vamos-schoenen.nl- Logo - Beoordelingen

vamos-schoenen.nl

1.446 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden8.797 beoordelingen in totaal

18 feb 2024
Kwaliteit schoenen, goed verpakt. Jammer dat je niet meer bij Vamos kunt kopen. Er is namelijk geen website meer .

20 -11- 2023 bericht van Vamos ontvangen dat het artikel weer leverbaar was . Heb 20-11-2023 direct mijn bestelling geplaatst. Levertijd 6/8 dagen. 21-11-2023 bericht van Vamos dat ze mijn betaling ontvangen hadden. 28-11-2023 weer bericht van Vamos, bestelling vertraagd, verwachte datum waarschijnlijk 9-1-2024 . Na deze up-date bleef het ijzig stil , helaas nog steeds geen enkellaarzen 10-1-2024- Zelf telefonisch contact opgenomen met klantenservice. en ze van de situatie op de hoogte gebracht. Het probleem zou mogelijk bij de leverancier kunnen liggen. Weer afwachten dus.. Het is inmiddels 15 januari 2024 , 26 dagen na het plaatsen en betalen van mijn bestelling , nog steeds geen enkellaarzen en niets meer vernomen van Vamos.

Beoordelingen voor vamos-schoenen.nl

RM
Ria M.
Heerewaarden
21 jan 2024
De site van Vamos is heel duidelijk. De schoenen zijn perfect. Ik heb een handicap en zoek derhalve schoenen voor zeer brede voeten en het liefst daarbij stretch-walkers.
Mooie beoordeling, dank u wel! Met vriendelijke groet, Team Vamos
De schoenen hebben 2 ritsjes die precies eindigen in je enkel op een bot . Erg stugge schoenen , wel goed breed en goede pasvorm .maar heb ze toch teruggestuurd .
Ik was super blij met Vamos. Maar omdat ze nu zonder bericht, ineens stoppen en alles onzeker is over mijn bestelling, gezakt tot 3 sterren
21 jan 2024
heerlijke soepele schoenen van Ara heb de blauwe....zwarte en goud kleurige. ben er zeer tevreden over. mijn inlegzool past perfect
Super beoordeling, dank u wel! Met vriendelijke groet, Team Vamos

Keuze aankoop

Op de site kun je gemakkelijk een keuze maken voor de schoenen die je mooi vindt en de levertijd is kort. Dus alles is prima.
Geeft goede beschrijving van de schoenen met extra brede maatvoering. De bestelling wordt binnen korte tijd afgeleverd.
EW
Eke W.
's Hertogenbosh
Snelle levering, helaas teruggestuurd omdat de schoenen niet pasten. Daarna correct bedrag teruggestort gekregen.

Zeer blij met Vamos en Waldläufer

Het is erg fijn dat als ik Waldläufer bestel in mijn (breedte)maat, de schoenen meteen als gegoten zitten.
Top beoordeling, dank u wel! Met vriendelijke groet, Team Vamos
De breedte maten ik heb k/m De service snelle levering maar ook het retourneren en teruggave geld .prima
Diversiteit aan schoenen. In een keuze aan breedte maten. Schoenen wel en niet geschikt voor steunzolen.
FV
Frans v.
Culemborg
11 feb 2024
Goed product, uitstekende prijs. De communicatie na bestellen was verwarrend, niet geheel duidelijk.
10 feb 2024
Prima website. Snelle bezorging. Directe creditering bij retour. Je kunt hier gerust schoenen kopen.
EV
Het is geweldig om uit zoveel schoenen te kiezen van uit mijn stoel zonder passen altijd perfect
Top beoordeling, dank u wel! Met vriendelijke groet, Team Vamos
AN
Annelies N.
Apeldoorn
27 jan 2024
Ik ben dol op jullie mogazins zitten heerlijk en de kleuren zijn heel leuk koop ieder jaar een paar
Hartelijk dank voor de vijf sterren. Met vriendelijke groet, Team Vamos
GV
Gezina V.
Kerkrade

Schoenen passen altijd goed.

Schoenen passen altijd goed bij wijdte H. Zoals die wat ik nu heb ook. Bezorging was snel en goed.
Hartelijk dank voor uw beoordeling. Met vriendelijke groet, Team Vamos
21 jan 2024
Heb enkellaarsjes breedte H gekocht. Zitten geweldig. Terwijl ik geen gemakkelijke voeten heb.
Antwoord van vamos-schoenen.nl
Top beoordeling, dank u wel! Wij wensen u veel plezier met uw aankoop.Met vriendelijke groet, Team Vamos

bestelling damesschoenen

Snelle levering maar niet de goede maat. Andere maat was uitverkocht. Retourneren ging goed.
Dank u wel voor uw beoordeling. Met vriendelijke groet, Team Vamos

Moeie laarzen late levering

Moeie laarzen voor een goede prijs. De levering duurde alleen veel langer dan aangegeven
Nog niets ontvangen!!!!!! En toch vragen hoe mijn ervaring is met jullie.
Ik heb een paar heerlijke slippers erbij. Zou ze bijbaan bed nog aan houden