webshop.chocolates-sweets.be/nl/Beoordelingen

webshop.chocolates-sweets.be/nl/- Logo - Beoordelingen

webshop.chocolates-sweets.be/nl/ - Leonidas Online Shop - Fresh Belgian Chocolates

Ontdek onze heerlijke Belgische Leonidas pralines, chocolade en delicatessen en geschenken. Vers en optimaal aan huis of bedrijf geleverd in heel Europa!
D&J Projects VOF

4.82/5.00

1.033 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden

< 1 %
< 1 %

Wat andere klanten zeggen over webshop.chocolates-sweets.be/nl/

Klant was thuis, er is zelfs niet gebeld geweest aan de deur, daarna zat briefje in de bus dat ze het zelf moest gaan afhalen... Terwijl ze thuis was
9 dagen voor gewenste uiterste leverdatum besteld. Uiteindelijk werden de bonbons 9 dagen te laat bezorgd. Zoek een andere vervoerder dan DPD!
De levering gebeurde te laat en daarenboven werd die achtergelaten zonder er zich van te vergewissen dat de ontvanger aanwezig was... Ben daarom niet tevreden over deze service.
 Antwoord van webshop.chocolates-sweets.be/nl/
Beste Sabine, het pakket werd met 1 dag vertraging geleverd, wat tijdens deze coronacrisis kan gebeuren, de transporteurs moeten veel meer pakketten uitleveren dan gewoonlijk. Het kan uiteraard niet dat ze het pakket zomaar afzetten zonder contact met de ontvanger, dit zullen we overmaken aan de vervoerder, onze excuses hiervoor. Met vriendelijke groeten, Chocolates & Sweets.
Duidelijk 2 doosjes besteld met 2 verschillende bestemmingen op 28 april -werden verpakt in 1 doos - want koeriers mogen in deze periode niet verdelen in het ziekenhuis - volgens GLS (koerier) zonder adres ... UZ Gent en dus terug naar depot... 1-2-3mei geen dienst - levering 04 mei (!) - op dienst Intensieve en dus niet aan de receptie- zelf opgelost ter plaatse - Leonidas krijgt een 4 - GLS 2!
 Antwoord van webshop.chocolates-sweets.be/nl/
Beste Leo, zoals reeds gecommuniceerd moet er bij levering aan het UZ Gent een route en nummer van de ingang vermeld staan bij het verzendadres, dit was niet het geval. Daarom kon GLS in eerste instantie niet leveren, daar kon GLS niets aan doen. Na contact met u werden de gegevens doorgestuurd naar GLS en werd uw bestelling de volgende werkdag correct geleverd. MVG, Chocolates & Sweets
Mocht iets vlugger
 Antwoord van webshop.chocolates-sweets.be/nl/
Dag Patrick, omdat we door de drukte zonder cuberdons zaten (die in de geschenkmand hoorden) werd uw bestelling inderdaad met 1 dag vertraging verzonden, onze excuses hiervoor. Dank voor uw bestelling. Met vriendelijke groeten, Chocolates & Sweets
Ons kleindochter was heel blij met de paaseitjes. De levering kon beter. De doos was gewoon aan de voordeur gezet. Er was niet aangebeld.
Levering te laat
 Antwoord van webshop.chocolates-sweets.be/nl/
Beste Patrick, door de uitzonderlijke Corona maatregelen werden alle vervoerders overspoeld met pakketten. Hierdoor konden zij niet alle pakketten op de voorziene termijn leveren. Helaas hebben sommige klanten dus met vertraging hun bestelling ontvangen. We hopen dat u hiervoor begrip kan opbrengen. Dank voor uw bestelling. Met vriendelijke groeten, Chocolates & Sweets Online Shop
De levering is niet naar wens verlopen in Aalst
Ik heb nog geen bericht gehad dat mijn pakje in ontvangst werd genomen, heel eigenaardig
Van de levering niet content. Ik was thuis aan het wachten en niks geleverd en dan krijg ik bericht op gsm dat ik mag afhalen bij een winkel in de buurt.
zat niet de chocolade in die ik bestel had. denk dat de witte chocolade in de aanbieding was. had alleen geen puur besteld
 Antwoord van webshop.chocolates-sweets.be/nl/
Dag Monique, wij nemen contact met u op om te horen waarom u niet helemaal tevreden bent. U mag ons steeds contacteren en een foto sturen als de inhoud niet overeenstemt met uw bestelling. Met vriendelijke groeten, Chocolates & Sweets Online Shop.
Mengeling van pralines nog nooit zo slecht, weinig lekkere witte en chocolade met praline en noot. Ook geen met gepofte rijst, echt veel slechte smaken,
 Antwoord van webshop.chocolates-sweets.be/nl/
Beste Diane, wij bieden de mogelijkheid om aan te duiden welke pralines u specifiek wenst. Het standaard assortiment bevat de meest populaire pralines, aangevuld met pralines van het seizoen. De samenstelling wijzigt dus regelmatig om onze vaste klanten wat variatie aan te bieden en nieuwe pralines te laten ontdekken. Uiteraard heeft ieder zijn eigen smaak en voorkeur. Met vriendelijke groeten.
late levering nav wat toegezegd word
 Antwoord van webshop.chocolates-sweets.be/nl/
Dit klopt helaas, door een misverstand bij DPD werden er geen pakketten opgehaald bij ons op 30/7, hierdoor was er een dag vertraging en werd uw bestelling geleverd op 1/8 i.p.v. 31/7. Gelukkig komen vertragingen zelden voor, het was een menselijke fout. Excuses alvast namens DPD. Met vriendelijke groeten, Chocolates & Sweets.