webshop.chocolates-sweets.be/nl/Beoordelingen

webshop.chocolates-sweets.be/nl/- Logo - Beoordelingen

webshop.chocolates-sweets.be/nl/ - Leonidas Online Shop - Fresh Belgian Chocolates

Ontdek onze heerlijke Belgische Leonidas pralines, chocolade en delicatessen en geschenken. Vers en optimaal aan huis of bedrijf geleverd in heel Europa!
D&J Projects VOF

4.82/5.00

1.029 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden

< 1 %
< 1 %

Wat andere klanten zeggen over webshop.chocolates-sweets.be/nl/

De snoeptaart viel voor de prijs klein uit. Levering was niet op tijd.
 Antwoord van webshop.chocolates-sweets.be/nl/
Beste Isabelle, op de productpagina van de snoeptaart staat de diameter van de taart en het netto gewicht aan snoep vermeld, samen met foto's. Wat de levering betreft kunnen er in deze coronatijden vertragingen zijn bij de vervoerders, dit wordt ook vermeld bij het afrekenen in onze webshop. Er werd blijkbaar ook een wijziging aangevraagd naar een ophaalpunt. Groeten, Chocolates & Sweets
Levering veel te laat en geen correcte info mbt leverstatus
Ik vroeg een levering op 11 april en deze gebeurde pas op 14 april. Er werd geen mail verstuurd om mij op de hoogte te houden, ik heb het zelf moeten achterhalen via de GLS website. Zeer nonchalante service!
 Antwoord van webshop.chocolates-sweets.be/nl/
Beste Trees, onze excuses voor de vertraging bij de levering. De vervoerders kunnen door de massale toestroom aan pakketten niet alles binnen de gebruikelijke levertijd bezorgen. Hebt u de mail niet ontvangen om uw pakket te volgen ? We hopen dat de paaseitjes toch nog gesmaakt worden, ondanks de vertraging. Dank voor uw begrip. Chocolates & Sweets Online Shop
Voor de derde keer was ,ondanks de aparte verpakking van de Manons met noot zowel de doos met de Manons slecht en slordig verpakt en gevuld en 80 van de pralines beschadigd of ingedrukt. Ook het aparte doosje met de Marons was slordig gevuld,en ca.50 beschadigd.DPD ok. Ik kocht hiervoor in NL bij Leonidas Hulst de bonbons, maar daar was in meer dan 50 zendingen NOOIT 1 praline beschadigd
 Antwoord van webshop.chocolates-sweets.be/nl/
Beste Hugo, jammer te horen dat er pralines beschadigd zijn aangekomen. Bij problemen mag u ons steeds een mail met foto sturen, zodat wij een oplossing kunnen voorstellen. Wij versturen meer dan 4.000 collies per jaar, zelden ontvangen wij een klacht, maar we staan uiteraard open voor verbetering of een oplossing via een compensatie. Met vriendelijke groeten, Chocolates & Sweets
Producten zij goed maar de verzending trekt op niets Komen niet aan de deur steken een briefje in de brievenbus En je kan hetzelf gaan halen in een andere gemeente Verzending is dus zeer slecht
 Antwoord van webshop.chocolates-sweets.be/nl/
Blij om te horen dat u tevreden bent over onze producten Spijtig te horen dat u niet tevreden bent over de levering. Aangezien er een briefje in de brievenbus zat, moet de DPD chauffeur toch bij u aan de deur geweest zijn. GLS werkt met een tweede aanbieding de volgende werkdag. Elke vervoerder heeft zijn methode, voor de ene klant is een ophaalpunt interessanter dan een extra dag onderweg. MVG