Toolnation Nederland- Logo - Beoordelingen

Toolnation Nederland

1.401 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden43.876 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 16 apr 2019
Toolnation Nederland voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

31 mei 2023
Zeer tevreden. Goede service/aftersales! Recent een groot aantal makita-apparaten besteld bij Toolnation. Zowel gereedschap (afkortzaag, invalcirkelzaag, etc.) als tuingereedschap (kettingzaag, grasmaaier, heggensnoeischaar, grastrimmer, etc.) Qua prijs waren ze steeds de goedkoopste of bijna de goedkoopste. Alles netjes en redelijk snel geleverd. Toen mijn afkortzaag beschadigd raakte (door mijn eigen toedoen) was de service super. Ik heb gemaild en de situatie uitgelegd en ik kreeg een hele vriendelijke en behulpzame reactie van Toolnation's technische dienst. Heel snel kreeg ik kosteloos een vervangend onderdeel toegestuurd, waardoor mijn afkortzaag weer als een zonnetje loopt. Service, zoals je die 'vroeger kreeg'. Gewoon goed, vriendelijk, menselijk. Naar aanleiding van die zeer prettige ervaring heb ik mijn volgende 3 apparaten ook bij Toolnation besteld. Ook wanneer er 1 of 2 apparaten een paar tientjes duurder waren dan bij een andere partij. Erg tevreden!

8 nov 2023
Ik heb op 27-10 een behoorlijke hoveelheid gereedschap gekocht bij Toolnation. Ik heb voor toolnation gekozen. Opdat zij bij veel van hun producten aangeven direct te kunnen leveren. Deze 2 woorden "Direct leverbaar" scheppen bij mij de verwachting dat iets direct wordt verzonden en dat het opvoorraad ligt. Dus levertijd max 1a 2 werkdagen. Bij Toolnation betekend direct leverbaar binnen 4 werkdagen leveren. Helaas kwam mijn bestelling verdeeld over 4 leveringen op 3 verschillende dagen binnen. "(niet zo milieu vriendelijk)". Toen ik na 2 dagen met de klantenservice contact op kwam werd ik gewezen op de kleine lettertjes. Mijn doel van mijn belletje met de klantenservice was initieel om te vragen hoe lang het zou duren voordat de bestelling gelevrd zou worden. om vervolgens de bestelling nogmaals te doen voor mijn compagnon. Maar door de houding van de klantenservice medewerker heb ik er toch voor gekozen om mijn bestelling bij een andere partij neer te leggen. Jammer voor toolnation.

Beoordelingen voor Toolnation Nederland

Te veel zendingen.…

Eerst 2 zendingen nodig hebben voor 1 bestelling waarvan de producten op voorraad waren volgens de site. En nu 3 zendingen nodig voor 5 kleine artikelen die ook op voorraad waren. Dat heet amateuristisch

Foutieve levertermijn

De toestellen die voorradig waren zijn pas na zeven dagen geleverd. Als ook het e-mailverkeer is nooit beantwoord geweest met vragen in verband met de levering.
Levertijd aanhouden die je aangeeft. Op voorraad betekend bij jullie 2 weken wachten
Schuurmachine gekocht. Levertijd 1-3 werkdagen, volgens de website. In werkelijkheid bleek het product niet leverbaar en heb ik uiteindelijk na 6 weken het geld teruggestort gekregen na tussenkomst van Trusted Shops. Teleurgesteld over het gebrek aan communicatie, want ik wilde de machine nog steeds graag hebben. Machine staat nu in de aanbieding, "direct leverbaar" maar durf daar niet meer op te vertrouwen...
JV
John v.
Oostvoorne

Vertraagde levering gereedschap

Op 10 december 2023 een bestelling gedaan van 3 stuks handgereedschap met voor alle 3 een levertijd van 1-3 dagen. Op 29 december 1e gereedschap geleverd, op 10 januari 2024, 2e gereedschap geleverd op 19januari 2024 is het laatste stuk handgereedschap geleverd. Gedurende afgelopen weken zelf 2x met klantenservice gebeld waar de handgereedschappen blijven met als antwoord dat de fabrikant deze later zal leveren, het zou toch beter staan als de klantenservice als eerste de klant informeert en niet andersom.

Meedenkend? Of .. nee, toch niet...

Helaas (zakelijk) een groene lijn acculader besteld van Bosch i.p.v. de blauwe lijn. Netjes over gebeld wat er mogelijk was.. ik kon/moest maar even een contact formulier invullen. Na het weekend toch een standaard mailtje terug dat ze niets retour nemen. Retourkosten wil ik wel betalen of andere tegemoetkoming.. blijkbaar niets mogelijk. Zeg dan maar meteen dat de deur dicht is. Ik denk onze laatste bestelling bij Toolnation, ze doen er schijnbaar niets aan, omdat wij een zakelijke klant zijn...

Bestelling te laat bezorgd

De bestelling werd pas na bijna 2 weken bezorgd terwijl op de site stond vermeld dat dit direct beschikbaar was. 2 keer over gebeld men doet totaal geen moeite om te kijken of er misschien iets geregeld kan worden het enige wat men zegt is: "ja meneer daar kunnen we niks aan doen, het komt vanzelf"......
25 dec 2023

Bedrog

Bij de advertentie stond er bij dat er een gratis accu ging bij geleverd zijn en deze hebben wij niet gekregen. Dit is bedrog. Voor de rest zijn wij content met het product maar wij hadden speciaal deze gekocht voor de extra batterij. Jammer
25 dec 2023

Foute levertijden.

3 producten besteld bij Toolnation, alles was op stock maar pas een week later 2stuks geleverd. Het derde artikel dan maar geannuleerd en ergens anders (goedkoper) besteld. Creditering 3de artikel via klantenservice was wel vlot.
18 jan 2024
Verzending laat lang op zich wachten. Tevens geen duidelijke uitleg over de gratis “mee geleverde” accu. Welke pas (door Makita) na registratie een aantal weken later wordt verzonden.

Trage levering en slecht bereikbaar

Heel moeilijk om met toolnation in contact tw komen, en levering duurde niet 2 to 3 werkdagen zoals bij bestellen weergegeven, maar bijna 2 weken
de beloofde leveringstijd: was voorradig maar toch lang voor de levering!
Geef een realistische levertijd aan. Niet 1-3 dagen op de website aangeven en dan pas na meer dan een week leveren.
Antwoord van Toolnation Nederland
Beste Toolnation klant, Dank u voor uw bestelling en review. Het betreurt ons dat u dit zo ervaart en een vertraging heeft gemerkt. Wel wil ik u erop wijzen dat als we een verwachte levertijd aangeven bij een product, wij deze niet voorradig hebben, en deze nog uit de voorraad van de fabrikant moeten binnen krijgen. Helaas kunnen wij de levertijd dan niet garanderen, en hebben daarom expliciet erbij vermeld dat dit een verwachting is. In deze drukkere tijden kunnen hier wel eens vertragingen bij ontstaat in de uitlevering aan ons, en naar u namelijk. Voor de zekerheid onze pagina met de uitleg van de levertijden: https://www.toolnation.nl/levertijden Met vriendelijke groet, Toolnation Support Team.
7 jun 2023

Lage prijs, verlengde garantie, onduidelijke en te trage uitlevering.

Website is duidelijk, prijs en verlengde garantie gaven de doorslag om bij Toolnation te bestellen. Levertijd en met name de communicatie daarover was teleurstellend! Apparaat was volgens de website direct leverbaar, wat volgens de site inhoudt dat deze binnen 1-2 werkdagen wordt geleverd. Na twee dagen gebeld… zou ‘s middags de deur uitgaan. Dag later de transporteur DPD gebeld en die gaven aan dat zij geen pakket hadden ontvangen… Toolnation weer gebeld, welles/ nietes waarna het pakket een dag later is verzonden maar helaas voor mij te laat aankwam.
10 mei 2023

Algemeen weinig vertrouwen en onaangename ervaring.

De levertermijn is langer dan aangegeven. Ook vind ik de aanduiding van levertermijn misleidend, je moet al in de support pagina's gaan zoeken om duidelijkheid te krijgen hierin. Contactmogelijkheden zijn ook zeker een verbeterpunt. Bij track en trace van de levering stond plots dat het product geleverd was zonder dat ik iets ontvangen had. De volgende dag ontving ik dan weer een melding dat de levering onderweg was. Dat geeft weinig vertrouwen, zeker als je in de kleine lettertjes leest dat verzending voor de verantwoordelijkheid van de koper is.
16 aug 2023

Foto en geleverd artikel niet identiek !

De bijhorende foto van het artikel moet overeenstemmen met het geleverde product! Ik had een ontvanger besteld van Laserliner , op de foto stond het allernieuwste model ( derde generatie ) afgebeeld , bij ontvangst bleek het om het allereerste productiemodel (eerste generatie )te gaan . Ik kon deze niet terugsturen omdat deze onmiddellijk nodig had op de werf . Ik zie een reactie graag tegemoet . Met vriendelijke groeten , Rob Meyssen .
Delivery time not respected. For the two different commands, i did take on Toolnation.nl, the items were marked 'in stock, delivery between 2 and 5 working days". it was not respected, i did have to wait more before the items were sent I am still waiting on my second command and i have received no new or update on this command. And there is even more waiting when you add the transportation time...

Onbetrouwbare levertijden

Ik ben inmiddels al zo vaak teleurgesteld door Toolnation dat ik hier niet meer koop. Met name de levertijd is erg onbetrouwbaar. Ze zeggen gereedschap op voorraad te hebben of dat het gereedschap binnen 1-3 werkdagen geleverd wordt. De realiteit is dat je weken zit te wachten, is mijn ervaring.
Antwoord van Toolnation Nederland
Beste Toolnation klant, Dank u voor uw bestelling en review. Het betreurt ons dat u dit zo ervaart en een vertraging heeft gemerkt. Wel wil ik u erop wijzen dat als we een verwachte levertijd aangeven bij een product, wij deze niet voorradig hebben, en deze nog uit de voorraad van de fabrikant moeten binnen krijgen. Helaas kunnen wij de levertijd dan niet garanderen, en hebben daarom expliciet erbij vermeld dat dit een verwachting is. In deze drukke periode kunnen hier wel eens vertragingen bij ontstaat in de uitlevering aan ons, en naar u namelijk. Voor de zekerheid onze pagina met de uitleg van de levertijden: https://www.toolnation.nl/levertijden Met vriendelijke groet, Toolnation Support Team.
Levertijd is te lang. Voor producten op voorraad duurt het vaak meer dagen en worden zelfs in verschillende zendingen afgeleverd.