toolnation.nl- Logo - Beoordelingen

toolnation.nlReviews

: 42.466Goed

4,43

Keurmerk
Geldig

met kopersbescherming

Keurmerk
Geldig

met kopersbescherming

Gecertificeerd sinds: 16 apr. 2019
Laatst gewijzigd op: 7 feb. 2023
toolnation.nl is gecontroleerd en gecertificeerd aan de hand van de kwaliteitscriteria van Trusted Shops
  • Geverifieerde webshop
  • Bescherming van persoonlijke gegevens
  • Duidelijke bestelprocedure

Beschermd door middel van de kopersbescherming

Bij toolnation.nl kun je van de kopersbescherming van Trusted Shops gebruik maken en ben je tot € 20.000 beschermd. Lees meer


Gecertificeerd sinds: 16 apr. 2019
Laatst gewijzigd op: 7 feb. 2023
toolnation.nl is gecontroleerd en gecertificeerd aan de hand van de kwaliteitscriteria van Trusted Shops
  • Geverifieerde webshop
  • Bescherming van persoonlijke gegevens
  • Duidelijke bestelprocedure

Beschermd door middel van de kopersbescherming

Bij toolnation.nl kun je van de kopersbescherming van Trusted Shops gebruik maken en ben je tot € 20.000 beschermd. Lees meer

Beoordelingen voor toolnation.nl

1.392 geverifieerde beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden

42.466 beoordelingen in totaal
Zo zorgen we ervoor dat beoordelingen van echte klanten komen.

de meest positieve beoordeling


4 apr. 2022
Gewoon een mooie en goede machine. Na een tijdje vergelijkende tests gelezen/bekeken te hebben. En zelf wat vergeleken te hebben, heb ik de knoop doorgehakt en voor de Makita gekozen. Het universele railsysteem en de prijs hebben mij over de streep getrokken. Festool was voor mij financieel niet haalbaar, maar had Bosch misschien wel gekund. Alleen wist deze mij niet te overtuigen om het extra geld aan deze machine te spenderen. DeWalt had ik ook nog overwogen, met name het spouwmes en de anti kickback beveiliging spraken mij wel aan. Dat de rails van Bosch en van DeWalt zijn niet met andere merken uitwisselbaar. Dat was voor mij een reden om niet voor deze merken te kiezen. Verder is de Makita SP6000 een mooie basis machine wat voor mij prima is. De enige gadget is de voorrits-functie. ;-) Hij werd snel geleverd, voor een mooie prijs met 5 jaar garantie.
Beoordeling melden

Alle positieve beoordelingen weergeven

de meest kritische beoordeling


20 apr. 2022
TOOLNATION KOMT AFSPRAKEN NIET NA! 3 weken geleden heb ik geinformeerd bij Toolnation of ze een steiger konden leveren in Zwitserland, het antwoord van toolnation was ja dat kunnen wij en de leveringskosten worden automatisch berekend (198 Euro). Ik heb de Steiger betaald en vervolgens 2 weken gewacht, er gebeurde niks met mijn bestelling. Vervolgens contact opgenomen met Toolnation... Nu verteld Toolnation dat ze niet kunnen leveren in Zwitserland en ze gaan mijn bestelling annuleren en binnen 14 dagen terugbetalen. Dus ik leen Toolnation een maand geld en heb geen steiger en kan de schilders waarmee ik een afspraak heb niet laten komen omdat ik geen steiger heb!! Waarschijnliojk waren de kosten hoger dan de 198 Euro en annuleren ze me daarom de bestelling!! Hopelijk kan Trusted Shops PLUS me helpen
Beoordeling melden

Alle kritische beoordelingen weergeven

Beoordelingen voor toolnation.nl

Filter 
 Sorteren Relevantie 
(71)
(55)
 Geverifieerde beoordeling
8 jan. 2023
Product is niet geleverd. De schuld wordt gelegd bij DPD maar die zeggen dat het wel is geleverd op het adres terwijl op camerabeelden niets is te zien en we gewoon thuis waren.
Beoordeling melden
 Geverifieerde beoordeling
23 jan. 2023
Beoordeling melden
 Geverifieerde beoordeling
22 dec. 2022
Grootste deel van mijn bestelling nog niet ontvangen na 10 dagen ! Geen bericht gekregen dat er leveringsproblemen zijn. Volgens website levering binnen 3-5 werkdagen ! Update 29/12 : ondertussen bijna alles correct ontvangen. 1 niet leverbaar artikel correct terugbetaald ! Daardoor 1 ster extra erbij.
Beoordeling melden
 Geverifieerde beoordeling
23 dec. 2022
Ze overschrijden de aangegeven verzendingsduur met een aantal dagen. Daardoor had ik elders al een alternatief exemplaar gekocht. Verder aan de dure kant - de plaatselijke gereedschapswinkel had bijna identiek product voor een stuk minder liggen.
Beoordeling melden
Antwoord van toolnation.nl
30 dec. 2022
Beste klant, Wij werken met verwachte levertijden en geen harde levertijden. Hierbij kunnen vertragingen ontstaan omdat we afhankelijk zijn van de leverancier. We zullen uw opmerking mee nemen in onze maandelijkse gesprekken. Met vriendelijke groet, Toolnation Support Team.
 Geverifieerde beoordeling
23 dec. 2022
Aanbod
Beoordeling melden
Antwoord van toolnation.nl
30 dec. 2022
Beste klant, Dank u voor uw bestelling en review. Kort maar krachtig. Met vriendelijke groet, Toolnation Support Team.
 Geverifieerde beoordeling
6 jan. 2023
Beoordeling melden
 Geverifieerde beoordeling
6 jan. 2023
 
Beoordeling melden
 Geverifieerde beoordeling
4 jan. 2023
Beoordeling melden
 Geverifieerde beoordeling
15 dec. 2022
Beoordeling melden
 Geverifieerde beoordeling
5 jan. 2023
Slechte communicatie, Bij bestelling 2 5 dagen levertijd. Besteld op 13 december 2022 Een deel ontvangen na meer dan een week. Tripod statief. Laser nog niet ontvangen na bijna een maand, ook niet bekent wanneer geleverd wordt. Waarde 348 Euro
Beoordeling melden
 Geverifieerde beoordeling
15 dec. 2022
 
Beschikbaarheid info "direct leverbaar/voorradig" klopt niet en wordt zelfs na klacht & meldingen niet aangepast op de site ! Daarna redelijk klantonvriendelijke reacties bij navragen naar effectieve levering. Mvg.
Beoordeling melden
Antwoord van toolnation.nl
30 dec. 2022
Beste klant, Bedankt voor uw bestelling en review. Wat vervelend dat er een incorrecte levertijd bij het product stond. We zijn bezig met het aanpassen van alle levertijden op de website. We zullen dit meenemen in onze maandelijkse gesprekken. Met vriendelijke groet, Toolnation Support Team.
 Geverifieerde beoordeling
30 dec. 2022
Beoordeling melden
 Geverifieerde beoordeling
27 dec. 2022
Beoordeling melden
 Geverifieerde beoordeling
1 dec. 2022
Perfected levering maar Schroef en klopboor machine mag je in eender Welke stand zetten blijft steeds in de stand klopboren Functioneren
Beoordeling melden
Antwoord van toolnation.nl
7 dec. 2022
Beste klant, Dank u voor uw bestelling en review. Met een probleem zoals dit kunt u altijd terecht bij onze klantenservice. Dit kan telefonisch of via ons online contactformulier. Zij helpen u hier graag mee verder. Met vriendelijke groet, Toolnation Support Team.
 Geverifieerde beoordeling
18 nov. 2022
 
Aanbiedingen prijstechnisch meestal niet interessant
Beoordeling melden
Antwoord van toolnation.nl
7 dec. 2022
Beste klant, Dank u voor uw bestelling en review. Wij nemen uw feedback mee in onze maandelijkse gesprekken. Dank u hiervoor. Met vriendelijke groet, Toolnation Support Team.
 Wordt beoordeeld
4 dec. 2022
Levertijd niet correct vermeld op site
Beoordeling melden
 Geverifieerde beoordeling
1 dec. 2022
Verzending vanuit magazijn kan beter
Beoordeling melden
Antwoord van toolnation.nl
7 dec. 2022
Beste klant, Dank u voor uw bestelling en review. Wij nemen uw feedback mee in onze maandelijkse gesprekken. Dank u hiervoor. Met vriendelijke groet, Toolnation Support Team.
 Geverifieerde beoordeling
25 nov. 2022
Beoordeling melden
 Geverifieerde beoordeling
5 dec. 2022
Beschadigd artikel ontvangen. "Helaas kan het wel eens voorkomen dat, ondanks juiste verpakking, een artikel lichte beschadiging kan oplopen. Onze excuses hiervoor." Er werd niet eens aangeboden dit om te ruilen. Daarnaast had ik per ongeluk een verkeerde maat zaag besteld. Maar Toolnation weigert deze om te ruilen voor de juiste maat omdat ze dat dat wettelijk gezien niet zouden hoeven te doen. Zelden zulke slechte service meegemaakt.
Beoordeling melden
Antwoord van toolnation.nl
7 dec. 2022
Beste klant, Vervelend dat het artikel heel lichte schade heeft opgelopen. Echter is dit geen reden voor omruiling bij geen enkele website. Na een eerste gebruik zullen deze krasjes er waarschijnlijk ook op zitten en het doet niks aan de functionaliteit. Betreffende het zaagblad, zakelijke klant hebben geen herroepingrecht. Hier hebben wij zelf ook mee te maken bij onze leveranciers. Neem contact op met onze klanten service wellicht kunnen ze een kleine tegemoetkoming doen voor u. Met vriendelijke groet, Toolnation Support Team
 Wordt beoordeeld
7 dec. 2022
Slechtste webshop ooit. Geeft geen gehoor. Levert verkeerde apparaat en ik moet zelf achter het probleem aangaan. Betaalt geeen geld terug tot op heden.
Beoordeling melden