vamos-schoenen.nl- Logo - Beoordelingen

vamos-schoenen.nl

1.446 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden8.797 beoordelingen in totaal

18 feb 2024
Kwaliteit schoenen, goed verpakt. Jammer dat je niet meer bij Vamos kunt kopen. Er is namelijk geen website meer .

20 -11- 2023 bericht van Vamos ontvangen dat het artikel weer leverbaar was . Heb 20-11-2023 direct mijn bestelling geplaatst. Levertijd 6/8 dagen. 21-11-2023 bericht van Vamos dat ze mijn betaling ontvangen hadden. 28-11-2023 weer bericht van Vamos, bestelling vertraagd, verwachte datum waarschijnlijk 9-1-2024 . Na deze up-date bleef het ijzig stil , helaas nog steeds geen enkellaarzen 10-1-2024- Zelf telefonisch contact opgenomen met klantenservice. en ze van de situatie op de hoogte gebracht. Het probleem zou mogelijk bij de leverancier kunnen liggen. Weer afwachten dus.. Het is inmiddels 15 januari 2024 , 26 dagen na het plaatsen en betalen van mijn bestelling , nog steeds geen enkellaarzen en niets meer vernomen van Vamos.

Beoordelingen voor vamos-schoenen.nl

HG
Bestelling stond wel vermeld maar er kwam niets. Na contact wel ontvangen in een HELE grote doos 3 paar schoenen.Was heel vervelender weer terug te sturen. Codes op de doos kwamen niet overeen met de codes op de rekening. Je kon niet ontdekken welke schoen in welke doos terug moest.. Heb wel 1 paar schoenen gehouden. Weet niet welke prijs bij welke schoen hoort.Kreeg geen contact met Vamos en via de website alleen de Duitse versie. Ik snap er niets van. Vandaag ga ik het weer proberen.
TV
Thea v.
Beverwijk

2 paar schoenen besteld...1 paar…

2 paar schoenen besteld...1 paar ontvangen..andere paar niets meer van gehoord..bellen lukt niet ...mailen geen antwoord....waar blijven mijn andere schoenen? Alle bij betaald.
18 feb 2024
Levering duurde lang. Geen communicatie via de mail. Schoenen zouden wijdte K zijn, waren dat absoluut niet.
US
Ursula S.
Dordrecht

Slechte ervaring met deelzending en retourneren.

Bestelling van 29/12. Tot op heden 19/1 een deel van de bestelling nog niet ontvangen, moet er zelf achteraan om te informeren waar het blijft, verder een artikel retour gezonden op 8/1, ook nog niets van vernomen, ook geen reactie op mijn mail. Gisteren zelf gebeld en vernomen dat de retourzending pas na 14 dagen verwerkt zal worden en dat de tracking van het pakje ergens blijft hangen. Zeer slechte informatie vanuit Vamos! Hopen dat het laatste paar wat we nog moeten ontvangen goed past, want retour zenden is drama! Over de artikelen niets dan goed, prima kwaliteit.
31 dec 2023
Ik wilde deze schoenen bestellen maar waren niet voorradig kreeg keurig beri ht toen ze er weer waren, wat schets mijn verbazing ze zouden rond de Kerst bezorgd worden kreeg echter weer een bericht dat ze niet op tijd gelever5konden worden komen nu op 1 januari. Als je iets besteld gaat op deze manier de lol eraf als ze weer op voorraad zijn snap ik niet dat ze niet gelevdr5kunnen worden. Graag een reactie terug. Mvg Mevr Koene
Antwoord van vamos-schoenen.nl
Dank u wel voor uw beoordeling. Ik begrijp dat het niet fijn is dat de levering uitgesteld werd. Onze excuses hiervoor. DHL geeft inmiddels aan dat het pakket in uw bezit is. Met vriendelijke groet, Team Vamos
Website belooft prachtige pasvormen ,grote keuze in brede maten ; de keuze en voorraad vind ik matig : service is prima : opsturen en retourneren perfect !
Antwoord van vamos-schoenen.nl
Dank u wel voor uw beoordeling. Met vriendelijke groet, team Klingel

12 december besteld, nog niet binnen

12 december besteld en betaald maar op 2 Jan nog steeds niet ontvangen! Ik kan dus nog geen oordeel over de schoenen geven.
Antwoord van vamos-schoenen.nl
Dank u wel voor uw beoordeling. Onze excuses dat u uw bestelling nog steeds niet heeft ontvangen. Wilt u alstublieft uw klantnummer en/of uw naam en adresgegevens mailen naar: service@vamos-schoenen.nl? Bij voorbaat dank. Met vriendelijke groet, team Vamos Schoenen
14 jan 2024
Schoenen geleverd met verkeerde maat en problemen met retourneren. Ik ben er klaar mee!!
Antwoord van vamos-schoenen.nl
Dank u wel voor uw beoordeling. Wat vervelend dat de bestelling en retournering niet goed is gegaan. Onze welgemeende excuses hiervoor. Met vriendelijke groet, Team Vamos
MH
Martin H.
Heinkenzand
Gekozen voor extra breed K. Maar dan is maat 44 geen maat 44 meer. Eerder 45,5
Dank u wel voor uw beoordeling. Met vriendelijke groet, Team Vamos
6 jan 2024
Sneller leveren, zodat we niet naar een winkel hoeven om schoenen.
Dank u wel voor uw beoordeling. Met vriendelijke groet, Team Vamos
ND
N d.
Baarland
24 jul 2023

Schoenen tragedie.

Bij de bestelling van schoenen leek het goed te gaan totdat ik de schoenen bekeek en zag dat de doos en schoenen niet overeen kwamen.Ik had H besteld en de doos gaf H aan maar de schoenen G.En dat tot 2x toe.Ik heb er Tel.contact over gehad maar dat gaf geen verbetering.Jammer maar voor mij een reden om niet meer te bestellen bij Vamos.
25 jul 2023
Dank u wel voor uw beoordeling. Onze excuses dat u tot tweemaal toe de verkeerde maat is geleverd. Wij gaan uw terechte klacht doorgeven aan de betreffende afdeling. Met vriendelijke groet, team Vamos Schoenen
JT
Ik heb schoenen besteld, maar heb geen idee wanneer ze komen. Wellicht heb ik geen account aangemaakt, maar dat weet ik niet meer. Maar ik kan dus niet simpel bekijken wat de status van mijn bestelling is.
Antwoord van vamos-schoenen.nl
Dank u wel voor uw beoordeling. Volgens de gegevens van DHL is de bestelling inmiddels afgehaald. U heeft eerder een account aangemaakt. Als u dit wachtwoord niet meer weet, kunt u op Wachtwoord vergeten klikken en na het aanmaken van een nieuw wachtwoord bent u direct weer ingelogd. Met vriendelijke groet, Team Vamos
26 mei 2023
Bestelling regelmatig vertraagd ik zie wel dat ik het artikel opnieuw kan bestellen maar ik heb het al besteld. Als ik het een tweede keer bestel moet ik misschien nog een keer bezorgkosten betalen.
Antwoord van vamos-schoenen.nl
Heel erg bedankt voor uw beoordeling. Wij zullen u feedback doorgeven aan de desbetreffende afdeling. Met vriendelijke groet, Team Vamos
3 jun 2023

Schoenen waren van matige kwaliteit

De door mij gekochte schoenen waren van zeer matige kwaliteit en gaven totaal geen ondersteuning. Geldt mogelijk niet voor de andere modellen die ze verkopen. Afhandeling retour duurt veel te lang.
5 jun 2023
Dank u wel voor uw review. Jammer dat de gewenste schoenen niet naar wens zijn. U mag deze terugsturen. Met vriendelijke groet, team Vamos Schoenen
Ik maat 46 maar valt heel klein uit mijn voet kom er achter uit jammer ik heb de doos niet meer dan had ik hem terug gestuurd misschien kunnen jullie nog iets aan doen dat ik hem terug kan sturen
18 jul 2023
Dank u wel voor uw beoordeling. Jammer dat het artikel kleiner uitviel. U kunt contact met ons opnemen via service@vamos-schoenen.nl. Met vriendelijke groet, team Vamos Schoenen
14 jun 2023

Slechte levering

De website ziet er prima uit en een ruime keus aan schoenen. Alleen worden de schoenen niet geleverd. Vandaag voor de 2e keer een mail gekregen dat de bestelling weer later wordt geleverd.
15 jun 2023
Dank u wel voor uw feedback. Onze excuses dat de schoenen nog steeds niet bij u zijn bezorgd. Zou u alstublieft contact met ons willen opnemen? Dan kunnen wij verder informeren naar de status van uw bezorging. Met vriendelijke groet, team Vamos Schoenen
6 jun 2023

Schoenen besteld maar niet gekeverd

Schoenen besteld, levering werd alleen maar uitgesteld, uiteindelijk zelf bestelling geannuleerd, omdat ze niet op tijd waren voor mijn vakantie.
7 jun 2023
Dank u wel voor uw beoordeling. Onze welgemeende excuses dat wij niet tijdig hebben kunnen leveren. Met vriendelijke groet, Team Vamos
31 okt 2023
De eerste leveringen waren perfect, de laatste leveringen zijn steeds niet goed of te groot of te klein voor de maten die erin staan.
1 nov 2023
Dank u wel voor uw beoordeling en feedback. Met vriendelijke groet, Team Vamos
19 mei 2023
Eerst kijken of de schoenen goede gemaakt zijn. Ik kreeg een linker schoen totaal andere vouw erin gestikt. Slecht.
23 mei 2023
Dank u wel voor uw review. Onze excuses hiervoor u mag de schoenen terugsturen. Met vriendelijke groet, team Vamos Schoenen
Ik heb de schoenen nog steeds niet ontvangen. DHL zegt iedere dag dat ze langskomen maar ik wacht nog steeds
Antwoord van vamos-schoenen.nl
Dank u wel voor uw beoordeling. Volgens de gegevens van DHL zou u inmiddels in het bezit moeten zijn van uw bestelling. Met vriendelijke groet, Team Vamos