into-led.com/nlBeoordelingen

Patrick Koehof

Beoordelingen voor into-led.com/nl

4.51/5.00

2.203 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden

LED TL verlichting besteld na 20.30h, toch de volgende dag keurig verpakt al in huis. TL 160lm/W 4000K besteld voor de garage, wat een perfect licht! Ook keurig stevige TL's. Op de zolder 110lm/W 4000K geplaatst, geeft ook hier meer dan voldoende licht, zeker voor deze prijs. Deze goedkopere TL armaturen hebben geen aluminium versteviging waardoor ze wat slap aanvoelen en een beetje doorhangen.
Verder lezenAlle positieve beoordelingen weergeven

Het slechtste bedrijf wat ons land kent!!!geen woorden voor zo'n slechte service totaal niet oplossingsgericht terwijl de klant er niets aan doen kan als een rvs spot niet goed is!!! Dit bedrijf heeft als het aan ons ligt geen bestaansrecht en moet zo snel mogelijk verdwijnen/sluiten om zoveel mogelijk elende te besparen voor evt nieuwe klanten.Dit bedrijf wil alleen maar geld opstrijken groeten M
Antwoord van into-led.com/nl
Beste klant, jammer dat je ons zo'n beoordeling geeft en dat terwijl we je nog wel een gratis retourlabel hebben toegezonden om het probleem voor je op te lossen. En je hebt een nieuw artikel gekregen! Dat lijkt me toch oplossingsgericht.
Verder lezenAlle kritische beoordelingen weergeven

Verder lezenAlle positieve beoordelingen weergeven
Antwoord van into-led.com/nl
Verder lezenAlle kritische beoordelingen weergeven

Wat andere klanten zeggen over into-led.com/nl

Filter  Sorteren Relevantie
Goede beschrijving en snelle levering, alleen geen opmerking over een kabel verbinden daar je deze led-lamp niet los kunt schroeven.
Goede levering, top producten. Ondanks deze drukke tijd voor webshops supersnel in huis. Bestel hier graag nog een keer
lichtbalken voor in garage. zeer snelle levering, product volledig naar verwachting verlichting is bijzonder goed.
Levering netjes en snel verzorgd. Ook wist de chauffeur antwoord te geven over andere items uit jullie assortiment.
Al verschillende keren bestellingen bij gedaan.. Wordt steeds op tijd geleverd en dit aan een zeer correcte prijs.
Snelle levering van een super apparaat. Verwarmt onze kamer super. Instellen was erg makkelijk. Ziet er mooi uit.
Super snelle verwerking en levering. Mooie buiten lampen. Die er binnen als wand lamp ook prachtig voldoen.
Simpel en strak armatuur, precies waarvoor het bedoeld is. Erg fijn dat er aan twee kanten een tule zit
snelle levering led tl lampen om 1800 uur besteld de andere dag om 10,30 geleverd ondanks corona Super
Zeer snel geleverd Produkt ziet er ok uit. Enkel verpakking kan iets beter, plakband was losgekomen.
De snelheid van levering en het product, het enige wat mis is dat is het zeer korte snoer van 20 cm
De inbouwspots zijn heel mooi en komen goed van pas en zijn goed bij mij aangekomen!
Alles was prima rondom de bestelling. Krijg wel veel mailtjes rondom 1 bestelling.
Goed verpakt,zeer snel geleverd, goede kwaliteit producten en goede prijs. Top shop.
super snel en product in prima staat ontvangen. Het bestellen ging ook zeer soepel
Ik had een lamp die het niet deed , is meteen een nieuwe opgestuurd! Super service
Prima geregeld! Snel en zonder problemen. Duidelijke site. Zeker aan te bevelen
zeer snelle levering, gunstioge prijzen en excellente kwaliteit van grondspotten
60x60 LED paneel. Zeer voordelig, gemakkelijke installatie, en snelle levering.
Goede kwaliteit voor een juiste prijs, tevens op tijd verzonden en ontvangen