Toolnation Nederland- Logo - Beoordelingen

Toolnation Nederland

1.318 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden43.792 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 16 apr 2019
Toolnation Nederland voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

31 mei 2023
Zeer tevreden. Goede service/aftersales! Recent een groot aantal makita-apparaten besteld bij Toolnation. Zowel gereedschap (afkortzaag, invalcirkelzaag, etc.) als tuingereedschap (kettingzaag, grasmaaier, heggensnoeischaar, grastrimmer, etc.) Qua prijs waren ze steeds de goedkoopste of bijna de goedkoopste. Alles netjes en redelijk snel geleverd. Toen mijn afkortzaag beschadigd raakte (door mijn eigen toedoen) was de service super. Ik heb gemaild en de situatie uitgelegd en ik kreeg een hele vriendelijke en behulpzame reactie van Toolnation's technische dienst. Heel snel kreeg ik kosteloos een vervangend onderdeel toegestuurd, waardoor mijn afkortzaag weer als een zonnetje loopt. Service, zoals je die 'vroeger kreeg'. Gewoon goed, vriendelijk, menselijk. Naar aanleiding van die zeer prettige ervaring heb ik mijn volgende 3 apparaten ook bij Toolnation besteld. Ook wanneer er 1 of 2 apparaten een paar tientjes duurder waren dan bij een andere partij. Erg tevreden!

8 nov 2023
Ik heb op 27-10 een behoorlijke hoveelheid gereedschap gekocht bij Toolnation. Ik heb voor toolnation gekozen. Opdat zij bij veel van hun producten aangeven direct te kunnen leveren. Deze 2 woorden "Direct leverbaar" scheppen bij mij de verwachting dat iets direct wordt verzonden en dat het opvoorraad ligt. Dus levertijd max 1a 2 werkdagen. Bij Toolnation betekend direct leverbaar binnen 4 werkdagen leveren. Helaas kwam mijn bestelling verdeeld over 4 leveringen op 3 verschillende dagen binnen. "(niet zo milieu vriendelijk)". Toen ik na 2 dagen met de klantenservice contact op kwam werd ik gewezen op de kleine lettertjes. Mijn doel van mijn belletje met de klantenservice was initieel om te vragen hoe lang het zou duren voordat de bestelling gelevrd zou worden. om vervolgens de bestelling nogmaals te doen voor mijn compagnon. Maar door de houding van de klantenservice medewerker heb ik er toch voor gekozen om mijn bestelling bij een andere partij neer te leggen. Jammer voor toolnation.

Beoordelingen voor Toolnation Nederland

Levertijd !

De beloofde levertijd wordt bij lange na niet nagekomen. Terwijl bij de bestelling staat “voorraad en binnen 1-2 werkdagen verzonden” was de levertijd in de praktijk 6 werkdagen!
Product besteld en werd zonder enig overleg een week later dan belooft geleverd.. heb mail contact gehad en toen pas gehoord dat het product later kwam ivm drukte. O
op de site stond direckt leverbaar en is pas verzonden 7 dagen later zonder tusentijdse comunicatie enkel met een vraag aan klantendienst zijde ze mij het is druk het zal later komen .

Direct leverbaar is minimaal een week

Wordt aangegeven dat een product direct leverbaar. Ga er dan vanuit dat ik het product ook snel kan ontvangen. Hier heb ik mijn keuze voor toolnation ook op gebaseerd. Had het snel nodig. Heb nu een week moeten wachten. Heb na 3 dagen een mail gestuurd waar mijn levering blijft. Maar hier kreeg ik pas een reactie op nadat het geleverd was. De reactie was "volgens track en tracé heeft u het pakket ontvangen ". Pffff ja nu wel.
Levertijden kloppen niet met wat er op de site aangegeven wordt.
op de website staat er ‘direct leverbaar’ nu 3 maanden verder nog aan het wachten..
HV
Henk V.
Dungen Dungen, Niederlande
Houden zich niet aan afgesproken levertijden. Bestelling daarom geannuleerd. Nadat ik geannuleerd had, werd later alsnog het artikel gezonden. Een heel gedoe om uiteindelijk zonder kosten af te zien van de bestelling.
Het toestel werkt niet behoorlijk. We hebben verschillende merken bradnagels gebruikt. Maar telkens na de 2de - 3de slag blokkeert de Bradnagel in het toestel! ter info telkens genageld op Multiplex en Mdf hout!
2 kleine producten besteld op maandag, die direct leverbaar zouden zijn volgens de informatie op de site. Vervolgens na de bestelbevestiging niks meer gehoord en het pakketje pas op zaterdag ontvangen.
Bestelling werd in twee tijden geleverd. Dubbele verpakking, dubbele leveringskost, dubbele ecologische voetafdruk. Bovendien werd vooropgestelde leveringstijd niet gerespecteerd.
24 feb 2024
De aansluitingen van de hoseslangen werken niet. Je kan ze niet zekeren. Stom systeem!
The order was supposed to get to me in 1-3 business days, according to the website. When I called after the second business day, tool nation told me that the delivery times are not correct because they needed to order my purchase from somewhere else, so my order would arrive in a week, instead of 1-4 days. Normally I wouldn't mind the delay, but I needed the order as fast as possible. On the phone, they were also "it is what it is" when I told them that their website needs to show the delivery times according to the reality then. Moral of the story, don't necessarily trust the stock/delivery information from their website.

Te veel zendingen.…

Eerst 2 zendingen nodig hebben voor 1 bestelling waarvan de producten op voorraad waren volgens de site. En nu 3 zendingen nodig voor 5 kleine artikelen die ook op voorraad waren. Dat heet amateuristisch

Dat was eens maar nooit weer ...

Product werd verzonden zonder een fatsoenlijke verpakking (slechts in een half open plastic zak) en raakte daardoor tijdens het transport uiteraard beschadigd. Toolnation neemt daarin niet haar verantwoordelijkheid door het beschadigde product om te ruilen. Ze vinden dat je het beschadigde product ook prima kan gebruiken en neemt mijn klacht niet serieus. Kortom dat was de eerste maar ook gelijk de laatste keer dat ik iets bij Toolnation heb besteld. Wees gewaarschuwd.
Levertijd aanhouden die je aangeeft. Op voorraad betekend bij jullie 2 weken wachten
Als er staat direct leverbaar, dan bestellen wij. Als vervolgens een artikel in deel leveringen na 5 dagen pas compleet is valt dit tegen. Zeker na telefonische bevestiging dat alles ‘gewoon’ op voorraad is.

Foutieve levertermijn

De toestellen die voorradig waren zijn pas na zeven dagen geleverd. Als ook het e-mailverkeer is nooit beantwoord geweest met vragen in verband met de levering.
JV
John v.
Oostvoorne

Vertraagde levering gereedschap

Op 10 december 2023 een bestelling gedaan van 3 stuks handgereedschap met voor alle 3 een levertijd van 1-3 dagen. Op 29 december 1e gereedschap geleverd, op 10 januari 2024, 2e gereedschap geleverd op 19januari 2024 is het laatste stuk handgereedschap geleverd. Gedurende afgelopen weken zelf 2x met klantenservice gebeld waar de handgereedschappen blijven met als antwoord dat de fabrikant deze later zal leveren, het zou toch beter staan als de klantenservice als eerste de klant informeert en niet andersom.