20 -11- 2023 bericht van Vamos ontvangen dat het artikel weer leverbaar was .
Heb 20-11-2023 direct mijn bestelling geplaatst.
Levertijd 6/8 dagen.
21-11-2023 bericht van Vamos dat ze mijn betaling ontvangen hadden.
28-11-2023 weer bericht van Vamos, bestelling vertraagd, verwachte datum waarschijnlijk 9-1-2024 .
Na deze up-date bleef het ijzig stil , helaas nog steeds geen enkellaarzen
10-1-2024- Zelf telefonisch contact opgenomen met klantenservice. en ze van de situatie op de hoogte gebracht.
Het probleem zou mogelijk bij de leverancier kunnen liggen.
Weer afwachten dus..
Het is inmiddels 15 januari 2024 , 26 dagen na het plaatsen en betalen van mijn bestelling , nog steeds geen enkellaarzen en niets meer vernomen van Vamos.
Alleen dingen verkopen die leverbaar zijn. Ik heb schoenen gekocht die leverbaar waren. Na meerdere telefoontjes bleek dat niet het geval. Ik wacht nog steeds op mijn geld.
20 -11- 2023 bericht van Vamos ontvangen dat het artikel weer leverbaar was .
Heb 20-11-2023 direct mijn bestelling geplaatst.
Levertijd 6/8 dagen.
21-11-2023 bericht van Vamos dat ze mijn betaling ontvangen hadden.
28-11-2023 weer bericht van Vamos, bestelling vertraagd, verwachte datum waarschijnlijk 9-1-2024 .
Na deze up-date bleef het ijzig stil , helaas nog steeds geen enkellaarzen
10-1-2024- Zelf telefonisch contact opgenomen met klantenservice. en ze van de situatie op de hoogte gebracht.
Het probleem zou mogelijk bij de leverancier kunnen liggen.
Weer afwachten dus..
Het is inmiddels 15 januari 2024 , 26 dagen na het plaatsen en betalen van mijn bestelling , nog steeds geen enkellaarzen en niets meer vernomen van Vamos.
Beoordeling melden
Antwoord van vamos-schoenen.nl
17 jan 2024
Dank u wel voor uw bericht. Wij begrijpen dat het niet fijn is dat u zo lang op uw bestelling moet wachten. Helaas zijn wij afhankelijk van de leverancier en zijn wij daarvan in afwachting.Zodra er meer bekend is, wordt u uiteraard op de hoogte gebracht.. Onze welgemeende excuses voor het ongemak. Met vriendelijke groet, Team Vamos
De enkellaarsjes waren bij mijn enkel te strak. Dat zal wel aan mijn enkel liggen. Ik kan de laarsjes dus niet beoordelen.
Heb de laarsjes in Amsterdam via een DHL afgifte punt teruggestuurd en Vamos daarover opgebeld omdat ik geen e-mail ter bevestiging ontving. Alles is daar in de computer opgetekend.
Beoordeling melden
Antwoord van vamos-schoenen.nl
15 jan 2024
Dank u wel voor uw beoordeling. Met vriendelijke groet, Team Vamos
19 dec 2023
Geverifieerde beoordeling
Laarsjes die ik niet gekregen heb en zo weer retour gegaan zijn, ik heb gevraagd dat ik ze wil kopen maar geen enkele reactie terwijl ik al veel gekocht heb bij vamos.
Beoordeling melden
Antwoord van vamos-schoenen.nl
20 dec 2023
Dank u wel voor uw beoordeling. Onze welgemeende excuses dat u geen reactie heeft ontvangen. Wij hebben de bestelling opnieuw voor u genoteerd. Met vriendelijke groet, Team Vamos
30 dec 2023
Geverifieerde beoordeling
Schoenen uitgepakt rechter schoen ernstig beschadigd,alsof iemand er mee had gevoetbald.
Beoordeling melden
Antwoord van vamos-schoenen.nl
3 jan 2024
Dank u wel voor uw beoordeling. Wat vervelend dat u de schoen zo heeft ontvangen. Onze welgemeende excuses hiervoor. Met vriendelijke groet, Team Vamos
7 jan 2024
Geverifieerde beoordeling
Weinig teenruimte als je steunzolen draagt.
Beoordeling melden
Antwoord van vamos-schoenen.nl
8 jan 2024
Dank u wel voor uw beoordeling. Met vriendelijke groet, Team Vamos
Dank u wel voor uw beoordeling. Onze excuses dat u uw bestelling nog steeds niet heeft ontvangen. Wilt u alstublieft uw klantnummer en/of uw naam en adresgegevens mailen naar: service@vamos-schoenen.nl? Bij voorbaat dank. Met vriendelijke groet, team Vamos Schoenen
De levering van de bestelling werd steeds verplaatst
De levering van de bestelling werd steeds verplaats, terwijl bij het bestellen het artikel op voorraad was. Op mijn account werd eerst aangegeven dat het artikel waarschijnlijk op 3-10 geleverd wordt, daarna 4-10, daarna, 13-10, daarna 19-10 en daarna 25-10. Ik heb dit artikel geannuleerd en ik heb iets anders besteld. Weer stond op mijn account dat het artikel waarschijnlijk op 11-10 geleverd zou worden, op 12-10 heb ik gebeld, ze konden niet aangeven wanneer het artikel geleverd zou worden. Op 13-10 werd het artikel geleverd.
Beoordeling melden
Antwoord van vamos-schoenen.nl
25 okt 2023
Dank u wel voor uw beoordeling. Onze welgemeende excuses hiervoor. Met vriendelijke groet, Team Vamos
14 dec 2023
Geverifieerde beoordeling
Misschien zou reageren op een mailtje en netjes antwoorden waarom de bestelling al ver na de beloofde datum nog niet is verstuurd wel zo klantvriendelijk.
Ruim een maand wacht ik al op mijn bestelling en nog steeds niets ontvangen , ook geen antwoord op mijn vraag daarover.
De bestelling annuleren zou een goede oplossing zijn maar aangezien er geen contact met ze mogelijk is is dat ook geen optie meer.
GA er niet echt meer vanuit dat ik ook nog wat ontvang of iets van ze hoor.
Beoordeling melden
Antwoord van vamos-schoenen.nl
18 dec 2023
Dank u wel voor uw beoordeling. Via een aparte e-mail zullen wij u verder informeren. Met vriendelijke groet,Team Vamos
22 okt 2023
Geverifieerde beoordeling
De schoenen die ik bestelde waren voetbreedte K en daarbij stond voor zeer btede voeten. De schoenen die bezorgf werden waren zeer smal en ik kon ze zelfs niet aanpassen. Een retourbon aangevraagd en dat kon alleen op eigen kosten naar China terug sturen . Ze stasn nog strrds hier in de kast want dat bleek zeer prijzig te zijn. Dus een flinke schadepost voor mij en voel me bedrogen . Ik ben 87 jaar oud en woon in een zorginstelling . Einde verhaal. Pas op met Vamos
Beoordeling melden
Antwoord van vamos-schoenen.nl
25 okt 2023
Dank u wel voor uw beoordeling. Indien u een retourzending wilt doen, dan is dat kosteloos via DHL naar ons magazijn in Duitsland. Iets op eigen kosten retour sturen naar China is niet wat bij Vamos-schoenen hoort. Ook zien wij geen bestelling staan van deze schoenen bij uw klantgegevens. Met vriendelijke groet, Team Vamos
Inschrijving voor de nieuwsbrief levert geen kortingscode op. reactie naar klantenservice levert geen antwoord op, anders dan dat het wat langer duurt. Maar ook na dagen blijft het antwoord uit. Kortom weinig klantvriendelijk, weinig uitnodigend ingesteld om klanten te krijgen en te behouden
Beoordeling melden
Antwoord van vamos-schoenen.nl
3 jul 2023
Dank u wel voor uw beoordeling. Wat spijtig dat u nog geen antwoord heeft ontvangen op uw e-mail. Onze welgemeende excuses hiervoor. Indien de kortingscode niet in uw ongewenste inbox/spam terecht is gekomen, wilt u dan een e-mail sturen naar webcare@vamos-schoenen.nl? Dank u wel alvast. Met vriendelijke groet, Team Vamos
Er zijn maatregelen genomen om ervoor te zorgen dat de gepubliceerde beoordelingen uitsluitend afkomstig zijn van consumenten die de goederen of diensten daadwerkelijk hebben gebruikt of gekocht.
Geïmporteerde beoordelingen
Worden niet opgenomen in de eindscore. Er zijn geen verificatiemaatregelen getroffen.