webshop.chocolates-sweets.be/nl/Beoordelingen

webshop.chocolates-sweets.be/nl/- Logo - Beoordelingen

webshop.chocolates-sweets.be/nl/ - Leonidas Online Shop - Fresh Belgian Chocolates

Ontdek onze heerlijke Belgische Leonidas pralines, chocolade en delicatessen en geschenken. Vers en optimaal aan huis of bedrijf geleverd in heel Europa!
D&J Projects VOF

Beoordelingen voor webshop.chocolates-sweets.be/nl/

4.82/5.00

1.089 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden

< 1 %

Wat andere klanten zeggen over webshop.chocolates-sweets.be/nl/

Super service, woensdag bestelling gedaan. Donderdag al in huis. Goed verpakt met Coolpak
Super snelle levering, en super goed ingepakt. Een aanrader!
Super
snelle levering en heerlijke bonbons!!!!
Nog steeds niets ontvangen.... betaald dat wel.
 Antwoord van webshop.chocolates-sweets.be/nl/
Beste Jurgen, u bent één van de vele klanten die uitkijken naar de Manon smeerpasta. Wij hebben u een mail gestuurd met melding dat wij officieel bericht hebben ontvangen van Leonidas dat er terug voorraad zal zijn rond 15 augustus. Wij voorzien dus te kunnen versturen in de week van 17 augustus. Excuses voor vertraging. Met vriendelijke groeten, Chocolates & Sweets Online Shop
Helemaal super!
Ja echt wel heel tevreden hoor. Was super goed ingepakt tegen de warmte, dus geen gesmolten dingen in mijn doos. Alles netjes geleverd en zelfs een kleine verrassing erin.
Oke
prima gewoon
Reeds enkele malen bestelling geplaatst en steeds alles perfect - de bestemmelingen uiterst tevreden en verrast - take care !
Snelle service!
Mijn pakket werd in de verkeerde straat geleverd. De eerste 2 keer dat ik had gebeld met GLS vertelden ze mij dat het bij de buren moest liggen. De 3rde medewerker vertelde mij echter dat de bezorger helemaal niet in mijn straat was geweest. Ik vind het erg slordig van de eerste 2 medewerkers. Zij konden ook zien dat de bezorger niet in mijn straat is geweest. Nu heb ik extra kosten moeten maken.
 Antwoord van webshop.chocolates-sweets.be/nl/
Beste Wendy, u hebt ons inderdaad onmiddellijk op de hoogte gebracht dat er zich een probleem stelde bij de levering. Wij hebben dit nagekeken en een kortingscode toegestuurd ter compensatie van het ongemak en de telefoonkosten. We hopen dat u deze compensatie kan waarderen. Met vriendelijke groeten, Chocolates & Sweets Online Shop.
Mooi assortiment, lekkere producten, goeie website, correcte levering.
Heel goef
Top
Was top
De dag van de levering gebeld om dat er geen huisnummer op het adres stond. (Dat bestaat niet) Wat een superservice!! Zeer snel bezorgd in Frankrijk. Mijn welgemeende complimenten. Vriendelijke groet.
Zeer snelle levering in een goede verpakking.
Perfect verpakt en snelle levering. Top!
Uitstekend , ook goed verpakt .