Toolnation Nederland- Logo - Beoordelingen

Toolnation Nederland

1.415 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden43.891 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 16 apr 2019
Toolnation Nederland voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

31 mei 2023
Zeer tevreden. Goede service/aftersales! Recent een groot aantal makita-apparaten besteld bij Toolnation. Zowel gereedschap (afkortzaag, invalcirkelzaag, etc.) als tuingereedschap (kettingzaag, grasmaaier, heggensnoeischaar, grastrimmer, etc.) Qua prijs waren ze steeds de goedkoopste of bijna de goedkoopste. Alles netjes en redelijk snel geleverd. Toen mijn afkortzaag beschadigd raakte (door mijn eigen toedoen) was de service super. Ik heb gemaild en de situatie uitgelegd en ik kreeg een hele vriendelijke en behulpzame reactie van Toolnation's technische dienst. Heel snel kreeg ik kosteloos een vervangend onderdeel toegestuurd, waardoor mijn afkortzaag weer als een zonnetje loopt. Service, zoals je die 'vroeger kreeg'. Gewoon goed, vriendelijk, menselijk. Naar aanleiding van die zeer prettige ervaring heb ik mijn volgende 3 apparaten ook bij Toolnation besteld. Ook wanneer er 1 of 2 apparaten een paar tientjes duurder waren dan bij een andere partij. Erg tevreden!

8 nov 2023
Ik heb op 27-10 een behoorlijke hoveelheid gereedschap gekocht bij Toolnation. Ik heb voor toolnation gekozen. Opdat zij bij veel van hun producten aangeven direct te kunnen leveren. Deze 2 woorden "Direct leverbaar" scheppen bij mij de verwachting dat iets direct wordt verzonden en dat het opvoorraad ligt. Dus levertijd max 1a 2 werkdagen. Bij Toolnation betekend direct leverbaar binnen 4 werkdagen leveren. Helaas kwam mijn bestelling verdeeld over 4 leveringen op 3 verschillende dagen binnen. "(niet zo milieu vriendelijk)". Toen ik na 2 dagen met de klantenservice contact op kwam werd ik gewezen op de kleine lettertjes. Mijn doel van mijn belletje met de klantenservice was initieel om te vragen hoe lang het zou duren voordat de bestelling gelevrd zou worden. om vervolgens de bestelling nogmaals te doen voor mijn compagnon. Maar door de houding van de klantenservice medewerker heb ik er toch voor gekozen om mijn bestelling bij een andere partij neer te leggen. Jammer voor toolnation.

Beoordelingen voor Toolnation Nederland

8 sep 2023

Retourneren voor ondernemers niet mogelijk bij Toolnation.

De verzending is altijd snel,en de prijzen zijn oké. Wat ik jammer vind,is dat ondernemers artikelen niet kunnen retourneren. Goed opletten dus,dat je het juiste artikel besteld.
Antwoord van Toolnation Nederland
Beste klant, Dank u voor uw bestelling en review. Wij nemen uw feedback mee in onze wekelijkse gesprekken. Dank u hiervoor. Met vriendelijke groet, Toolnation Support Team.
27 jun 2023

Voorraad artikel worden niet uitgeleverd

Als er spullen staan en er staat bij voorraad verstuur ze dan ook. Ik sta nu alweer op 4 producten te wachten en het komt maar steeds niet
14 okt 2023
Prima bedrijf met breed assortiment, goede prijzen en dito service. Maar waarom sturen jullie de door mij bestelde doosjes schuurpapier (4) niet in één zending in plaats van vier?? Nu kreeg ik het geleverd in twee enveloppen (met twee brochures) en twee dozen (ook met brochures en promotie duimstokken). Onnodig en niet erg milieuvriendelijk. Voor de rest niets dan lof.
9 nov 2023

te hoge prijs voor eibenstock steenzaag…

ik kocht een machine die bij andere webshops overal tussen de 75 en 100 euro goedkoper was.nadat ik mijn onvrede daarover gemaild had kreeg ik binnen een dag een reactie dat ik een kortingcodes van 75 euro kreeg op mijn volgende aankoop.een nette oplossing aangezien ik zelf verzuimd had om vooraf te vergelijken
Antwoord van Toolnation Nederland
Beste klant, Dank u voor uw review en bestelling. Fijn om te horen dat onze klantservice u naar tevredenheid heeft kunnen helpen. Met vriendelijke groet, Toolnation Support Team.
14 jun 2023
Levertijd/leveringen beter communiceren, ooit wordt een grotere bestelling in 10x geleverd terwijl wij liever hebben dat alles in een keer wordt geleverd ivm controle bestelling etc. Wanneer iets niet volledig op voorraad is zou je dit eerst kunnen communiceren ipv alles apart van elkaar verzenden
15 jun 2023
Ben altijd fan geweest van Toolnation Maar de levertijd is echt veel te lang. In deze branche hoor je binnen 2 werdagen te leveren. Prijzen zijn goed, daar ligt het niet aan. Maar als zakelijke klant moet je ervan op aan kunnen dat je bestelling op tijd binnen is. Groet Patrick Meijer
Antwoord van Toolnation Nederland
Zoals vele reviews al melden, moet je geduld hebben en niet verwachten dat je bestelling er met 2 dagen is. Over de klanten service ben ik tevreden (netjes te woord gestaan). Wij laten de pakketjes altijd op een pick-up punt bezorgen dan is het wachten zorgeloos. De prijzen zijn ok.
Antwoord van Toolnation Nederland
Beste klant, Dank u voor uw review en bestelling. Fijn om te horen dat onze klantservice u naar tevredenheid heeft kunnen helpen. Wij nemen uw feedback mee in onze wekelijkse gesprekken. Met vriendelijke groet, Toolnation Support Team.
20 sep 2023
Gespreide levering terwijl op de website alles op voorraad en direct te leveren was. Een Makita accu besteld, deze was helemaal leeg en kwam zonder beschermkap los in een doos met andere bestelde zaken. Niet veilig, door kans op sluiting en beschadiging.
19 sep 2023

prijs goed, levering minder

Prijs was goed, maar goederen waren op voorraad en zouden 2 dagen later geleverd worden. het heeft uiteindelijk 5 dagen geduurd en er kwam nauwelijks antwoord op vragen over levertermijn. vertragingen kunnen, maar communicatie is dan zeker zo belangrijk
16 okt 2023
Meer dan een week gewacht op mijn bestelling die volgens de website wel in voorraad was en dus groen. Helaas is hier geen communicatie van geweest tot ik dit zelf deed en er werd gezegd dat er een “verkeerde telling” gedaan was. Jammer.
Antwoord van Toolnation Nederland
Beste klant, Dank u voor uw bestelling en review. Met een probleem zoals dit kunt u altijd terecht bij onze klantenservice. Dit kan telefonisch of via ons online contactformulier. Zij helpen u hier graag mee verder. wij nemen deze feedback mee. dank u hiervoor. Met vriendelijke groet, Toolnation Support Team.
24 mei 2023
Bestelling in 1x verzenden(men gaf aan dat beide producten op voorraad waren), of als het in 2x wordt verzonden dit veel duidelijker aangeven. Verpakking had ook veel kleiner gekunt (Beter voor milieu)
24 aug 2023

4 pakketen bij 2 vervoerders is onpraktisch

1 lineaalzaag besteld. Dat resulteerde in 4 pakketjes bij 2 vervoerders, geleverd op 4 verschillende momenten over een werkweek. Hoewel het allemaal goed is gekomen, is dat wel gewoon heel onhandig.
Antwoord van Toolnation Nederland
Volgens website kwam de bestelling binnen 2 a 3 werkendagen dit werden er uiteindelijk 5 heel erg jammer als je dit nodig hebt voor je werk. Wel keurig netjes in de doos geleverd
15 mei 2023
Twee artikelen gelijktijdig besteld. Van beide aangegeven dat er voorraad is en toch apart geleverd met enkele dagen ertussen. Jammer. Zeg wat je doet en doe wat je zegt.
23 mei 2023
Beste klant, Dank u voor uw bestelling en review. Wij nemen uw feedback mee in onze maandelijkse gesprekken. Dank u hiervoor. Met vriendelijke groet, Toolnation Support Team.
5 mei 2023

milieuvriendelijk ??

Heb een order geplaatst voor 3 item. Deze is dan ook in 3 delen geleverd op 3 verschillende dagen. Dit is niet bepaald milieuvriendelijk en tevens erg klantonvriendelijk
23 mei 2023
RS
24 mei 2023
Nou het bestellen gaat prima het afrekenen ook. Echter vind ik dat je niet goed op de hoogte word gehouden van je levering of wat de status er van is dat kan iets beter
2 aug 2023
Lever tijd product wat besteld is te lang. 10 dagen later pas binnen gekregen 1 dag voor m’n vakantie. Het product zelf is zoals eerder ervaren een topper!
Antwoord van Toolnation Nederland
Beste klant, Dank u voor uw bestelling en review. De tevredenheid van onze klanten staat altijd voorop. Met een probleem zoals dit kunt u altijd terecht bij onze klantenservice. Dit kan telefonisch of via ons online contactformulier. Zij helpen u hier graag mee verder. u heeft ook een leuke kat. Met vriendelijke groet, Toolnation Support Team.
19 jul 2023
Als je drie dingen besteld in 1keer bezorgen in plaats van 3keer . Je bent verplicht dan drie dagen op een bepaald moment thuis te blijven voor de bezorging
Antwoord van Toolnation Nederland
Beste klant, Dank u voor uw bestelling en review. Met een probleem zoals dit kunt u altijd terecht bij onze klantenservice. Dit kan telefonisch of via ons online contactformulier. Zij helpen u hier graag mee verder. Met vriendelijke groet, Toolnation Support Team.
16 nov 2023
Waarom een bestelling welke op voorraad is in 3delen leveren verdeeld over een hele week? Zeg dan gewoon de levertijd is een week en we leveren in 1keer.
24 jul 2023
bezorging zoals beloofd zelf na navraag kwam de levering niet zoals belooft .na tel contact kwam het wel .er was genoeg van op voorraad