vamos-schoenen.nl

Online schoenenspecialist voor dames en heren.

Beschrijving
Vamos-schoenen.nl is een merk- en wijdtespecialist en heeft een ruime collectie online schoenen voor voeten die een beetje extra aandacht nodig hebben. Vamos maakt gebruik van verschillende wijdtematen, F tot en met M, waarbij F geschikt is voor extra smalle voeten, en M voor extra brede voeten. Voor iedere voet de perfecte schoen. Daarnaast vindt u bij Vamos ook orthopedische schoenen en schoenen die geschikt zijn voor steunzolen. Kortom: ook iedereen die niet altijd kan slagen in gewone schoenwinkels, vindt bij Vamos-schoenen.nl perfect passende schoenen. Brede voeten, smalle voeten, ingezwachtelde voeten, gevoelige voeten, de online schoenenshop biedt voor elke voet de perfecte schoen. Vamos-shoenen.nl laat bovendien zien dat comfortschoenen ook heel modieus en stijlvol kunnen zijn. Zo zijn alle schoenen gemaakt van hoogwaardige materialen en voorzien van trendy details.
Mail Order Finance GmbH
Rivium 1e straat 72
2909 LECapelle aan den IJssel
A.J. Janse

Beoordelingen voor vamos-schoenen.nl

4.31 / 5.00

1.262 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden

Wat andere klanten zeggen over vamos-schoenen.nl

1 dag geleden
vlotte verzending. Prachtige schoenen en lopen heerlijk, een weldaad voor mij voeten. Chapeau Vamos voor de goede service.

De schoenen waren te klein. Een halve maat groter besteld maar daar slipte ik weer uit.

1 dag geleden
Snel geleverd en eenvoudige retourservice. Groot aanbod in brede schoenen.

1 dag geleden
Prima snel en goede kwaliteit .

Levering snel en goed. Product viel tegen. Is niet de 1e keer. Aanbod breedte/grote maten is summier. Maatvoering van Semmler valt klein/smal uit.

Schoenen zitten goed en zijn mooi

Ik wacht nog steeds op levering van de schoenen.

Ik heb een paar schoenen besteld en deze zijn geleverd echter niet in de juiste maat Deze retour gestuurd en nieuwe besteld Echter het bedrag retour storten heeft bijna 14 dagen geduurd Erg jammer

Antwoord van vamos-schoenen.nl
Jammer om te lezen dat het niet in je juiste maat is bezorgd. Hopelijk bevalt de nieuwe bestelling beter met de juiste maat. Met vriendelijke groet, team Vamos.
we hebben al meerdere schoenen van Vamos gehad omdat we breedte maten nodig hebben slagen we iedere keer.

Antwoord van vamos-schoenen.nl
Heel fijn :) Bedankt voor uw beoordeling! Met vriendelijke groet, team Vamos.
Als Vanos er niet zou zijn zou ik stad en land af moeten lopen om een paar schoenen te kopen. Erg blij met jullie Goede kwaliteit en terug sturen is nooit een probleem.

Heel erg bedankt voor de complimenten :-). Met vriendelijke groet, team Vamos
Heb geen klachten.

Gelukkig maar! Met vriendelijke groet, team Vamos
Goed verpakt , komt afspraken na, netjes geld terug met retour sturen

Bedankt voor de complimenten! Met vriendelijke groet, team Vamos
Tevreden, geen aanmerking

Antwoord van vamos-schoenen.nl
Wij zijn ook tevreden met uw beoordeling, bedankt! Met vriendelijke groet, team Vamos
Prima webshop

Dank u wel! Met vriendelijke groet, team Vamos
1 week geleden
Snel geleverd wachten nu nog op teruggave van geld va 1paar schoenen.

Antwoord van vamos-schoenen.nl
Bedankt dat u de tijd heeft genomen om een beoordeling te plaatsen! Met vriendelijke groet, team Vamos
Ik heb dames maat 43 wijdte H en draag steunzolen. Ik kan bijna nergens aan kwalitatief goede, comfortabele en betaalbare schoenen komen.,bij Vamos slaag ik altijd. Ik zou niet weten waar ik anders naar toe moest. Zéér aan te raden

Antwoord van vamos-schoenen.nl
Wat leuk om dit te lezen! Super fijn dat u bij ons altijd kunt slagen, tot de volgende keer :-). Met vriendelijke groet, team Vamos
1 week geleden
ik heb de verkeerde maat besteld en heb ze daarom retour gestuurd ik heb maat 5 besteld maar het moest maat 5 1/2 zijn jammer maar als U ze nog weet uit te halen dan hou ik me aanbevolen

Antwoord van vamos-schoenen.nl
Indien de gewenste maat weer op voorraad is, komt deze op de website te staan en kunt u de gewenste maat meteen bestellen :-). Met vriendelijke groet, team Vamos
Mooie schoenen en snelle levering voor weinig geld

Fijn om te lezen! Met vriendelijke groet, team Vamos
1 week geleden
De schoenen waren mooi maar ondanks maatschema en toelichting gevolgd paste ze niet kreeg geen antwoord op een vraag via de mail omdat de opgegeven levertijd niet klopte maar langer duurde.

Antwoord van vamos-schoenen.nl
Bedankt voor het plaatsen van uw beoordeling. Indien de maat niet goed is mag u binnen 14 dagen kosteloos ruilen of retourneren. Met vriendelijke groet, team Vamos
snelle levering

Bedankt! Met vriendelijke groet, team Vamos