vamos-schoenen.nl- Logo - Beoordelingen

vamos-schoenen.nl

1.544 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden8.797 beoordelingen in totaal

18 feb 2024
Kwaliteit schoenen, goed verpakt. Jammer dat je niet meer bij Vamos kunt kopen. Er is namelijk geen website meer .

20 -11- 2023 bericht van Vamos ontvangen dat het artikel weer leverbaar was . Heb 20-11-2023 direct mijn bestelling geplaatst. Levertijd 6/8 dagen. 21-11-2023 bericht van Vamos dat ze mijn betaling ontvangen hadden. 28-11-2023 weer bericht van Vamos, bestelling vertraagd, verwachte datum waarschijnlijk 9-1-2024 . Na deze up-date bleef het ijzig stil , helaas nog steeds geen enkellaarzen 10-1-2024- Zelf telefonisch contact opgenomen met klantenservice. en ze van de situatie op de hoogte gebracht. Het probleem zou mogelijk bij de leverancier kunnen liggen. Weer afwachten dus.. Het is inmiddels 15 januari 2024 , 26 dagen na het plaatsen en betalen van mijn bestelling , nog steeds geen enkellaarzen en niets meer vernomen van Vamos.

Beoordelingen voor vamos-schoenen.nl

HG
Bestelling stond wel vermeld maar er kwam niets. Na contact wel ontvangen in een HELE grote doos 3 paar schoenen.Was heel vervelender weer terug te sturen. Codes op de doos kwamen niet overeen met de codes op de rekening. Je kon niet ontdekken welke schoen in welke doos terug moest.. Heb wel 1 paar schoenen gehouden. Weet niet welke prijs bij welke schoen hoort.Kreeg geen contact met Vamos en via de website alleen de Duitse versie. Ik snap er niets van. Vandaag ga ik het weer proberen.
TV
Thea v.
Beverwijk

2 paar schoenen besteld...1 paar…

2 paar schoenen besteld...1 paar ontvangen..andere paar niets meer van gehoord..bellen lukt niet ...mailen geen antwoord....waar blijven mijn andere schoenen? Alle bij betaald.
WM
Alleen dingen verkopen die leverbaar zijn. Ik heb schoenen gekocht die leverbaar waren. Na meerdere telefoontjes bleek dat niet het geval. Ik wacht nog steeds op mijn geld.
DV
Dirk V.
Goedereede
17 feb 2024
Heb mijn bestelde schoenen nog nooit ontvangen weken geleden besteld en betaald hoe is dit mogelijk graag een antwoord of mijn geld terug
ik heb dit 1012622912 besteld, je zei niet in voorraad en door klingel overgenomen. wat slaat dat nou weer op!!!!!
18 feb 2024
Levering duurde lang. Geen communicatie via de mail. Schoenen zouden wijdte K zijn, waren dat absoluut niet.
CK
Bestelde schoenen zijn niet geleverd wel per cc.card betaald
Ik heb nog steeds niets ontvangen maand geleden betaald
je besteld schoenen en je krijgt een spijkerbroek
Slechte omschrijving van producten niet waarheid
YV
Yda V.
Zwolle
18 feb 2024
Ja zoveel in da sale maar dan toch uitverkocht
CW
C w.
Breda
10 feb 2024
Nog niet gekregen
7 jan 2024
Grote collectie bijzondere maten. De schoenen zijn zoals beschreven op de website. De schoenen zijn goedkoop, maar de kwaliteit is niet super. De prijs-kwaliteit verhouding is dus goed, maar niet uitmuntend. Het afleveren duurt een paar dagen, omdat de schoenen uit het buitenland komen. Klantenservice was per telefoon goed bereikbaar
7 jan 2024

Prima service.

Alle bestellingen worden correct en vlot afgeleverd. Ook retour zenden gaat eenvoudig en het geld wordt geld teruggestort. Als het nodig is, is er een zeer klantvriendelijke en goed bereikbare klantenservice. Waar ik.niet enthousiast over ben, is dat ik wel eens gebeld wordt met een verkooppraatje
Dank u wel voor uw beoordeling en feedback. Met vriendelijke groet, Team Vamos
Ik heb in December 2 bestellingen gedaan op dezelfde dag en twee keer leveringskosten moeten betalen . In de week daarna kwamen er allerlei kortingsacties binnen. Raar dat ik twee keer transportkosten moet betalen en er daarna allerlei kortingen geboden worden
Antwoord van vamos-schoenen.nl
Dank u wel voor uw beoordeling. Als er aparte bestellingen worden geplaatst zullen er helaas ook twee keer verzendkosten berekend worden. De kortingscodes staan al maanden vast, hier hebben wij da ook geen invloed heeft en zal dan ook puur toeval zijn. Met vriendelijke groet, Team Vamos
IG
Eigenlijk wel alles ( de kwaliteit van het product, de duur voordat we het ontvingen enz…) Jammer dat de laatste schoen die ik had besteld te ruim was ,maar kunnen niet kleiner krijgen omdat het “op” was en niet meer te bestellen is .
MV
Marja V.
Groningen
Een ruim assortiment van breedte maten. Levering is betrouwbaar en retourneren is makkelijk.De folder mag van mij wat minder vaak toegestuurd worden bijvoorbeeld twee keer of drie keer per jaar.
Dank u wel voor uw beoordeling en feedback. Met vriendelijke groet, Team Vamos
sandalen zijn prima ,helaas kan ik niet in dichte schoenen vanwege oedeem in mijn linkerbeen en ben gezwachteld ,ik zou niet weten wat er verder aan gedaan kan worden helaas.
RM
Ria M.
Heerewaarden
21 jan 2024
De site van Vamos is heel duidelijk. De schoenen zijn perfect. Ik heb een handicap en zoek derhalve schoenen voor zeer brede voeten en het liefst daarbij stretch-walkers.
Mooie beoordeling, dank u wel! Met vriendelijke groet, Team Vamos
Mooie betaalbare schoenen in een wijdtemaat die in een gangbare winkel nauwelijks verkrijgbaar is. Bezorging via DHL is helaas wat minder (traag en lang tijdsslot).
Antwoord van vamos-schoenen.nl
Dank u wel voor uw beoordeling en feedback over de bezorging via DHL. Met vriendelijke groet, Team Vamos