Toolnation Nederland- Logo - Beoordelingen

Toolnation Nederland

1.322 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden43.796 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 16 apr 2019
Toolnation Nederland voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

31 mei 2023
Zeer tevreden. Goede service/aftersales! Recent een groot aantal makita-apparaten besteld bij Toolnation. Zowel gereedschap (afkortzaag, invalcirkelzaag, etc.) als tuingereedschap (kettingzaag, grasmaaier, heggensnoeischaar, grastrimmer, etc.) Qua prijs waren ze steeds de goedkoopste of bijna de goedkoopste. Alles netjes en redelijk snel geleverd. Toen mijn afkortzaag beschadigd raakte (door mijn eigen toedoen) was de service super. Ik heb gemaild en de situatie uitgelegd en ik kreeg een hele vriendelijke en behulpzame reactie van Toolnation's technische dienst. Heel snel kreeg ik kosteloos een vervangend onderdeel toegestuurd, waardoor mijn afkortzaag weer als een zonnetje loopt. Service, zoals je die 'vroeger kreeg'. Gewoon goed, vriendelijk, menselijk. Naar aanleiding van die zeer prettige ervaring heb ik mijn volgende 3 apparaten ook bij Toolnation besteld. Ook wanneer er 1 of 2 apparaten een paar tientjes duurder waren dan bij een andere partij. Erg tevreden!

8 nov 2023
Ik heb op 27-10 een behoorlijke hoveelheid gereedschap gekocht bij Toolnation. Ik heb voor toolnation gekozen. Opdat zij bij veel van hun producten aangeven direct te kunnen leveren. Deze 2 woorden "Direct leverbaar" scheppen bij mij de verwachting dat iets direct wordt verzonden en dat het opvoorraad ligt. Dus levertijd max 1a 2 werkdagen. Bij Toolnation betekend direct leverbaar binnen 4 werkdagen leveren. Helaas kwam mijn bestelling verdeeld over 4 leveringen op 3 verschillende dagen binnen. "(niet zo milieu vriendelijk)". Toen ik na 2 dagen met de klantenservice contact op kwam werd ik gewezen op de kleine lettertjes. Mijn doel van mijn belletje met de klantenservice was initieel om te vragen hoe lang het zou duren voordat de bestelling gelevrd zou worden. om vervolgens de bestelling nogmaals te doen voor mijn compagnon. Maar door de houding van de klantenservice medewerker heb ik er toch voor gekozen om mijn bestelling bij een andere partij neer te leggen. Jammer voor toolnation.

Beoordelingen voor Toolnation Nederland

Lever termijn klopt niet
26 dec 2023

Levering veel te laat.

Gekozen voor toolnation omdat het product ruim op tijd geleverd zou worden volgens de website. 1 a 2 werkdagen. Na 3 dagen nog niet verstuurd. Zelf gebeld om te vragen of ik het nog op tijd binnen zou krijgen. Dat gingen ze regelen maar helaas 1,5 week later pas verstuurd en daags erna geleverd. Ik zal hier niet snel meer terug komen

Slecht bedrijf, geen oog voor de klant.

Het spijt me ten zeerste te moeten constateren dat mijn ervaring met Toolnation.nl een regelrechte nachtmerrie is geweest. De belabberde service en het totale gebrek aan klantgerichtheid verdienen niets anders dan een waardeloze beoordeling.
Duidelijker aanbieding op website. “gratis accu” bij Makita gereedschap.. Om er achter te komen dat die accu niet gratis is zit je al in het betaalmenu. Deze manier geeft te denken. Het lijkt meer een geroutineerde verkooptruc
Antwoord van Toolnation Nederland
Beste Toolnation klant, Dank u voor uw bestelling en review. U kunt de actie aanklikken waardoor u bij de actievoorwaarden uitkomt en dit volledig staat uitgelegd. Ook als u het product opent, staat de accu actie aangegeven, en kunt u deze aanklikken om bij de actievoorwaarden uit te komen. Ook op onze hoofdpagina staat een grote knop: ACTIES, waar u eventueel de acties in kunt terugvinden die allemaal lopen op dit moment, en deze dus volledig uitgelegd staan. Mocht u er alsnog niet uitkomen, kunt u natuurlijk te allen tijde onze klantenservice contacteren hierover, zij helpen u hiermee natuurlijk graag verder. Wij zijn het helaas dan ook niet eens met uw review en is dit uiteraard geen verkoop "truc" zoals u het noemt. Ik stuur u voor de zekerheid de actiepagina nog mee in dit bericht: https://www.toolnation.nl/alle-acties Met vriendelijke groet, Toolnation Support Team.
Info geven wanneer er acties zijn. Ik heb Makita machine gekocht op 30/11 en Op 1/12 is er actie wanneer er bij aankoop van deze machine gratis een batterij is
Zo krijg je je gereedschap opgestuurd en proberen ze goed te maken met 10€ korting
23 dec 2023
Bestelling wordt misschien over 2 maanden geleverd.
bestelling nog steeds niet gekregen.
Hele late levering

Echt top mensen

Geweldig antwoord op mijn beoordeling… ik voel me zooo persoonlijk benaderd alsof jullie er echt iets om geven… ik heb hier echt zoveel aan…. NOT!
Bestelling nog steeds niet geleverd sinds 8 oktober wacht nog steeds
Antwoord van Toolnation Nederland
Beste Toolnation klant, Dank u voor uw bestelling en review. Ik zie inderdaad dat van uw bestelling de voorradige producten enige tijd geleden bij u geleverd zijn geworden, en enkel de backorder producten op dit moment nog open staan voor levering. Helaas is er enig probleem met Festool producten in uitlevering geconstateerd en zijn ook wij nog in afwachting van deze nieuwe aanlevering. Excuses voor deze vervelende vertraging in Festool producten en het bijkomende ongemak. U krijgt nog bericht van ons magazijn zodra deze binnen zijn en naar u zijn verzonden. Met vriendelijke groet, Toolnation Support Team.
8 nov 2023

misleidend

Antwoord van Toolnation Nederland
Beste Toolnation klant, Dank u voor uw bestelling en review. Het betreurt ons dat u dit zo heeft ervaren, echter kunnen wij ons niet helemaal vinden in uw review helaas. U heeft inderdaad vrijdagmiddag, 27-10 een redelijk grote bestelling geplaatst van meerdere voorradige producten. Nu hebben wij diezelfde middag nog 6 van deze voorradige producten vanuit onze hoofdlocatie verzonden naar u. Daar die vrijdag natuurlijk niet meer als volledige werkdag wordt meegenomen in de levertijd, is uw bestelling de maandag erna daadwerkelijk pas in onze andere magazijnen in behandeling genomen, en zie ik dat deze daadwerkelijk binnen 2 werkdagen is verzonden naar u. Dit zijn geen kleine lettertjes gelukkig, maar staat correct uitgelegd op onze levertijden pagina die ik nog even mee zal sturen: https://www.toolnation.nl/levertijden Met vriendelijke groet, Toolnation Support team.
20 apr 2023

Nooit geleverd.

Grasmaaier is bij mijn deur achtergelaten toen ik niet thuis was. Toen ik thuis kwam was mijn grasmaaier echter niet voor mijn deur. Of deze is verkeerd bezorgd, of hij is ontvreemd, maar ik heb hem niet ontvangen. Toolnation zegt dat er een briefje op mijn deur gezeten zou hebben dat het onbeheerd achtergelaten mocht worden. Ik ben mijn geld kwijt en heb het product nooit ontvangen. Ik bestel hier niet nog een keer.
23 mei 2023
Beste klant, Vervelend om te horen dat het zo gelopen is. Ik raad u aan in het vervolg geen neerzettoestemming te geven want dan ligt de verantwoordelijkheid van de zending volledig bij uzelf. Met vriendelijke groet, Toolnation Support Team.
7 sep 2023

Misleidende omschrijving van Toolnation, maar de klant mag voor de kosten opdraaien

Door een onvolledige omschrijving van Toolnation heb ik bij hen een artikel besteld dat achteraf niet compatibel bleek te zijn met mijn accusysteem. In de omschrijving stond dat de tool geschikt was voor het 18v Makita accusysteem. Blijkbaar niet het 18v accusysteem dat ik, of de meeste andere consumenten hebben. Welk accusysteem precies, dát stond er niet bij. Hoewel Toolnation erkende dat niet alle benodigde informatie in de beschrijving stond, weigeren ze de verzendkosten te vergoeden. Ook beweert Toolnation dat klanten, vóór de bestelling, zelf contact moeten opnemen om te verifiëren of de beschrijving wel correct en compleet is. Klantenservice is verder wel aardig, maar kan voor klanten in dergelijke situaties niets betekenen.
14 nov 2023
Misleidende aanbiedingen bij Makita gereedschap. Er staat bij een aantal apparaten staat de mededeling dat er een gratis accu wordt meegeleverd maar dat gebeurd niet. Bij nader onderzoek, waarbij je moet klikken op de mededeling) wordt duidelijk dat de gratis accu pas wordt geleverd bij aanschaf van 950 euro of meer. Wat mij betreft ronduit misleidend en ik zal dan ook niets meer aanschaffen bij Toolnation.
Antwoord van Toolnation Nederland
Beste Toolnation klant, Dank u voor uw bestelling en review. U kunt de actie aanklikken waardoor u bij de actievoorwaarden uitkomt en dit volledig staat uitgelegd. Ook als u het product opent, staat de accu actie aangegeven, en kunt u deze aanklikken om bij de actievoorwaarden uit te komen. Ook op onze hoofdpagina staat een grote knop: ACTIES, waar u eventueel de acties in kunt terugvinden die allemaal lopen op dit moment, en deze dus volledig uitgelegd staan. Mocht u er alsnog niet uitkomen, kunt u natuurlijk te allen tijde onze klantenservice contacteren hierover, zij helpen u hiermee natuurlijk graag verder. Wij zijn het helaas dan ook niet eens met uw review, daar wij dus een dubbele accu actie hadden gedurende die periode, en u dus mogelijk 2 gratis accu's bij uw bestelling kon krijgen, 1 van ons, en 1 van Makita. Een actie die geen enkele andere dealer zo'n lange periode heeft geboden aan de klant. Ik stuur u voor de zekerheid de actiepagina nog mee in dit bericht: https://www.toolnation.nl/alle-acties Met vriendelijke groet, Toolnation Support Team.
19 sep 2023

Als je iets retour wil sturen is dat erg onhandig

Als je iets retour wil sturen moet dat binnen 14 dagen na aankoop. Dat is de algemene regele in Nederland. Maar je mag niks terug sturen als je het niet hebt aangemeld. Er staat nergens waar je het kan aanmelden. Ik heb het nu via mail en via een pop up aangemeld maar heb nog niks vernomen. ZO verstrijken mijn 14 dagen en kan ik niks terug sturen.
5 aug 2023
1 tot 3 werkdagen zou mijn pakket aan moeten komen... Tot op heden nog niks bekend. Als jullie spullen niet op voorraad hebben vermeld dat dan. Dan bestel ik elders