Toolnation Nederland- Logo - Beoordelingen

Toolnation Nederland

1.318 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden43.792 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 16 apr 2019
Toolnation Nederland voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

31 mei 2023
Zeer tevreden. Goede service/aftersales! Recent een groot aantal makita-apparaten besteld bij Toolnation. Zowel gereedschap (afkortzaag, invalcirkelzaag, etc.) als tuingereedschap (kettingzaag, grasmaaier, heggensnoeischaar, grastrimmer, etc.) Qua prijs waren ze steeds de goedkoopste of bijna de goedkoopste. Alles netjes en redelijk snel geleverd. Toen mijn afkortzaag beschadigd raakte (door mijn eigen toedoen) was de service super. Ik heb gemaild en de situatie uitgelegd en ik kreeg een hele vriendelijke en behulpzame reactie van Toolnation's technische dienst. Heel snel kreeg ik kosteloos een vervangend onderdeel toegestuurd, waardoor mijn afkortzaag weer als een zonnetje loopt. Service, zoals je die 'vroeger kreeg'. Gewoon goed, vriendelijk, menselijk. Naar aanleiding van die zeer prettige ervaring heb ik mijn volgende 3 apparaten ook bij Toolnation besteld. Ook wanneer er 1 of 2 apparaten een paar tientjes duurder waren dan bij een andere partij. Erg tevreden!

8 nov 2023
Ik heb op 27-10 een behoorlijke hoveelheid gereedschap gekocht bij Toolnation. Ik heb voor toolnation gekozen. Opdat zij bij veel van hun producten aangeven direct te kunnen leveren. Deze 2 woorden "Direct leverbaar" scheppen bij mij de verwachting dat iets direct wordt verzonden en dat het opvoorraad ligt. Dus levertijd max 1a 2 werkdagen. Bij Toolnation betekend direct leverbaar binnen 4 werkdagen leveren. Helaas kwam mijn bestelling verdeeld over 4 leveringen op 3 verschillende dagen binnen. "(niet zo milieu vriendelijk)". Toen ik na 2 dagen met de klantenservice contact op kwam werd ik gewezen op de kleine lettertjes. Mijn doel van mijn belletje met de klantenservice was initieel om te vragen hoe lang het zou duren voordat de bestelling gelevrd zou worden. om vervolgens de bestelling nogmaals te doen voor mijn compagnon. Maar door de houding van de klantenservice medewerker heb ik er toch voor gekozen om mijn bestelling bij een andere partij neer te leggen. Jammer voor toolnation.

Beoordelingen voor Toolnation Nederland

Levering van 5 artikels in 3 keer op 5 verschillende dagen
Antwoord van Toolnation Nederland
Beste klant, Dank u voor uw bestelling en review. Wij nemen uw feedback mee in onze wekelijkse gesprekken. Dank u hiervoor. Met vriendelijke groet, Toolnation Support Team.
3 dec 2023
Communicatie en levertijd
Antwoord van Toolnation Nederland
Beste klant, Dank u voor uw bestelling en review. Kort maar krachtig. Met vriendelijke groet, Toolnation Support Team.
Antwoord van Toolnation Nederland
Beste klant, Dank u voor uw bestelling en review. Wij kijken al uit naar uw volgende bezoek. Met vriendelijke groet, Toolnation Support Team.
24 jul 2023

Artikel direct leverbaar

Prijzen artikelen goed, alleen levering belaberd. Artikel altijd direct leverbaar, maar worden minimaal binnen 5 werkdagen geleverd of 4 weken. Ik verwacht dan dat het binnen 1-2 werkdagen geleverd als het direct leverbaar is.
29 jul 2023
Het product was goed, maar dat werd door Makita gebouwd. De levering duurde echter veel langer dan was vermeld. Direct leverbaar betekent blijkbaar een week wachten op je product.
31 aug 2023
Mijn beoordeling is drie sterren omdat ik nu in korte tijd twee maal een bestelling heb gedaan die niet binnen de beloofde tijd werd verstuurd. Het is, buiten dat er niets op Toolnation is aan te merken, voor mij persoonlijk van belang dat ik eenmaal iets besteld en betaald heb het pakket het liefst de volgende dag maar in ieder geval de dag erna geleverd zie omdat ik dat gewend ben. Toolnation geeft duidelijk aan dat het binnen twee dagen wordt verstuurd. Helaas hebben zij dat in mijn geval niet gehaald. Als laatste als de site en eenmaal afgerekend ook de factuur aangeeft dat het product op voorraad is en je dan belt wanneer de verzending de deur uit gaat, je te horen krijgt dat het product niet op voorraad is… Ik begrijp dat dingen mis kunnen gaan, toch wil ik dit meegeven als punt van verbetering. Het neemt niet weg dat Toolnation wel een imposant assortiment heeft om hiermee positief af te sluiten.
15 sep 2023

Geen order updates, verzending in 3 delen

Geen updates over de status van de order. Ik heb geen account, maar als je later een account aanmaakt kan je daar de status niet inzien. De order werd in 3 (!) delen verzonden. Op dag 3 na de bestelling kreeg ik ineens 2 enveloppen met daarin schuurpapier (waarom 2 enveloppen?). Op dag 4 kreeg ik de schuurmachine binnen. Die was verder prima in orde maar uiteindelijk dus 3 pakketjes voor 1 order verdeeld over 2 dagen. Probeer efficienter te verzenden en veel beter te communiceren over de orderstatus. Een account zou hier niet nodig voor moeten zijn.
28 jun 2023

Het product wat geleverd wordt is goed levering slecht en frustrerend.

Het product wat geleverd wordt is goed. Het gaat om het leveren en levertijden. De producten waren op voorraad. Ik verwacht één levering binnen hooguit vier dagen. Nu zijn het vier leveringen geworden. Verspreid over 9 dagen. Het was ook niet meer te volgen wat er op welk moment geleverd zou worden. Ook nog door verschillende koeriersdiensten. Die s'morgens aangeven dat ze in de loop van de dag komen. Dat betekent dat ik vier keer thuis moet wachten. Daarnaast liep de levertermijn zo uit dat ik inmiddels op vakantie was. De koerier het meegenomen heeft. Ik heb andere mensen in moeten schakelen om de pakketten te ontvangen en op te halen bij de koerier. Dit doe ik niet meer.
19 mei 2023
Bestelling stond met indicatie "direct leverbaar" online. Dat bleek niet het geval. Toch vond levering hierna binnen een paar dagen van die week plaats. Wanneer je een leek bent op het gebied van electrische maaimachines in elkaar zetten (was moederdag geschenk met kinderen op afstand!) en dus vraagtekens bij het monteren na levering dan kan ik niet zeggen dat de klantenservice erg tegemoetkomend is met hulp.
23 mei 2023
Beste klant, Dank u voor uw bestelling en review. Wij nemen uw feedback mee in onze maandelijkse gesprekken. Dank u hiervoor. Met vriendelijke groet, Toolnation Support Team.
3 aug 2023
Pas de verpakking aan, aan het product dat verstuurd. Kleine niet breekbare producten hoeven niet in een doos waar in ruimte is voor honderd meer. Zeer millieu onvriendelijk. Afgezien daarvan is het ook goed om te laten weten dat een bestelling in tweeen komt. Wellicht is het niet nodig en wil de klant wel wachten.
8 sep 2023

Retourneren voor ondernemers niet mogelijk bij Toolnation.

De verzending is altijd snel,en de prijzen zijn oké. Wat ik jammer vind,is dat ondernemers artikelen niet kunnen retourneren. Goed opletten dus,dat je het juiste artikel besteld.
27 jun 2023

Voorraad artikel worden niet uitgeleverd

Als er spullen staan en er staat bij voorraad verstuur ze dan ook. Ik sta nu alweer op 4 producten te wachten en het komt maar steeds niet
14 okt 2023
Prima bedrijf met breed assortiment, goede prijzen en dito service. Maar waarom sturen jullie de door mij bestelde doosjes schuurpapier (4) niet in één zending in plaats van vier?? Nu kreeg ik het geleverd in twee enveloppen (met twee brochures) en twee dozen (ook met brochures en promotie duimstokken). Onnodig en niet erg milieuvriendelijk. Voor de rest niets dan lof.
9 nov 2023

te hoge prijs voor eibenstock steenzaag…

ik kocht een machine die bij andere webshops overal tussen de 75 en 100 euro goedkoper was.nadat ik mijn onvrede daarover gemaild had kreeg ik binnen een dag een reactie dat ik een kortingcodes van 75 euro kreeg op mijn volgende aankoop.een nette oplossing aangezien ik zelf verzuimd had om vooraf te vergelijken
Antwoord van Toolnation Nederland
Beste klant, Dank u voor uw review en bestelling. Fijn om te horen dat onze klantservice u naar tevredenheid heeft kunnen helpen. Met vriendelijke groet, Toolnation Support Team.
14 jun 2023
Levertijd/leveringen beter communiceren, ooit wordt een grotere bestelling in 10x geleverd terwijl wij liever hebben dat alles in een keer wordt geleverd ivm controle bestelling etc. Wanneer iets niet volledig op voorraad is zou je dit eerst kunnen communiceren ipv alles apart van elkaar verzenden
15 jun 2023
Ben altijd fan geweest van Toolnation Maar de levertijd is echt veel te lang. In deze branche hoor je binnen 2 werdagen te leveren. Prijzen zijn goed, daar ligt het niet aan. Maar als zakelijke klant moet je ervan op aan kunnen dat je bestelling op tijd binnen is. Groet Patrick Meijer
Antwoord van Toolnation Nederland
Zoals vele reviews al melden, moet je geduld hebben en niet verwachten dat je bestelling er met 2 dagen is. Over de klanten service ben ik tevreden (netjes te woord gestaan). Wij laten de pakketjes altijd op een pick-up punt bezorgen dan is het wachten zorgeloos. De prijzen zijn ok.
Antwoord van Toolnation Nederland
Beste klant, Dank u voor uw review en bestelling. Fijn om te horen dat onze klantservice u naar tevredenheid heeft kunnen helpen. Wij nemen uw feedback mee in onze wekelijkse gesprekken. Met vriendelijke groet, Toolnation Support Team.
20 sep 2023
Gespreide levering terwijl op de website alles op voorraad en direct te leveren was. Een Makita accu besteld, deze was helemaal leeg en kwam zonder beschermkap los in een doos met andere bestelde zaken. Niet veilig, door kans op sluiting en beschadiging.
19 sep 2023

prijs goed, levering minder

Prijs was goed, maar goederen waren op voorraad en zouden 2 dagen later geleverd worden. het heeft uiteindelijk 5 dagen geduurd en er kwam nauwelijks antwoord op vragen over levertermijn. vertragingen kunnen, maar communicatie is dan zeker zo belangrijk
16 okt 2023
Meer dan een week gewacht op mijn bestelling die volgens de website wel in voorraad was en dus groen. Helaas is hier geen communicatie van geweest tot ik dit zelf deed en er werd gezegd dat er een “verkeerde telling” gedaan was. Jammer.
Antwoord van Toolnation Nederland
Beste klant, Dank u voor uw bestelling en review. Met een probleem zoals dit kunt u altijd terecht bij onze klantenservice. Dit kan telefonisch of via ons online contactformulier. Zij helpen u hier graag mee verder. wij nemen deze feedback mee. dank u hiervoor. Met vriendelijke groet, Toolnation Support Team.