vamos-schoenen.nl- Logo - Beoordelingen

vamos-schoenen.nl

1.598 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden8.797 beoordelingen in totaal

18 feb 2024
Kwaliteit schoenen, goed verpakt. Jammer dat je niet meer bij Vamos kunt kopen. Er is namelijk geen website meer .

20 -11- 2023 bericht van Vamos ontvangen dat het artikel weer leverbaar was . Heb 20-11-2023 direct mijn bestelling geplaatst. Levertijd 6/8 dagen. 21-11-2023 bericht van Vamos dat ze mijn betaling ontvangen hadden. 28-11-2023 weer bericht van Vamos, bestelling vertraagd, verwachte datum waarschijnlijk 9-1-2024 . Na deze up-date bleef het ijzig stil , helaas nog steeds geen enkellaarzen 10-1-2024- Zelf telefonisch contact opgenomen met klantenservice. en ze van de situatie op de hoogte gebracht. Het probleem zou mogelijk bij de leverancier kunnen liggen. Weer afwachten dus.. Het is inmiddels 15 januari 2024 , 26 dagen na het plaatsen en betalen van mijn bestelling , nog steeds geen enkellaarzen en niets meer vernomen van Vamos.

Beoordelingen voor vamos-schoenen.nl

18 feb 2024
Helaas heb ik lang moeten wachten op de levering van de pantoffels en na 6 weken na bestellen bleek dat ze niet leverbaar waren. Wel goed te woord gestaan via de telefoon. Vamos is makkelijk bereikbaar.
Naar volle tevredenheid ,correcte verzending ,
Kwaliteit van artikel, duidelijk info product
vlotte zending. Geen problemen bij retour
EV
Els V.
Margraten

.keuze Grote

. afwikkelingkeurig en verzending Snelle
18 feb 2024
ging goed zo juist op tijd
kwaliteit schoen

Prima

Netjes verpakt
nvt
WM
Alleen dingen verkopen die leverbaar zijn. Ik heb schoenen gekocht die leverbaar waren. Na meerdere telefoontjes bleek dat niet het geval. Ik wacht nog steeds op mijn geld.
ik heb dit 1012622912 besteld, je zei niet in voorraad en door klingel overgenomen. wat slaat dat nou weer op!!!!!
18 feb 2024
Levering duurde lang. Geen communicatie via de mail. Schoenen zouden wijdte K zijn, waren dat absoluut niet.