alcoholvrij.com

Dé Online Alcoholvrije WijnWinkel - sinds 2008

Beschrijving
Houd je van wijn, maar wil je minder of geen alcohol drinken? Kies dan voor alcoholvrije wijn. Deze wijn smaakt als gewone wijn, maar hier is de alcohol achteraf uitgehaald. Lees hier meer over alcoholvrije wijn en de verschillende merken! De leverancier van alcoholvrije dranken, zoals wijn, bier en cocktails, sinds 2008. We bieden u alcoholvrije wijnen, alcoholvrije schuimwijn, alcoholvrije cocktails als; Mojito, Sex on the Beach, Daquiri, Pina Colada etc, alcoholvrije drank met de smaak van rum, Alcoholvrije drank met de smaak van whiskey, alcoholvrije ciders.
Alcoholvrij B.V.

4.72 / 5.00

12 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden

2 sterren
1 ster

Wat andere klanten zeggen over alcoholvrij.com

2 weken geleden
De glühwein die we bestelden was helaas niet lekker... Echt veel te zoet... De service en levering van Alcoholvrij.com waren prima

8,5 Voor het totale plaatje. (o.a. snelheid, juistheid, persoonlijke aandacht, vriedelijkheid)

Snelle service en op tijd geleverd

Goed en betrouwbaar

prima

Veel keuze, vriendelijk te woord gestaan en snelle bezorging in super verpakking

Wat een ontdekking, alcoholvrije gin En Wijn Ik ben helemaal enthousiast. Alles ging goed en snel.

Snel en lekker

zoals steeds snelle levering vergezeld van een goede en vriendelijke communicatie over later geleverde producten

gewoon goed

Ontzettend behulpzame dame in mijn zoektocht snel geleverd en zeer deugdelijke verpakking

Pluspunten snelle en heldere service. alcoholvrije blauwe champagne zag er prachtig uit, zowel in de fles (wolkerig) als in het glas (glitterig). smaakte ook heerlijk zal zeker nog eens bestellen, heel erg leuk voor een volgend feestje.