. - Reageer op de mailtjes die u toe worden gezonden. -als u afspraken maakt met klanten kom deze dan ook na. Heb ik dan alleen maar klachten? Nee hoor, de dames van de klantenservice waren zeer correct en hulpvaardig. Helaas valt dit weer naar de achtergrond als de gemaakte afspraken door de kennelijk slechte interne communicatie niet worden nagekomen. Door de ervaring die ik met LC heb gehad denk ik dat dit mijn eerste en laatste bestelling is geweest. Mvrgr, P. Hoogwaerts

Beoordelingen voor Logistiekconcurrent

19 mrt 2024
Stapel kratten gekocht via logistiek concurrent.nl. Zeer stevig en handig in gebruik, we gebruiken nu deze in de schuur voor groente en fruit.besteld via de site, snelle levering een fijn bedrijf , Top

Ik ben erg tevreden over de bestelde producten

Ik ben erg tevreden over het assortiment en de producten welke ik besteld heb. Eventueel zouden jullie iets kunnen doen om te proberen de levertijd en de prijs van de bezorging wat korter en goedkoper te maken, deze is namelijk een stuk langer en een beetje duurder dan bij concurrenten. Maar dit weerhoud mij niet om in de toekomst weer bij jullie te bestellen!

Heavy item delivered in less than 24 hours

I had a difficult (heavy) item delivered from this company in less that 24 hours. I ordered it by the end of my woking day, and next morning I received a phonecall from a truck driver who was outside my home, with my delivery on a pallet. Much above expectations
Prijs/kwaliteit is goed, levering snel dus prima! we hebben de containersloten natuurlijk pas 2 weken, dus even afwachten of het slot ook na een paar maanden goed blijft open gaan en op slot...maar ik heb er vertrouwen in dus vandaar 5 sterren!
Heb met jullie contact gehad vanuit jullie kant ging alles goed maar de transporteur de post nl ging dat niet goed zeggen dat ze langs geweest zijn maar niemand gezien anderhalve week later nog niet misschien een andere transporteur
Uitstekende klantenservice! Jammer dat je niet altijd in kleinere oplages kan bestellen maar dat is ergens ook wel weer logisch. Sealbags waren gelukkig wel hier te bestellen in kleinere oplages dat zie je bijna nergens!
JV
jan v.
ysselsteyn
perfecte service. je krijgt prima uitleg over de werking van je aankoop. de bezorging door post nl liep niet vlekkeloos, maar dat is door logistiekconcurrent prima opgepakt om het zo snel mogelijk op te lossen.
Goede kwaliteit voor een nette prijs en erg schappelijk bij afhalen van het product! Ik was eigenlijk net 5 minuten na sluitingstijd met afhalen maar ben toch geholpen door een vriendelijke medewerker.

Top bedrijf en maakt verwachtingen waar

Ik heb m’n bestelling zakelijk gedaan voor Jumbo Nistelrode en is binnen 24 uur afgeleverd. Keurig stevig verpakt en het bestelde artikel voldeed helemaal aan mijn verwachting.
Staalkabel besteld met toebehoren om de paal waar een zware poort aanhangt in het lood te zetten . Alles was compleet en goed verpakt voor een nette prijs.

Precies wat we nodig hadden met korting!

Precies wat we nodig hadden, snelle levering en ondanks de eerste bestelling toch een fijne korting. Tweede bestelling volgde daardoor snel. Fijne firma.

Prima webshop!

Na bestelling van een 200 liter vat, de volgende dag deze ton in huis. Netjes ingepakt in een doos. Kan niet anders zeggen dan een goede service.
19 mrt 2024
Na bestellen snel de link gekregen voor de update. Duidelijke uitleg over hoe de update geïnstalleerd moet worden. Het was zo geregeld, ideaal!
ondanks dat de website een langere tijd in beslag zou nemen (geld voor nieuwe klanten) werd het bestelde artikel 2 dagen later al geleverd,
İk kreeg paar onderdelen niet bijgeleverd,na een telefonisch gesprek met jullie medewerker was dat ook weer opgestuurd. Ben tevreden
Voor de eerste keer besteld bij jullie, zijn netjes en zonder problemen geholpen. Goederen zijn ook keurig aangekomen.

besteld vanuit bestellijst

snel besteld vanuit bestellijst, rap geleverd. goed spul en tevreden chauffeurs, niet meer te wensen
Het product was van de bekende goede kwaliteit en levering was snel. verder niets op aan te merken!
Zeer goed product naar dat ik eerst product had wat in verkeerde verpakking zat goed op ge lost
Goede duidelijk foto,s van het product. No nonsens producten zonder een moeilijk bestelprocess.