vamos-schoenen.nl- Logo - Beoordelingen

vamos-schoenen.nl

1.548 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden8.797 beoordelingen in totaal

18 feb 2024
Kwaliteit schoenen, goed verpakt. Jammer dat je niet meer bij Vamos kunt kopen. Er is namelijk geen website meer .

20 -11- 2023 bericht van Vamos ontvangen dat het artikel weer leverbaar was . Heb 20-11-2023 direct mijn bestelling geplaatst. Levertijd 6/8 dagen. 21-11-2023 bericht van Vamos dat ze mijn betaling ontvangen hadden. 28-11-2023 weer bericht van Vamos, bestelling vertraagd, verwachte datum waarschijnlijk 9-1-2024 . Na deze up-date bleef het ijzig stil , helaas nog steeds geen enkellaarzen 10-1-2024- Zelf telefonisch contact opgenomen met klantenservice. en ze van de situatie op de hoogte gebracht. Het probleem zou mogelijk bij de leverancier kunnen liggen. Weer afwachten dus.. Het is inmiddels 15 januari 2024 , 26 dagen na het plaatsen en betalen van mijn bestelling , nog steeds geen enkellaarzen en niets meer vernomen van Vamos.

Beoordelingen voor vamos-schoenen.nl

Helaas heb ik lang moeten wachten op de levering van de pantoffels en na 6 weken na bestellen bleek dat ze niet leverbaar waren. Wel goed te woord gestaan via de telefoon. Vamos is makkelijk bereikbaar.
4 feb 2024

Levering

Ik heb 2 paar schoenen besteld, moest voor versturen wachten tot ze beide binnen waren. Tot mijn verbazing worden ze wel in 2 aparte dozen gestuurd, waarom moet ik dan wachten op mijn bestelling?
De schoenen hebben 2 ritsjes die precies eindigen in je enkel op een bot . Erg stugge schoenen , wel goed breed en goede pasvorm .maar heb ze toch teruggestuurd .
Ik was super blij met Vamos. Maar omdat ze nu zonder bericht, ineens stoppen en alles onzeker is over mijn bestelling, gezakt tot 3 sterren
Nog niets ontvangen!!!!!! En toch vragen hoe mijn ervaring is met jullie.
Correct met levering en ook met een retourzending. Nooit geen problemen.
De schoenen die ik kocht waren niet soepel. Helaas.

Pakket ongevraagd ergens anders afgeleverd Moeilijke website. website

Pakket ongevraagd erg e ns anders afgeleverd.
10 feb 2024
Kwaliteit is lager dan verwacht
Ik heb in December 2 bestellingen gedaan op dezelfde dag en twee keer leveringskosten moeten betalen . In de week daarna kwamen er allerlei kortingsacties binnen. Raar dat ik twee keer transportkosten moet betalen en er daarna allerlei kortingen geboden worden
Antwoord van vamos-schoenen.nl
Dank u wel voor uw beoordeling. Als er aparte bestellingen worden geplaatst zullen er helaas ook twee keer verzendkosten berekend worden. De kortingscodes staan al maanden vast, hier hebben wij da ook geen invloed heeft en zal dan ook puur toeval zijn. Met vriendelijke groet, Team Vamos
14 jan 2024
Retourzending duurt lang voor dat je hoort dat is afgeleverd
Dank u wel voor uw beoordeling en feedback. Met vriendelijke groet, Team Vamos
Schoenen retourgestuurd, waren te klein, te smal , en hard
Antwoord van vamos-schoenen.nl
Dank u wel voor uw beoordeling. Wij hopen u een volgende keer weer beter van dienst te kunnen zijn. Met vriendelijke groet, Team Vamos
JS
Joke S.
Amsterdam
Service was goed, kwaliteit schoenen minder.
Antwoord van vamos-schoenen.nl
Dank u wel voor uw beoordeling. Met vriendelijke groet, team Klingel
AP
Astrid P.
Ridderkerk
2xwitte schoenen besteld en blauwe gekregen
Antwoord van vamos-schoenen.nl
Dank u wel voor uw beoordeling. Onze welgemeende excuses dat u de verkeerde kleur heeft ontvangen. U mag het uiteraard kosteloos retourneren via DHL met daarbij de melding dat er een foutieve kleur in zit. Met vriendelijke groet, Team Vamos
SL
simone l.
NIEUWERKERK AAN DEN IJSSEL
7 jan 2024
de levering duurde veel te lang
Dank u wel voor uw beoordeling. Met vriendelijke groet, Team Vamos
Ik kocht schoenen in de aanbieding, ontving per ongeluk de verkeerde. Bij het terugsturen vroeg ik om de juiste met de oorspronkelijke korting dit lukte volgens hun niet zonder account wat ik raar vond na wat mail contact kreeg ik opeens geen reactie meer en had ik het geld al terug gestort gekregen. Later ontdekte ik dat de korting nog geldig was en bestelde opnieuw, zonder korting. Uiteindelijk ontving ik de schoenen, maar de kwaliteit viel tegen.
Antwoord van vamos-schoenen.nl
Dank u wel voor uw beoordeling. Wat jammer om te horen dat kwaliteit niet was wat u er van verwachte. Wij hopen u een volgende keer beter van dienst te kunnen zijn. Met vriendelijke groet, Team Vamos
MB
M B.
Den Hoorn
Ik kan makkelijker passende schoenen kopen voor mijn moeilijke voeten. Echter de prijs-kwaliteit verhouding is niet altijd goed, soms te snelle slijtage van de schoen. En soms krijg ik een schoen in een hele maat toegestuurd, i.p.v. de halve maat die ik bestelde.
Antwoord van vamos-schoenen.nl
Dank u wel voor uw beoordeling, score en compliment(en)! Wij wensen u veel plezier met uw bestelling. Met vriendelijke groet, team Vamos Schoenen
3 dec 2023
Wijdte H was veel te smal. Waren schoenen in de sale, maar ook dan moeten ze wel op maat zijn.
Dank u wel voor uw beoordeling en feedback. Met vriendelijke groet, Team Vamos
Geen bestellingen aannemen indien de verwachte levertijd niet bekend is.
Dank u wel voor uw beoordeling en feedback. Met vriendelijke groet, Team Vamos
maat klopte niet, ondanks het nameten.
Antwoord van vamos-schoenen.nl
Dank u wel voor uw beoordeling. Als het artikel niet naar wens is, mag u het uiteraard kosteloos retourneren via DHL. Met vriendelijke groet, Team Vamos