webshop.chocolates-sweets.be/nl/Beoordelingen

webshop.chocolates-sweets.be/nl/- Logo - Beoordelingen

webshop.chocolates-sweets.be/nl/ - Leonidas Online Shop - Fresh Belgian Chocolates

Ontdek onze heerlijke Belgische Leonidas pralines, chocolade en delicatessen en geschenken. Vers en optimaal aan huis of bedrijf geleverd in heel Europa!
D&J Projects VOF

4.82/5.00

1.033 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden

< 1 %
< 1 %

Wat andere klanten zeggen over webshop.chocolates-sweets.be/nl/

correcte levering
Correct verpakt/geleverd.
Super vlotte levering, met zorg verpakt en ondanks het warme weer niet gesmolten!
Toen ik 1 van jullie pralines at, zaten er vreemd genoeg 2 korte haren in. Dit was er jammergenoeg voor mij over en heb de verdere doos weggegooid. Ikzelf heb lange blonde haren en in ons gezin is er niemand met kort grijs haar. Wij hebben ook geen huisdieren.
 Antwoord van webshop.chocolates-sweets.be/nl/
Dag Vanessa, dit is er eerste maal dat wij dergelijke klacht ontvangen, onze excuses hiervoor. Als u ons een foto kan sturen, dan kunnen wij u een compensatie aanbieden en de klacht verder afhandelen. Uiteraard lopen er bij ons geen dieren rond en wij hebben ook geen personeel met grijs haar. MVG
Alles was pico bello!
Ik had mijn pakket op 17/06 willen ontvangen voor een verjaardag maar het werd al de dag nadien geleverd.
 Antwoord van webshop.chocolates-sweets.be/nl/
Beste Olga, wij hebben geen latere datum doorgekregen voor deze bestelling, bij ons staat vermeld: levering zo snel als mogelijk. Dit kan u trouwens ook zien en nakijken op de factuur die u ontvangen hebt in pdf. Anders hadden we daar zeker mee rekening gehouden. Met vriendelijke groeten, Chocolates & Sweets Online Shop.
Super verzorgde geschenkmand, alleen wisten we niet dat ze geleverd was, doos heeft ganse dag buiten voor de deur gestaan en was dus volledig doorweekt, maar daar kan Leonidas niet echt aan doen maar wel de transportfirma neem ik aan?
prima service
leveringsmoment zeer onduidelijk
zeer snel geleverd en goed verpakt
Helaas was er een doosje beschadigd in de verpakking. Net datgene wat we cadeau gingen doen. Jammer.
Alles prima verpakt Tijdig geleverd
Snelle levering en ben zeer tevreden met mijn chocolatjes Bedankt
De levering had vertraging, maar de verzender volgde het goed op en hield me op de hoogte. Dat vind ik fijn.
Alles mooi in orde, mooi verzonden
Het was net te laat voor hetgeen ik had gepland en door gegeven
Gesmolten (GLS, hun fout) , maar snel en goed opgelost!
Zeer goede communicatie en vlugge, correcte afhandeling.
Had witte pralines en melkchocolade hartjes met vanille en marsepeinaardbei. Heb veel melkchocolade en pure chocolade gehad.
Ondanks de verwarrende mails van de transportfirma was de service uitstekend en persoonlijk! Bedankt!