Toolnation Nederland- Logo - Beoordelingen

Toolnation Nederland

1.318 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden43.792 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 16 apr 2019
Toolnation Nederland voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

31 mei 2023
Zeer tevreden. Goede service/aftersales! Recent een groot aantal makita-apparaten besteld bij Toolnation. Zowel gereedschap (afkortzaag, invalcirkelzaag, etc.) als tuingereedschap (kettingzaag, grasmaaier, heggensnoeischaar, grastrimmer, etc.) Qua prijs waren ze steeds de goedkoopste of bijna de goedkoopste. Alles netjes en redelijk snel geleverd. Toen mijn afkortzaag beschadigd raakte (door mijn eigen toedoen) was de service super. Ik heb gemaild en de situatie uitgelegd en ik kreeg een hele vriendelijke en behulpzame reactie van Toolnation's technische dienst. Heel snel kreeg ik kosteloos een vervangend onderdeel toegestuurd, waardoor mijn afkortzaag weer als een zonnetje loopt. Service, zoals je die 'vroeger kreeg'. Gewoon goed, vriendelijk, menselijk. Naar aanleiding van die zeer prettige ervaring heb ik mijn volgende 3 apparaten ook bij Toolnation besteld. Ook wanneer er 1 of 2 apparaten een paar tientjes duurder waren dan bij een andere partij. Erg tevreden!

8 nov 2023
Ik heb op 27-10 een behoorlijke hoveelheid gereedschap gekocht bij Toolnation. Ik heb voor toolnation gekozen. Opdat zij bij veel van hun producten aangeven direct te kunnen leveren. Deze 2 woorden "Direct leverbaar" scheppen bij mij de verwachting dat iets direct wordt verzonden en dat het opvoorraad ligt. Dus levertijd max 1a 2 werkdagen. Bij Toolnation betekend direct leverbaar binnen 4 werkdagen leveren. Helaas kwam mijn bestelling verdeeld over 4 leveringen op 3 verschillende dagen binnen. "(niet zo milieu vriendelijk)". Toen ik na 2 dagen met de klantenservice contact op kwam werd ik gewezen op de kleine lettertjes. Mijn doel van mijn belletje met de klantenservice was initieel om te vragen hoe lang het zou duren voordat de bestelling gelevrd zou worden. om vervolgens de bestelling nogmaals te doen voor mijn compagnon. Maar door de houding van de klantenservice medewerker heb ik er toch voor gekozen om mijn bestelling bij een andere partij neer te leggen. Jammer voor toolnation.

Beoordelingen voor Toolnation Nederland

Ik ben héél erg tevreden omwille van de snelle service en degelijke toestellen!

Ik ben héél erg tevreden omwille van de snelle en goede service van Toolnation! Ik kocht recent een paar Makita apparaten (accuplatform) en de levering was correct én aan zeer gunstige prijzen! Toolnation was voor alle toestellen de goedkoopste! Goede omschrijving en dus vergelijking van de toestellen mogelijk!
Alles goed aangekomen! Wel verbazend dat een bestelling die groot genoeg is om zonder verzendkosten uit te voeren, toch in twee keer aankomt. dat was voor mij echt niet nodig. Nu is er toch twee keer een bestelwagen tot bij mij moeten rijden!
TW
Ted W.
Dedemsvaart
Goede producten voor een goede prijs. Uitgebreid assortiment waardoor je betere keuzes kunt maken. Soms duurt de levering iets langer dan verwacht. Kan natuurlijk ook aan de verwachting liggen maar dat zou beter 'ge-managed' kunnen worden.

Goede service en voorwaarden

Ik heb voor toolnation gekozen omdat zij 2 jaar extra garantie geven op makita. Bij de verzending is het product beschadigd. Nieuw onderdeel is besteld en komt onze kant op.
Doen wat ze beloven. Verpakking had wel véél kleiner gekund en daardoor als briefpost verzonden kunnen worden. Post.nl gaf niet door wáár ze het pakket had afgeleverd.
Mijn mailadres fout ingevuld maar toch alles goed gekomen na telefoon gesprek. Top

Snel geleverd.

Snel geleverd en dat gold ook voor schroeven die ze zelf niet op voorraad hadden.
Snelle antwoorden op vragen. Snelle levering. Alles zoals verwacht
Jullie zijn zeker de duurste niet en ook de levertijd viel reuze mee.

gewoon super

goede spullen, voor heel redelijke prijs. + vaak goede aanbiedingen
HK
Hennie K.
hennie.klein@me.com

Wouw……..

Prima zaak service goed snelheid goed 5 jaar garantie prima. 👍
Goed geinformeerd, stipt geleverd.. meer moet dat niet zijn.
Top geregeld! Snel verzonden en goed verpakt voor verzending.
De bestellingen mochten wat sneller geleverd worden.
Goede aanbieding(en), kwaliteit en snelle levering.
steeds prima service, vlotte en goede levering
Goede service Materiaal snel geleverd
Snel en goed geholpen Goede prijzen
Goede service, correcte levering
Gewoon zoals het hoort , netjes