Toolnation Nederland- Logo - Beoordelingen

Toolnation Nederland

1.322 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden43.796 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 16 apr 2019
Toolnation Nederland voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

31 mei 2023
Zeer tevreden. Goede service/aftersales! Recent een groot aantal makita-apparaten besteld bij Toolnation. Zowel gereedschap (afkortzaag, invalcirkelzaag, etc.) als tuingereedschap (kettingzaag, grasmaaier, heggensnoeischaar, grastrimmer, etc.) Qua prijs waren ze steeds de goedkoopste of bijna de goedkoopste. Alles netjes en redelijk snel geleverd. Toen mijn afkortzaag beschadigd raakte (door mijn eigen toedoen) was de service super. Ik heb gemaild en de situatie uitgelegd en ik kreeg een hele vriendelijke en behulpzame reactie van Toolnation's technische dienst. Heel snel kreeg ik kosteloos een vervangend onderdeel toegestuurd, waardoor mijn afkortzaag weer als een zonnetje loopt. Service, zoals je die 'vroeger kreeg'. Gewoon goed, vriendelijk, menselijk. Naar aanleiding van die zeer prettige ervaring heb ik mijn volgende 3 apparaten ook bij Toolnation besteld. Ook wanneer er 1 of 2 apparaten een paar tientjes duurder waren dan bij een andere partij. Erg tevreden!

8 nov 2023
Ik heb op 27-10 een behoorlijke hoveelheid gereedschap gekocht bij Toolnation. Ik heb voor toolnation gekozen. Opdat zij bij veel van hun producten aangeven direct te kunnen leveren. Deze 2 woorden "Direct leverbaar" scheppen bij mij de verwachting dat iets direct wordt verzonden en dat het opvoorraad ligt. Dus levertijd max 1a 2 werkdagen. Bij Toolnation betekend direct leverbaar binnen 4 werkdagen leveren. Helaas kwam mijn bestelling verdeeld over 4 leveringen op 3 verschillende dagen binnen. "(niet zo milieu vriendelijk)". Toen ik na 2 dagen met de klantenservice contact op kwam werd ik gewezen op de kleine lettertjes. Mijn doel van mijn belletje met de klantenservice was initieel om te vragen hoe lang het zou duren voordat de bestelling gelevrd zou worden. om vervolgens de bestelling nogmaals te doen voor mijn compagnon. Maar door de houding van de klantenservice medewerker heb ik er toch voor gekozen om mijn bestelling bij een andere partij neer te leggen. Jammer voor toolnation.

Beoordelingen voor Toolnation Nederland

levertijd klopt niet en misleidende website

De levertijd is niet conform opgaaf op de website. De website met suggesties met andere artikelen is misleidend bij bestellen. Verkeerde artikel besteld voor een veel te hoge prijs.
Zwijnaarde
Opgelet de reclame voor alle toestellen is misleidend de gratis accu krijg je niet .Het staat bij het toestel dat je koopt maar dit is niet de waarheid.Achteraf zeggen ze je moet de link lezen terwijl er geen link was!! Deze praktijken moeten stoppen want dit is oplichting van de klant en waarschijnlijk ook oplichting qua belasting fraude van het bedrijf dit laatste is natuurlijk moeilijk te bewijzen .Ik doe hier navraag bij verantwoordelijke instanties!!
Zwijnaarde
BESTEL HIER NOOIT! Eerlijk is eerlijk de site is mooi en bijna alles staat als direct leverbaar. Echter eenmaal besteld komt daar niets van terecht. Alles gaat met deelleveringen variërend van een aantal dagen tot weken. Bij moment van schrijven moeten er nog steeds producten worden geleverd die direct leverbaar zouden zijn. Tot drie keer toe gebeld hoe het met de bestelling stond en allemaal prima excuses ziekte, drukte oud jaar etc. Na derde keer bellen pas (eigen schuld) op trustpilot gekeken en dat zegt alles. Ik kan zo ongeveer alle laatste reacties beamen. Pas heel goed op (heb ik niet gedaan) ze verwijzen doodleuk naar de voorwaarden. Als zakelijke klant kun je blijkbaar nooit retourneren. Ik had aardig wat machines besteld met bijpassende accessoires. Wat ze doen is alleen een accessoire versturen zodat de order in het verwerkingsproces zit en dan kun je je order niet meer annuleren volgens Toolnation. Misschien ligt het aan mij maar kijk naar het logo. Als je kijkt naar de "op" dan dacht ik dat het schakels uit een ketting moest voorstellen. Inmiddels weet ik beter het is het oneindig teken. Oneindig lang wachten op je spullen!
JV
John v.
Oostvoorne

Vertraagde levering gereedschap

Op 10 december 2023 een bestelling gedaan van 3 stuks handgereedschap met voor alle 3 een levertijd van 1-3 dagen. Op 29 december 1e gereedschap geleverd, op 10 januari 2024, 2e gereedschap geleverd op 19januari 2024 is het laatste stuk handgereedschap geleverd. Gedurende afgelopen weken zelf 2x met klantenservice gebeld waar de handgereedschappen blijven met als antwoord dat de fabrikant deze later zal leveren, het zou toch beter staan als de klantenservice als eerste de klant informeert en niet andersom.

Meedenkend? Of .. nee, toch niet...

Helaas (zakelijk) een groene lijn acculader besteld van Bosch i.p.v. de blauwe lijn. Netjes over gebeld wat er mogelijk was.. ik kon/moest maar even een contact formulier invullen. Na het weekend toch een standaard mailtje terug dat ze niets retour nemen. Retourkosten wil ik wel betalen of andere tegemoetkoming.. blijkbaar niets mogelijk. Zeg dan maar meteen dat de deur dicht is. Ik denk onze laatste bestelling bij Toolnation, ze doen er schijnbaar niets aan, omdat wij een zakelijke klant zijn...
Het zijn onbetrouwbare boeven. De levertijden kloppen niet en dat weten ze. Elke keer krijgen ze dezelfde vragen hierover en komen met hetzelfde lulverhaal terug. Daarnaast kan je je bestelling niet retourneren als het niet juist blijkt te zijn. Check hun voorwaarden voor je wat besteld want als je je daarin verdiept zal je bij een andere shop bestellen. Schande en niet van deze tijd.
Zwijnaarde
Misleidende reclame bij toolnation.Gratis accu's vergeet het je krijgt er geen.Als je vragen stelt krijg je altijd hetzelfde antwoord! Ik citeer : "Lees de Link" terwijl er geen link was.
18 jan 2024
Verzending laat lang op zich wachten. Tevens geen duidelijke uitleg over de gratis “mee geleverde” accu. Welke pas (door Makita) na registratie een aantal weken later wordt verzonden.

Nog steeds niks ontvangen

Product zou binnen 2 werkdagen geleverd worden, inmiddels 2 weken verder. Nog steeds niks ontvangen. Klantenservice slecht berijdbaar, en lossen het probleem niet op!

Foutieve levertermijn

De toestellen die voorradig waren zijn pas na zeven dagen geleverd. Als ook het e-mailverkeer is nooit beantwoord geweest met vragen in verband met de levering.

Trage levering en slecht bereikbaar

Heel moeilijk om met toolnation in contact tw komen, en levering duurde niet 2 to 3 werkdagen zoals bij bestellen weergegeven, maar bijna 2 weken
Het Duurt Lange leeftijd en Krijg spullen stuk bij leven en heb zelf geen accu bij Gekregen wat wel bij Actie was
Zwijnaarde
Na 14dagen nog steeds de volledige bestelling niet verkregen.
Zending is nog steeds niet binnen, contact opgenomen word niet opgeantwoord.
de beloofde leveringstijd: was voorradig maar toch lang voor de levering!

Levetijden kloppen niet.

Levertijden kloppen niet. Als zakelijke klant kan je niet retourneren.

Verzenden gaat bijzonder traag

Direct leverbaar betekent bij Toolnation minstens een week wachten.
Spullen inderdaad na 1 of 2 dagen afleveren
27 jan 2024
Pakket niet geleverd, lossen het niet op