vamos-schoenen.nl- Logo - Beoordelingen

vamos-schoenen.nl

1.446 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden8.797 beoordelingen in totaal

18 feb 2024
Kwaliteit schoenen, goed verpakt. Jammer dat je niet meer bij Vamos kunt kopen. Er is namelijk geen website meer .

20 -11- 2023 bericht van Vamos ontvangen dat het artikel weer leverbaar was . Heb 20-11-2023 direct mijn bestelling geplaatst. Levertijd 6/8 dagen. 21-11-2023 bericht van Vamos dat ze mijn betaling ontvangen hadden. 28-11-2023 weer bericht van Vamos, bestelling vertraagd, verwachte datum waarschijnlijk 9-1-2024 . Na deze up-date bleef het ijzig stil , helaas nog steeds geen enkellaarzen 10-1-2024- Zelf telefonisch contact opgenomen met klantenservice. en ze van de situatie op de hoogte gebracht. Het probleem zou mogelijk bij de leverancier kunnen liggen. Weer afwachten dus.. Het is inmiddels 15 januari 2024 , 26 dagen na het plaatsen en betalen van mijn bestelling , nog steeds geen enkellaarzen en niets meer vernomen van Vamos.

Beoordelingen voor vamos-schoenen.nl

Helaas heb ik lang moeten wachten op de levering van de pantoffels en na 6 weken na bestellen bleek dat ze niet leverbaar waren. Wel goed te woord gestaan via de telefoon. Vamos is makkelijk bereikbaar.
Kwaliteit van artikel, duidelijk info product
vlotte zending. Geen problemen bij retour
kwaliteit schoen
IR
Ina R.
Almelo
Zit altijd goed

Prima

Netjes verpakt
WM
Alleen dingen verkopen die leverbaar zijn. Ik heb schoenen gekocht die leverbaar waren. Na meerdere telefoontjes bleek dat niet het geval. Ik wacht nog steeds op mijn geld.
ik heb dit 1012622912 besteld, je zei niet in voorraad en door klingel overgenomen. wat slaat dat nou weer op!!!!!
18 feb 2024
HD
H. d.
RIJSWIJK ZH
Veel keuze in schoenen met goede afwikkeling! Administratieve verwerking prima! Beter doen: 2 schoenendozen niet toesturen in een 2x zo grote doos! Lastig en raar om bijv. 1 paar schoenen dat je wilt retourneren, in terug te sturen! Ik hoop dat Vamos blijft bestaan! Alleen op brochure las ik Opheffingsopruiming. Is dat waar?
11 feb 2024

Goede afhandeling bestelling

Het duurde even voordat de schoenen geleverd werden vanuit een besneeuwd zuid Duitsland, maar ik werd daar vriendelijk over ingelicht door een medewerker van de klantenservice. Dus helemaal prima zo!
4 feb 2024

Levering

Ik heb 2 paar schoenen besteld, moest voor versturen wachten tot ze beide binnen waren. Tot mijn verbazing worden ze wel in 2 aparte dozen gestuurd, waarom moet ik dan wachten op mijn bestelling?
MV
Marja V.
Groningen
Een ruim assortiment van breedte maten. Levering is betrouwbaar en retourneren is makkelijk.De folder mag van mij wat minder vaak toegestuurd worden bijvoorbeeld twee keer of drie keer per jaar.
Dank u wel voor uw beoordeling en feedback. Met vriendelijke groet, Team Vamos
sandalen zijn prima ,helaas kan ik niet in dichte schoenen vanwege oedeem in mijn linkerbeen en ben gezwachteld ,ik zou niet weten wat er verder aan gedaan kan worden helaas.
Dank u wel voor uw beoordeling. Met vriendelijke groet, Team Vamos
RM
Ria M.
Heerewaarden
21 jan 2024
De site van Vamos is heel duidelijk. De schoenen zijn perfect. Ik heb een handicap en zoek derhalve schoenen voor zeer brede voeten en het liefst daarbij stretch-walkers.
Mooie beoordeling, dank u wel! Met vriendelijke groet, Team Vamos
De schoenen hebben 2 ritsjes die precies eindigen in je enkel op een bot . Erg stugge schoenen , wel goed breed en goede pasvorm .maar heb ze toch teruggestuurd .