vamos-schoenen.nl- Logo - Beoordelingen

vamos-schoenen.nl

1.548 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden8.797 beoordelingen in totaal

18 feb 2024
Kwaliteit schoenen, goed verpakt. Jammer dat je niet meer bij Vamos kunt kopen. Er is namelijk geen website meer .

20 -11- 2023 bericht van Vamos ontvangen dat het artikel weer leverbaar was . Heb 20-11-2023 direct mijn bestelling geplaatst. Levertijd 6/8 dagen. 21-11-2023 bericht van Vamos dat ze mijn betaling ontvangen hadden. 28-11-2023 weer bericht van Vamos, bestelling vertraagd, verwachte datum waarschijnlijk 9-1-2024 . Na deze up-date bleef het ijzig stil , helaas nog steeds geen enkellaarzen 10-1-2024- Zelf telefonisch contact opgenomen met klantenservice. en ze van de situatie op de hoogte gebracht. Het probleem zou mogelijk bij de leverancier kunnen liggen. Weer afwachten dus.. Het is inmiddels 15 januari 2024 , 26 dagen na het plaatsen en betalen van mijn bestelling , nog steeds geen enkellaarzen en niets meer vernomen van Vamos.

Beoordelingen voor vamos-schoenen.nl

WM
Alleen dingen verkopen die leverbaar zijn. Ik heb schoenen gekocht die leverbaar waren. Na meerdere telefoontjes bleek dat niet het geval. Ik wacht nog steeds op mijn geld.
DV
Dirk V.
Goedereede
17 feb 2024
Heb mijn bestelde schoenen nog nooit ontvangen weken geleden besteld en betaald hoe is dit mogelijk graag een antwoord of mijn geld terug
ik heb dit 1012622912 besteld, je zei niet in voorraad en door klingel overgenomen. wat slaat dat nou weer op!!!!!
CK
Bestelde schoenen zijn niet geleverd wel per cc.card betaald
Ik heb nog steeds niets ontvangen maand geleden betaald
je besteld schoenen en je krijgt een spijkerbroek
Slechte omschrijving van producten niet waarheid
YV
Yda V.
Zwolle
18 feb 2024
Ja zoveel in da sale maar dan toch uitverkocht
CW
C w.
Breda
10 feb 2024
Nog niet gekregen

Niet ontvangen!

Antwoord van vamos-schoenen.nl
Dank u wel voor uw bericht. Wij begrijpen dat het niet fijn is dat u zo lang op uw bestelling moet wachten. Helaas zijn wij afhankelijk van de leverancier en zijn wij daarvan in afwachting.Zodra er meer bekend is, wordt u uiteraard op de hoogte gebracht.. Onze welgemeende excuses voor het ongemak. Met vriendelijke groet, Team Vamos
AS
Aletta S.
Amsterdam
14 jan 2024
De enkellaarsjes waren bij mijn enkel te strak. Dat zal wel aan mijn enkel liggen. Ik kan de laarsjes dus niet beoordelen. Heb de laarsjes in Amsterdam via een DHL afgifte punt teruggestuurd en Vamos daarover opgebeld omdat ik geen e-mail ter bevestiging ontving. Alles is daar in de computer opgetekend.
30 dec 2023
Schoenen uitgepakt rechter schoen ernstig beschadigd,alsof iemand er mee had gevoetbald.
Antwoord van vamos-schoenen.nl
Dank u wel voor uw beoordeling. Wat vervelend dat u de schoen zo heeft ontvangen. Onze welgemeende excuses hiervoor. Met vriendelijke groet, Team Vamos
7 jan 2024
Weinig teenruimte als je steunzolen draagt.
SS
S S.
Landgraaf
Geen levering,geen reactie op mail.
Antwoord van vamos-schoenen.nl
Dank u wel voor uw beoordeling. Onze excuses dat u uw bestelling nog steeds niet heeft ontvangen. Wilt u alstublieft uw klantnummer en/of uw naam en adresgegevens mailen naar: service@vamos-schoenen.nl? Bij voorbaat dank. Met vriendelijke groet, team Vamos Schoenen
Ik heb nog niets ontvangen
Misschien zou reageren op een mailtje en netjes antwoorden waarom de bestelling al ver na de beloofde datum nog niet is verstuurd wel zo klantvriendelijk. Ruim een maand wacht ik al op mijn bestelling en nog steeds niets ontvangen , ook geen antwoord op mijn vraag daarover. De bestelling annuleren zou een goede oplossing zijn maar aangezien er geen contact met ze mogelijk is is dat ook geen optie meer. GA er niet echt meer vanuit dat ik ook nog wat ontvang of iets van ze hoor.
Antwoord van vamos-schoenen.nl
Dank u wel voor uw beoordeling. Via een aparte e-mail zullen wij u verder informeren. Met vriendelijke groet,Team Vamos
16 dec 2023

Erg slechte afhandeling.

De kwaliteit van een paar schoenen bleek na 3 maanden erg slecht. Ik mocht de schoenen terug sturen. Dat is al enige weken geleden gebeurd maar na ontvangstbevestiging heb ik niets meer gehoord. Niet na 3 e-mails en na aangetekend schrijven met bewijs dat ik die schoenen betaald heb.
Antwoord van vamos-schoenen.nl
Dank u wel voor uw beoordeling. Via een aparte e-mail zullen wij u verder informeren. Met vriendelijke groet, Het Vamos Team
Ik bestelde zwarte chelsea laarsjes. Op de bestelbevestiging, factuur en leverbon stond: zwarte laarsjes. Maar bij aankomst waren ze lichtbeige. Teruggestuurd, nieuwe proberen te bestellen, maar de zwarte zijn uitverkocht nu. Waardeloos!!
Antwoord van vamos-schoenen.nl
Dank u wel voor uw beoordeling. Onze welgemeende excuses dat u niet de juiste kleur heeft ontvangen en de juiste nu zijn uitverkocht. Met vriendelijke groet, Team Vamos
16 dec 2023
Ik had wijdte H besteld. Kreeg na vertraging de schoenen, echter wijdte G. Maar op de doos stond wel wijdte H vermeld. Slordig. Ik heb de schoenen dezelfde dag geretourneerd. Wacht nog op teruggave bedrag.
Antwoord van vamos-schoenen.nl
Dank u wel voor uw beoordeling. Onze welgemeende excuses dat u de verkeerde wijdte heeft ontvangen. Zodra de retourzending is ontvangen, ontvangt u hier een bevestiging van en storten we het bedrag automatisch weer terug op uw bankrekening. Met vriendelijke groet, Team Vamos
onder de schoenen zat een sticker made in een land waar heel veel armoede is en onderdrukking. Daar wil ik geen schoenen vandaag hebben. Ik dacht dat het merk Naturlaufer een Duits produkt was.