20 -11- 2023 bericht van Vamos ontvangen dat het artikel weer leverbaar was .
Heb 20-11-2023 direct mijn bestelling geplaatst.
Levertijd 6/8 dagen.
21-11-2023 bericht van Vamos dat ze mijn betaling ontvangen hadden.
28-11-2023 weer bericht van Vamos, bestelling vertraagd, verwachte datum waarschijnlijk 9-1-2024 .
Na deze up-date bleef het ijzig stil , helaas nog steeds geen enkellaarzen
10-1-2024- Zelf telefonisch contact opgenomen met klantenservice. en ze van de situatie op de hoogte gebracht.
Het probleem zou mogelijk bij de leverancier kunnen liggen.
Weer afwachten dus..
Het is inmiddels 15 januari 2024 , 26 dagen na het plaatsen en betalen van mijn bestelling , nog steeds geen enkellaarzen en niets meer vernomen van Vamos.
Alleen dingen verkopen die leverbaar zijn. Ik heb schoenen gekocht die leverbaar waren. Na meerdere telefoontjes bleek dat niet het geval. Ik wacht nog steeds op mijn geld.
20 -11- 2023 bericht van Vamos ontvangen dat het artikel weer leverbaar was .
Heb 20-11-2023 direct mijn bestelling geplaatst.
Levertijd 6/8 dagen.
21-11-2023 bericht van Vamos dat ze mijn betaling ontvangen hadden.
28-11-2023 weer bericht van Vamos, bestelling vertraagd, verwachte datum waarschijnlijk 9-1-2024 .
Na deze up-date bleef het ijzig stil , helaas nog steeds geen enkellaarzen
10-1-2024- Zelf telefonisch contact opgenomen met klantenservice. en ze van de situatie op de hoogte gebracht.
Het probleem zou mogelijk bij de leverancier kunnen liggen.
Weer afwachten dus..
Het is inmiddels 15 januari 2024 , 26 dagen na het plaatsen en betalen van mijn bestelling , nog steeds geen enkellaarzen en niets meer vernomen van Vamos.
Beoordeling melden
Antwoord van vamos-schoenen.nl
17 jan 2024
Dank u wel voor uw bericht. Wij begrijpen dat het niet fijn is dat u zo lang op uw bestelling moet wachten. Helaas zijn wij afhankelijk van de leverancier en zijn wij daarvan in afwachting.Zodra er meer bekend is, wordt u uiteraard op de hoogte gebracht.. Onze welgemeende excuses voor het ongemak. Met vriendelijke groet, Team Vamos
De enkellaarsjes waren bij mijn enkel te strak. Dat zal wel aan mijn enkel liggen. Ik kan de laarsjes dus niet beoordelen.
Heb de laarsjes in Amsterdam via een DHL afgifte punt teruggestuurd en Vamos daarover opgebeld omdat ik geen e-mail ter bevestiging ontving. Alles is daar in de computer opgetekend.
Beoordeling melden
Antwoord van vamos-schoenen.nl
15 jan 2024
Dank u wel voor uw beoordeling. Met vriendelijke groet, Team Vamos
30 dec 2023
Geverifieerde beoordeling
Schoenen uitgepakt rechter schoen ernstig beschadigd,alsof iemand er mee had gevoetbald.
Beoordeling melden
Antwoord van vamos-schoenen.nl
3 jan 2024
Dank u wel voor uw beoordeling. Wat vervelend dat u de schoen zo heeft ontvangen. Onze welgemeende excuses hiervoor. Met vriendelijke groet, Team Vamos
7 jan 2024
Geverifieerde beoordeling
Weinig teenruimte als je steunzolen draagt.
Beoordeling melden
Antwoord van vamos-schoenen.nl
8 jan 2024
Dank u wel voor uw beoordeling. Met vriendelijke groet, Team Vamos
Dank u wel voor uw beoordeling. Onze excuses dat u uw bestelling nog steeds niet heeft ontvangen. Wilt u alstublieft uw klantnummer en/of uw naam en adresgegevens mailen naar: service@vamos-schoenen.nl? Bij voorbaat dank. Met vriendelijke groet, team Vamos Schoenen
23 jan 2024
Geverifieerde beoordeling
Ik heb nog niets ontvangen
Beoordeling melden
14 dec 2023
Geverifieerde beoordeling
Misschien zou reageren op een mailtje en netjes antwoorden waarom de bestelling al ver na de beloofde datum nog niet is verstuurd wel zo klantvriendelijk.
Ruim een maand wacht ik al op mijn bestelling en nog steeds niets ontvangen , ook geen antwoord op mijn vraag daarover.
De bestelling annuleren zou een goede oplossing zijn maar aangezien er geen contact met ze mogelijk is is dat ook geen optie meer.
GA er niet echt meer vanuit dat ik ook nog wat ontvang of iets van ze hoor.
Beoordeling melden
Antwoord van vamos-schoenen.nl
18 dec 2023
Dank u wel voor uw beoordeling. Via een aparte e-mail zullen wij u verder informeren. Met vriendelijke groet,Team Vamos
16 dec 2023
Geverifieerde beoordeling
Erg slechte afhandeling.
De kwaliteit van een paar schoenen bleek na 3 maanden erg slecht. Ik mocht de schoenen terug sturen. Dat is al enige weken geleden gebeurd maar na ontvangstbevestiging heb ik niets meer gehoord. Niet na 3 e-mails en na aangetekend schrijven met bewijs dat ik die schoenen betaald heb.
Beoordeling melden
Antwoord van vamos-schoenen.nl
18 dec 2023
Dank u wel voor uw beoordeling. Via een aparte e-mail zullen wij u verder informeren. Met vriendelijke groet,
Het Vamos Team
14 dec 2023
Geverifieerde beoordeling
Ik bestelde zwarte chelsea laarsjes. Op de bestelbevestiging, factuur en leverbon stond: zwarte laarsjes. Maar bij aankomst waren ze lichtbeige. Teruggestuurd, nieuwe proberen te bestellen, maar de zwarte zijn uitverkocht nu. Waardeloos!!
Beoordeling melden
Antwoord van vamos-schoenen.nl
14 dec 2023
Dank u wel voor uw beoordeling. Onze welgemeende excuses dat u niet de juiste kleur heeft ontvangen en de juiste nu zijn uitverkocht. Met vriendelijke groet, Team Vamos
16 dec 2023
Geverifieerde beoordeling
Ik had wijdte H besteld. Kreeg na vertraging de schoenen, echter wijdte G.
Maar op de doos stond wel wijdte H vermeld. Slordig.
Ik heb de schoenen dezelfde dag geretourneerd. Wacht nog op teruggave bedrag.
Beoordeling melden
Antwoord van vamos-schoenen.nl
18 dec 2023
Dank u wel voor uw beoordeling. Onze welgemeende excuses dat u de verkeerde wijdte heeft ontvangen. Zodra de retourzending is ontvangen, ontvangt u hier een bevestiging van en storten we het bedrag automatisch weer terug op uw bankrekening. Met vriendelijke groet, Team Vamos
12 dec 2023
Geverifieerde beoordeling
onder de schoenen zat een sticker made in een land waar heel veel armoede is en onderdrukking. Daar wil ik geen schoenen vandaag hebben. Ik dacht dat het merk Naturlaufer een Duits produkt was.
Beoordeling melden
Antwoord van vamos-schoenen.nl
13 dec 2023
Dank u wel voor uw beoordeling. Met vriendelijke groet, Team Vamos
Er zijn maatregelen genomen om ervoor te zorgen dat de gepubliceerde beoordelingen uitsluitend afkomstig zijn van consumenten die de goederen of diensten daadwerkelijk hebben gebruikt of gekocht.
Geïmporteerde beoordelingen
Worden niet opgenomen in de eindscore. Er zijn geen verificatiemaatregelen getroffen.