into-led.com/nlBeoordelingen

: 3.649UitstekendGecertificeerd

Details
Contact

Categorieën

Contact
Online Multi Stores B.V.
Graafschap Hornelaan 137a
6001 AC Weert
Nederland
Handelsregister
KvK 74498517
Gevolmachtigde
Patrick Koehof

Beoordelingen voor into-led.com/nl

4.51/5.00
Uitstekend
Hoe wordt de score berekend?

2.203 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden

70 %
22 %
2 %
2 %
4 %
3.649 beoordelingen in totaal

de meest positieve beoordeling


6 maanden geleden
LED TL verlichting besteld na 20.30h, toch de volgende dag keurig verpakt al in huis. TL 160lm/W 4000K besteld voor de garage, wat een perfect licht! Ook keurig stevige TL's. Op de zolder 110lm/W 4000K geplaatst, geeft ook hier meer dan voldoende licht, zeker voor deze prijs. Deze goedkopere TL armaturen hebben geen aluminium versteviging waardoor ze wat slap aanvoelen en een beetje doorhangen.
Verder lezenAlle positieve beoordelingen weergeven

de meest kritische beoordeling


1 jaar geleden
Het slechtste bedrijf wat ons land kent!!!geen woorden voor zo'n slechte service totaal niet oplossingsgericht terwijl de klant er niets aan doen kan als een rvs spot niet goed is!!! Dit bedrijf heeft als het aan ons ligt geen bestaansrecht en moet zo snel mogelijk verdwijnen/sluiten om zoveel mogelijk elende te besparen voor evt nieuwe klanten.Dit bedrijf wil alleen maar geld opstrijken groeten M
Antwoord van into-led.com/nl
11 maanden geleden
Beste klant, jammer dat je ons zo'n beoordeling geeft en dat terwijl we je nog wel een gratis retourlabel hebben toegezonden om het probleem voor je op te lossen. En je hebt een nieuw artikel gekregen! Dat lijkt me toch oplossingsgericht.
Verder lezenAlle kritische beoordelingen weergeven

Lees de meest positieve of kritische beoordeling

Positief
Kritisch
6 maanden geleden
LED TL verlichting besteld na 20.30h, toch de volgende dag keurig verpakt al in huis. TL 160lm/W 4000K besteld voor de garage, wat een perfect licht! Ook keurig stevige TL's. Op de zolder 110lm/W 4000K geplaatst, geeft ook hier meer dan voldoende licht, zeker voor deze prijs. Deze goedkopere TL armaturen hebben geen aluminium versteviging waardoor ze wat slap aanvoelen en een beetje doorhangen.
Verder lezenAlle positieve beoordelingen weergeven
1 jaar geleden
Het slechtste bedrijf wat ons land kent!!!geen woorden voor zo'n slechte service totaal niet oplossingsgericht terwijl de klant er niets aan doen kan als een rvs spot niet goed is!!! Dit bedrijf heeft als het aan ons ligt geen bestaansrecht en moet zo snel mogelijk verdwijnen/sluiten om zoveel mogelijk elende te besparen voor evt nieuwe klanten.Dit bedrijf wil alleen maar geld opstrijken groeten M
Antwoord van into-led.com/nl
11 maanden geleden
Beste klant, jammer dat je ons zo'n beoordeling geeft en dat terwijl we je nog wel een gratis retourlabel hebben toegezonden om het probleem voor je op te lossen. En je hebt een nieuw artikel gekregen! Dat lijkt me toch oplossingsgericht.
Verder lezenAlle kritische beoordelingen weergeven

Wat andere klanten zeggen over into-led.com/nl

Filter  Sorteren Relevantie 
6 maanden geleden
Had een setjes van 9 led inbouw spotjes besteld. Bij ontvangst, zaten de hoedjes los van de lampjes. En was er 1 lampje een andere kleur(rose) Heb al 3 dage contact met into-led. Maar elke keer schuiven ze het probleem weg, moet steeds maar foto's maken. En het gaat hierbij echt om 1 lampje van andere kleur, de hoedjes had ik zelf met lock tite gelijmt, nu vervalt me garantie? Ff serieus?
 nuttig 
 Geverifieerde beoordeling|
Antwoord van into-led.com/nl
6 maanden geleden
Beste klant, het is inderdaad zo dat de garantie vervalt als je aan een product iets wijzigt. Mocht er iets aan een product zijn, dan dien je dat omgaand te melden. Dan lossen wij het voor je op. Je mag echter niet zelf gaan knutselen aan producten. Dan modificeer je een product en kunnen wij niet meer nagaan wat er in eerste instantie defect was. Deze regel geldt voor iedere klant.
 nuttig 
6 maanden geleden
Wanneer je ip65 besteld ontvang je ip54 en schepen je af.nee hoor dat is gewoon verkeerde omdoos maar op het product staat het ook. Bedrijf wekt geen vertrouwen. op tijd spullen besteld, moest de elektricien maar afbellen want nieuwe levering konden ze niet Op tijd doen. Dan moest ik opnieuw bestelling doen en betalen dan konden ze wel op tijd versturen maar nu niet. Wel als je nog eens betaald
 nuttig 
 Geverifieerde beoordeling|
Antwoord van into-led.com/nl
6 maanden geleden
Beste klant, erg jammer dat u dit zo heeft ervaren. U had inderdaad de wandlamp in IP65 variant besteld. Ook deze wandlamp is IP65 en zoals aangegeven betrof het een druk fout op zowel product als verpakking in de batch van de lamp, wij hebben u dit uitgelegd en ook voorgesteld de batch te sturen waar het juist op gedrukt staat. Mochten we u nog hiermee kunnen helpen dan horen wij het graag.
 nuttig 
11 maanden geleden
Wij hebben in 2018 een set inbouwspots+trafo gekocht. Dit jaar wilden wij deze uitbreiden met 3 extra spots.Omdat wij niet wisten of de set uit te breiden was, hebben wij gebeld alvorens wij de order plaatsten. De set was uit te breiden. Maar de spots zijn niet aan te sluiten op de trafo en CS gaf aan dat wij een verouderde inbouwset hadden (2018) Nu mogen wij onze order retourneren voor € 6,95
 nuttig 
 Geverifieerde beoordeling|
5 maanden geleden
Voor 22:00uur besteld, morgen in huis. Niet dus. Ondanks de bewering van PostNL dat het pakket nog NIET bij hun was binnengekomen stug blijven volhouden dat dit wel zo was. Ook nadat de scan van PostNL om 18:38 was nog steeds blijven volhouden, dit kon dus onmogelijk nog geleverd worden die dag. Maarrrr... Intoled blijft 100% achter haar eigen leugens staan. Vervolgens hoor je niks meer.
 nuttig 
 Geverifieerde beoordeling|
Antwoord van into-led.com/nl
5 maanden geleden
Beste klant, wij hebben hier contact over gehad. Wij verkopen geen leugens! Je hebt op 14 oktober besteld en je hebt de bestelling op 16 oktober afgehaald. Je hebt dus 1 dag langer moeten wachten. Het is dus niet eerlijk om zo'n review te schrijven. De vertraging heeft bij Post.nl gelegen. We weten dat we eerlijk zijn en dat de bestelling 14 oktober bij ons is weggegaan naar de vervoerder.
 nuttig 
11 maanden geleden
Hele grote doos met 2 LED Battens (30W/160lm per Watt)los er in. Kon alle kanten opvliegen. Een verpakking duidelijk al geopend geweest. Beide lampen aan het uiteinde met krassen aangezien de beschermfolie daar los was. Waarschijnlijk allebei ooit al bij iemand anders geweest. Helaas had ik meteen licht nodig voor zaailingen (geen wiet hoor ;-) Dus heb ze toch gehouden. Lichtsterkte OK.
 nuttig 
 Geverifieerde beoordeling|
Antwoord van into-led.com/nl
6 maanden geleden
Beste klant, wat jammer dat je dit niet bij ons gemeld hebt. Maar gelukkig lijken de Battens je wel te bevallen. Misschien wil je je beoordeling nog herzien?
 nuttig 
10 maanden geleden
1 ster, zit nog steeds te wachten in het donker op mijn bestelling. Stond dat het artikel op voorraad was en dat als deze voor en x tijd besteld waren deze de volgende dag ontvangen zou worden. Volgens de order informatie ontvangen van koerier DPD staat inmiddels stapje 2 aangevinkt van de totaal aantal van 5 stappen. Ben dus over de levering in zijn geheel absoluut niet tevreden.
 nuttig 
 Geverifieerde beoordeling|
Antwoord van into-led.com/nl
10 maanden geleden
Beste klant, door de coronacrisis kan er vertraging in de levering zitten. Maar jouw pakket is geleverd op 06.05.2020, om 11:24.
 nuttig 
8 maanden geleden
5 juni heb ik een nabestelling gedaan voor 7 extra grondspots voor in mijn terras, initeiele bestelling van 8 mei is super vlot verlopen, echter deze van 5 juni NIET. Ondanks het feit dat tijdens bestelling aangeduid was dat de spots op voorraad waren heb ik deze vandaag, 10/07 nog steeds niet ontvangen. Herhaaldelijk contact opgenomen met de support echter zonder resultaat.
 nuttig 
 Geverifieerde beoordeling|
Antwoord van into-led.com/nl
6 maanden geleden
Beste klant, het was op de website duidelijk aangegeven dat het in een bepaalde week verwacht werd. Je pakket is door jou op 23 juli om 10.31 afgehaald op het postkantoor.
 nuttig 
11 maanden geleden
Op 16/4 lampen besteld voor in de douche en een buiten wandlamp. Diezelfde avond bericht gekregen dat de wandlamp niet op voorraad is en ze alles in 1x gaan verzenden tenzij ik deellevering wil. Gekozen voor deellevering aangezien ik de lampen nodig heb, omdat ik anders in het donker aan het douchen ben. Tot op heden (21/4) nog steeds niks ontvangen en douche ik in het donker.
 nuttig 
 Geverifieerde beoordeling|
1 jaar geleden
Geleverde voldeed aan de verwachting, niets meer of minder. Service beneden peil, heb op 3 manieren en meerdere pogingen ondernomen om een gedeelte van de producten retour te sturen wegens defect maar enkel een volledige retour is mogelijk ondanks dat dit 6 uur wegggegooide tijd vanuit mijn kant zou betekenen. Geen flexibiliteit of moeite om de dialoog aan te gaan.
 nuttig 
 Geverifieerde beoordeling|
Antwoord van into-led.com/nl
1 jaar geleden
Van de geleverde lichtslang zou een stuk niet werken, graag willen wij dit oplossen, hiervoor dient het volledige product retour te komen. U wilt alleen het stuk welke niet werkt retourneren. Dit is helaas niet mogelijk daar wij het hele product dienen te retourneren aan de fabrikant. Gelieve het hele product te willen retourneren zodat wij u een nieuwe kunnen laten toekomen.
 nuttig 
11 maanden geleden
Retourneren van producten wordt heel erg moeilijk gemaakt. Duiken in procedures en protocollen, kost je handen vol tijd. Liever had ik niets geretourneerd. Gaat om verkeerd geleverd lampje van 3,95. Even nieuwe opsturen is er niet bij. Retoursturen dus (verzendkosten voor de klant uiteraard). Juist, ik geef op en koop bij de Action wel zo'n lampje voor 1,95 EUR.
 nuttig 
 Geverifieerde beoordeling|
1 jaar geleden
Wat een slecht product. Gelijk kortsluiting bij het aansluiten, waarbij de aansluiting in de fik stond. Hiervan gelijk melding gemaakt om het te retourneren, maar moest eerst maar eens foto's toesturen. Foto toegestuurd van de schade die daardoor veroorzaakt was, maar tot op heden geen reactie. Zeer slechte ervaring hierdoor met het product en zeker de service.
 nuttig 
 Geverifieerde beoordeling|
Antwoord van into-led.com/nl
11 maanden geleden
Beste klant, jammer dat je deze ervaring hebt gehad. We hebben je na de ontvangst van de foto's een bericht gestuurd, 1 april jongstleden. Daarin hebben we vermeld: "Bedankt voor de foto, zoals ik kan zien heb je niet het koppelstuk gebruikt gehad hierdoor is er kortsluiting ontstaan. Dit staat ook in de handleiding omschreven hoe men dit moet aansluiten.". Er zijn ook foto's bijgevoegd.
 nuttig 
6 maanden geleden
Bezorging: Op zich was de bezorging snel ware t niet dat post.nl tot 2x toe een briefje in de bus stopt voordat ik bij de deur ben en zij al in geen velden of wegen meer te bekennen zijn. Hierdoor pas 4 dagen later pas op kunnen halen . Verder was t niet duidelijk bij de bestelling dat er geen elektrische draden bij zaten wat erg jammer is.
 nuttig 
 Geverifieerde beoordeling|
Antwoord van into-led.com/nl
5 maanden geleden
Beste, bedankt voor je review. Onze excuses over de slechte service van PostNL. Als je contact opneemt met onze klantenservice dan geven wij graag advies over de kabels die je eventueel nog nodig hebt.
 nuttig 
10 maanden geleden
Op de site blijft de tekst staan ondanks mijn opmerking want ik rekende hier op en bleef er voor thuis: "voor 22:00u gisteravond besteld volgende dag afgeleverd". Een flauwekul antwoord van dat het aan de corona ligt en niet aan hun kreeg ik vervolgens. Maar Into-led is zelf verantwoordelijk voor de beloften en teksten op hun site.
 nuttig 
 Geverifieerde beoordeling|
Antwoord van into-led.com/nl
9 maanden geleden
Beste klant, wij zorgen er voor dat jouw bestelling dezelfde dag bij de vervoerder terecht komt. De vervoerder loopt in verband met de Coronarestricties vertraging op. Dit is echt waar. Verder heb je een bestelling geplaatst op 27 april en je pakket is op 29 april geleverd. Dit is maar 1 dag later dan verwacht. De meeste vervoerders ervaren langere leververtragingen.
 nuttig 
1 jaar geleden
BEDRIJVEN OPGEPAST. Dit bedrijf geeft geen service. Wij hadden verkeerde verlichting besteld. 20 stuks. Heb direct gemaild en de goede weer besteld. Kreeg een dag later bericht dat bedrijven niet konden retourneren, geen kopersbescherming. Van service en klantenbinding heeft men hier iets begrepen. HIER NIET KOPEN IS MIJN ADVIES.
 nuttig 
 Geverifieerde beoordeling|
Antwoord van into-led.com/nl
11 maanden geleden
Beste klant, jammer dat je ons deze beoordeling geeft maar dit is wettelijk zo vastgelegd en dat staat ook duidelijk op onze website vermeld.
 nuttig 
10 maanden geleden
De bestelling is tot op heden nog steeds niet geleverd, volgens postnl word de zending verwacht maar staat deze bijna een week na de bestelling nog steeds bij jullie en heeft postnl deze nog niet ter verzending ontvangen. Voor 22.00 uur besteld volgende dag in huis???? Eerder vandaag besteld volgende week nog niet in huis!!!
 nuttig 
 Geverifieerde beoordeling|
Antwoord van into-led.com/nl
10 maanden geleden
Beste klant volgens de track en trace is jouw pakket afgehaald bij PostNL-punt en wel op 7 mei 17:17.
 nuttig 
1 jaar geleden
kan ik nog niet geven wegens rommelig bestellen en ontvangen van bankbetaling ref nummers 1 bestelling 2 ref no gehad en vakantie vanjulie ontvang en betaal afdeling dus ik wacht morgen als die weer aan het werk gaat maar af dan zie ik hopenlijk woensdag de levering verschijnen. vr gr eschokker
 nuttig 
 Geverifieerde beoordeling|
Antwoord van into-led.com/nl
11 maanden geleden
Beste klant, jammer van de beoordeling. Je hebt op 27 februari een bestelling geplaatst die 3 maar geleverd is. Misschien mogen we nu een nieuwe beoordeling ontvangen daar alles snel verlopen is.
 nuttig 
1 jaar geleden
Leddimmer reageerde niet op bijgeleverde afstandsbediening. Vervangende afstandsbediening ook niet. Alles retour gestuurd. Retourkosten à €8 niet vergoed gekregen. Geen antwoord meer gehad op mail waarin ik gevraagd heb waarom retourkosten niet vergoed werden. Jammer.
 nuttig 
 Geverifieerde beoordeling|
Antwoord van into-led.com/nl
1 jaar geleden
Geachte klant, bedankt voor het bericht. Na de melding dat de afstandsbediening niet goed werkte hebben wij direct een nieuwe opgestuurd, hierna was het probleem verholpen. Wij hebben niet gevraagd om de defecte retour te sturen. Deze werd op eigen initiatief retour aan ons gestuurd dit is de reden dat we de kosten niet vergoeden.
 nuttig 
6 maanden geleden
Ze schrijven op hun site voor tien uur besteld morgen in huis maar nu we vijf dagen verder zijn heb ik nog niks in huis. Dus ja levering is zeer slecht en hoe het product is ik zou het nu nog niet kunnen vertellen en hoe lang dat nog duurt ik zou het niet weten.
 nuttig 
 Geverifieerde beoordeling|
Antwoord van into-led.com/nl
6 maanden geleden
Bedankt voor je review. Onze excuses dat je bestelling nog niet geleverd is geworden. Bij ons is het de deur uit gegaan en er is een vertraging opgelopen bij DPD. Hier hebben wij een melding van gemaakt bij ons E-warehouse om te onderzoeken waarom het zo lang duurt, wij gaan ervoor zorgen dat je je bestelling zo snel mogelijk zult ontvangen.
 nuttig 
10 maanden geleden
Bagger , lampen werken niet naar behoren. Ik heb daarna een mail gestuurd om ze terug te sturen en dan dat kon niet omdat het en zakelijke aankoop is. Belachelijk, je mag geen onderscheid maken tussen zakelijk en privé. Voor ons nooit meer. Amateurs!
 nuttig 
 Geverifieerde beoordeling|
Antwoord van into-led.com/nl
10 maanden geleden
Beste klant, Je hebt zelf een keuze gemaakt voor een product en als zakelijke klant. Zakelijke klanten hebben wettelijk gezien (dus bij wet vastgesteld) geen herroepingsrecht als het product niet bevalt. Dit staat ook allemaal duidelijk op de website vermeld. En aangezien je product niet defect is en wij geen bagger verkopen, kon je retour inderdaad niet goedgekeurd worden.
 nuttig 
8 maanden geleden
Bestelling van 7 april nog niet ontvangen op 6 juli, klantenservice zegt het artikel op 26 juni te versturen helaas niet gelukt annuleren kan niet, zeggen ze, geld terug al helemaal niet. slechte service en nog slechtere levertijden
 nuttig 
 Geverifieerde beoordeling|
Antwoord van into-led.com/nl
8 maanden geleden
In verband met het Corona-virus loopt de levering van een deel van je bestelde artikelen vertraging op. Je hebt al een deellevering ontvangen. De wandlampen zijn vertraagd en de Douane heeft aangegeven dat zij deze binnen 3 weken kunnen vrijgeven. Ook onze handen zijn gebonden. Als je ons gebeld had dan hadden we je van dit probleem op de hoogte kunnen brengen.
 nuttig