Ilse Jacobsen Hornbaek- Logo - Beoordelingen

Ilse Jacobsen Hornbaek

453 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden1.951 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 10 dec 2018
Ilse Jacobsen Hornbaek voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

10 sep 2023
De tulip schoenen zijn perfect.Nooit pijnlijke voeten gehad, zelfs niet in het begin als je ze voor de eerste keer draag zijn ze als gegoten. De kleuren bevallen mij ook, van pastel kleuren tot felle kleuren, je kan ze dragen met héél veel verschillende outfits.De metalen kleuren,kunnen tegen de regen. De laarzen zijn ook perfect en anti-slip.Met mijn regenmantel,krijg ik steeds complimenten. De juiste maat en niet zwaar op je schouders. Het enige wat een verbetering zou zijn is, dat de eerste keer dat ik hem droeg, was ik de kap kwijt, hij gleed van mij af, zonder dat ik het wist en was hem kwijt.Ik heb toen een mailtje gezonden om een nieuwe kap te bestellen, maar dat verkopen jullie niet apart.Jullie acties en publiciteit mag er zeker zijn.Doe zo voort.Dank U.

Ik wilde een jas terugsturen omdat ik twee maten had besteld. Ik kreeg een QR code om hem terug te sturen. Bij het DHL punt bleek de code niet te werken. Ook bij een ander DHL punt weigerde de code. Ik heb dat gemeld, kreeg pas twee dagen later antwoord dat ik een nieuwe code kon aanvragen. Dat heb ik gedaan, maar nu, na vier dagen heb ik nog niets ontvangen. Ik kan de jas dus niet terug sturen. Heel slechte klantenservice.

Beoordelingen voor Ilse Jacobsen Hornbaek

6 sep 2023
Ze lopen erg uit,materiaal verbeteren Leuke schoenen en zitten confortabel
29 aug 2023
Bestelde artikelen zijn niet geleverd. Geld niet teruggestort. Oplichters!
30 aug 2023
Na de bestelling niets meer gehoord! Geen product ontvangen, wel betaald!
12 aug 2023
Bestelling niet geleverd, adres door verzender verkeerd ingevoerd
28 jul 2023
Zat geen retour ticket bij, dus zelf moeten betalen
28 jul 2023
Ik heb nog niets ontvangen, alles is wel betaald.
MH
Monique H.
Groningen
25 aug 2023
na 14 werkdagen nog geen geld retour onbtvangen
Heb mijn bestelling nog steeds niet ontvangen!
6 aug 2023
Duurt te lang voordat je je geld terug krijgt.
13 apr 2023
heel moeilijk om verkeerde maat te ruilen
4 sep 2023

kleding is prima

De kwaliteit van de kleding is prima
15 okt 2023
Bestelling niet meer aan tepassen
Verkeerde maat geleverd.
10 aug 2023