Toolnation Nederland- Logo - Beoordelingen

Toolnation Nederland

1.318 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden43.792 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 16 apr 2019
Toolnation Nederland voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

31 mei 2023
Zeer tevreden. Goede service/aftersales! Recent een groot aantal makita-apparaten besteld bij Toolnation. Zowel gereedschap (afkortzaag, invalcirkelzaag, etc.) als tuingereedschap (kettingzaag, grasmaaier, heggensnoeischaar, grastrimmer, etc.) Qua prijs waren ze steeds de goedkoopste of bijna de goedkoopste. Alles netjes en redelijk snel geleverd. Toen mijn afkortzaag beschadigd raakte (door mijn eigen toedoen) was de service super. Ik heb gemaild en de situatie uitgelegd en ik kreeg een hele vriendelijke en behulpzame reactie van Toolnation's technische dienst. Heel snel kreeg ik kosteloos een vervangend onderdeel toegestuurd, waardoor mijn afkortzaag weer als een zonnetje loopt. Service, zoals je die 'vroeger kreeg'. Gewoon goed, vriendelijk, menselijk. Naar aanleiding van die zeer prettige ervaring heb ik mijn volgende 3 apparaten ook bij Toolnation besteld. Ook wanneer er 1 of 2 apparaten een paar tientjes duurder waren dan bij een andere partij. Erg tevreden!

8 nov 2023
Ik heb op 27-10 een behoorlijke hoveelheid gereedschap gekocht bij Toolnation. Ik heb voor toolnation gekozen. Opdat zij bij veel van hun producten aangeven direct te kunnen leveren. Deze 2 woorden "Direct leverbaar" scheppen bij mij de verwachting dat iets direct wordt verzonden en dat het opvoorraad ligt. Dus levertijd max 1a 2 werkdagen. Bij Toolnation betekend direct leverbaar binnen 4 werkdagen leveren. Helaas kwam mijn bestelling verdeeld over 4 leveringen op 3 verschillende dagen binnen. "(niet zo milieu vriendelijk)". Toen ik na 2 dagen met de klantenservice contact op kwam werd ik gewezen op de kleine lettertjes. Mijn doel van mijn belletje met de klantenservice was initieel om te vragen hoe lang het zou duren voordat de bestelling gelevrd zou worden. om vervolgens de bestelling nogmaals te doen voor mijn compagnon. Maar door de houding van de klantenservice medewerker heb ik er toch voor gekozen om mijn bestelling bij een andere partij neer te leggen. Jammer voor toolnation.

Beoordelingen voor Toolnation Nederland

Al meer als een week aan het wachten nog steeds niets ontvangen

Geen (verplichte!) Nederlandse handleiding

Prijs, kwaliteit, snelheid: allemaal goed zoals je mag verwachten. Helaas blijken ze niet in staat om de (verplichte!) Nederlandstalige handleiding op te sturen (ja, een PDF, maar die kan ik niet mee nemen als ik ga klussen).
FV
frits V.
Raamsdonksveer
4 okt 2023

gebrekkige en late communicatie

deel van de order fout geleverd, zeer gebrekkige communicatie hieromtrent en de correctie nog niet gebeurt, nu een maand verder.
AB
arthur B.
Rotterdam
4 okt 2023
Het apparaat bleek niet op voorraad te zijn waardoor het langer duurde om het te verzenden zodat ik zonder stond toen het werk moest beginnen
27 sep 2023

Langere levertijd dan aangegeven

2 producten besteld die op voorraad waren dus 1 tot 2 dagen levertijd. Na 3 dagen moest ik zelf contact opnemen en vertelde ze me dat het de volgende dag geleverd zou worden. Een van de producten werd inderdaad geleverd, de andere was kwijt. Klachtafhandeling daarna was wel prima
13 sep 2023
Onduidelijke communicatie over bezorging. Vermelde levertijd wordt niet gehaald.
8 sep 2023
Heel jammer dat je het laatste jaar je bestelling nooit te samen krijgt toegestuurd en al zeker niet ophet afgesproken tijdstip. Voorraad klopt totaal niet met dat wat ze op hun site voorstellen. Dit lijkt me puur om te verkopen en service blijft achterwege.
16 aug 2023

Foto en geleverd artikel niet identiek !

De bijhorende foto van het artikel moet overeenstemmen met het geleverde product! Ik had een ontvanger besteld van Laserliner , op de foto stond het allernieuwste model ( derde generatie ) afgebeeld , bij ontvangst bleek het om het allereerste productiemodel (eerste generatie )te gaan . Ik kon deze niet terugsturen omdat deze onmiddellijk nodig had op de werf . Ik zie een reactie graag tegemoet . Met vriendelijke groeten , Rob Meyssen .
15 aug 2023
Levertijd was meer dan 9 dagen. Artikel zou geleverd worden binnen 1 a 3 dagen.
21 jul 2023

overbodige milieubelasting

Ik heb keurig gekregen wat ik besteld had, maar in twee aparte zendingen, waarvan de tweede in een doos waar makkelijk vier pakken melk in konden terwijl er alleen een klein boortje in verzonden is. Ik vind dat dat niet meer kasn in deze tijd, met het oog op vervoersvervuiling. Verspilling van materiaal, ruimte en vervoersbewegingen.
19 jul 2023
Levering was uitstekend. Maar het geleverde product is maar matig. Werkt niet naar behoren.
18 jul 2023
Spullen die voorradig staan op de site duren weken voordat ze worden uitgeleverd. Dit is nu meerdere keren gebeurd en ik vind dit echt waardeloos. Ook al meerdere keren hierover gebeld.
PK
Peter K.
Urmond
18 jul 2023

Matige prestatie

Spit ankers stonden op webshop als voorraad, maar werden niet geleverd. Kreeg geen bericht hierover en heb nagevraagd. Uiteindelijk werd duurder alternatief aangeboden. De bestelling die oorspronkelijk in voorraad was, werd in 3 leveringen opgesplitst
Bestellen via een webshop met een produkt wat voorradig is mag toch wat sneller gaan dan ruim een week
14 jul 2023

lange levering

1 tot 3 werkdagen betekend blijkbaar 8 werkdagen
Kwaliteit en levertijd verbeteren
7 jul 2023
Betere communicatie over de levertijd. Product op voorraad en toch 4 dagen nodig om het te verzenden.
5 jul 2023
Een bestelling eenmaal doorgeven is ook definitief. Ook al wil je nog iets toevoegen. In mijn geval om in aanmerking te komen voor een aanbieding. Blijkbaar waren de voorwaarden voor deze aanbieding niet goed zichtbaar op de site. Balen dus.
30 jun 2023
Het juiste aantal leverdagen vermelden bij het product. Het product is acht dagen later geleverd!!
30 jun 2023
Verbeter lever snelheid