into-led.com/nl- Logo - Beoordelingen

into-led.com/nl

3.784 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden14.044 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 22 jan 2019
into-led.com/nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

22 jun 2023
Na eerst via de mail gevraagd of het kon wat ik van plan was, heb ik dimbare ledspots voor in de keuken met een muurdimmer gekocht. Ik had 2 maanden daarvoor al dimbare ledspots voor in de tuinkamer gekocht bij intolet. Ik kreeg helaas de muurdimmer niet gekoppeld aan de keukenspots . Dus ik bellen, maar ik moest filmen hoe ik probeerde te koppelen via de app. Oké dat begrijp ik. 4 uur later kreeg ik eindelijk antwoord terug, ze stuurde een nieuwe muurdimmer op. Die was er gelijk de volgende dag. Helaas die kreeg ik ook niet gekoppeld. Ik op zondagavond laat weer een filmpje gestuurd. Eindelijk op 11 uur antwoord, intolet kwam erachter dat ze 2x de verkeerde muurdimmer hadden geleverd. Gelijk de Volgende dag kwam de muurdimmer binnen, en ja hoor, de koppeling lukte. Maar ook gingen de tuinkamerspots aan en uit met de muurdimmer. En met alle afstandsbedieningen kon ik alleen de keuken en tuinkamer aan of uitzetten, dus niet apart. Na eerst een paar dagen via de app contact te hebben gehad, je moet elke keer 4 a 5 uur wachten op antwoord, soms nog langer, heb ik een week later maar gebeld . Ik kreeg Carmen aan de lijn. Aan haar heb ik mijn frustratie geuit. Zij beloofde mij het op te gaan lossen, en dat heeft ze gedaan, binnen 4 uurtjes heeft ze het opgelost. Ik moest de trafo van de tuinkamer terug sturen, en kreeg een ander model ervoor terug. Nu werkt alles zoals het hoort. Carmen is een topper. Voor haar 5 (of meer)sterren, de communicatie daarvoor 3 sterren. Nog vreemds, de trafo mag niet los geplaatst worden in de aluminiuframe van de tuinkamer ivm vocht. Dus ik heb er een installatiedoos bijbesteld, maar die is zo groot, die past nooit in de aluminiumframe. Dus heb ik maar verlengkabels bijbesteld en de trafo in de installatiedoos in de garage geplaatst. Ik kreeg Carmen

13 apr 2023
DPD-pakketservice kan de belofte van levering de volgende dag niet waarmaken. Donderdag besteld betekende dinsdag in huis. Bij montage van 2 van de 4 bestelde plafondbuizen van 1.20m 4 buizen kregen we onverklaarbare kortsluiting. We hebben een installateur laten komen. Aardlekschakelaar doorgebrand, hoofdschakelaar lag er op een gegeven moment zelfs uit.Op advies van de installateur de buizen verwijderd en andere opgehangen. Conclusie van de installateur was: ondeugdelijk materiaal. Toen wij dit hebben gemeld bij Intoled met het verzoek om restitutie vroegen ze ons bewijs te leveren: of we de buizen weer aanmelden sluiten en alles filmen zodat ze konden checken of we wel correct hadden gemonteerd.... Toen we antwoorden dat ons dat een beetje te ver ging, maar dat we de buizen terug zouden sturen en het geld terug wilden ontvangen, hebben we niets meer gehoord.

Beoordelingen voor into-led.com/nl

3 apr 2023
Goede service. Had zwarte ledspots besteld maar ze hadden er te weinig (of geen) op stock. Kreeg hierover snel een mail maar daarna moest ik zelf inbellen na 3 dagen want op mijn mail met de vraag of er een ander kleur op stock was kreeg ik nog geen antwoord. Dus dit was een minpunt. Wat dit euvel kan vermijden is een stockbeheer koppelen (met aantallen) aan de webshop. Zodoende kan je als klant nog voor het afrekenen beter geïnformeerd worden. Maar is enkel opbouwende commentaar. Als ik nog verlichting nodig koop ik er hier zeker nog!
4 apr 2023
Goedemorgen! Dankjewel voor het schrijven van een review. Ook zeker bedankt voor het doorgeven van de tips. We staan hier zeker voor open en werken er achter de schermen ook zeker aan onze service en website te blijven verbeteren. Dit zullen we dan ook zeker hierin meenemen! 👍 Gelukkig hebben we alsnog je bestelling kunnen aanpassen naar het alternatief en ben je hiervan inmiddels voorzien. Hier wensen we je dan ook veel plezier mee. Mocht je nog verdere vragen of opmerkingen hebben, mag je altijd contact met ons opnemen. Fijne dag gewenst!
14 okt 2023
Intoled is een super ervaring tot nu toe. Zeer duidelijke website, handige betalings opties en zeer snelle verzending ook België. Heb ondertussen al mijn oude halogeen en led verlichting zowel binnen als buiten vervangen door smart leds van Intoled Hoftronic. Deze zijn een zeer waardig alternatief voor de vele te dure bekende merken. Ik ben alvast grote fan. En mijn ouders maken nu ook voor de eerste keer kennis met de smart led opties en de super handige app van Hoftronic. Bedankt Intoled voor de aangeboden topkwaliteit! Steven
16 okt 2023
Hi Steven! Wat een super review, enorm bedankt hiervoor! 🤩 Wat geweldig om te horen dat inmiddels jouw hele huis voorzien is van Hoftronic Smart spots en dat je zelfs je ouders hiermee kennis laat maken! 😁 We hopen dat het hen ook helemaal bevalt! Mocht je een keer ergens hulp bij nodig hebben, mag je altijd contact met ons opnemen. Wij helpen je graag! Fijne dag gewenst! 🌞
14 okt 2023

Geweldige snelle service en kwaliteit

De eerste bestelling die we gedaan hebben was perfect in orde. Na de levering bleek dat we dezelfde ledspots ook voor een andere locatie konden gebruiken dus heb ik opnieuw een bestelling gedaan. Ik had deze net ingevoerd en betaald toen bleek dat onze Electricien voor de symmetrie 2 leds meer voorzien had. Na telefonisch contact met de klantenservice kon ik de oorspronkelijke bestelling nog annuleren en opnieuw een bestelling plaatsen met het correcte aantal leds. De oorspronkelijke bestelling werd terugbetaald. Super service dus
16 okt 2023
Goedemiddag! Bedankt voor het plaatsen van deze mooie review, dat waarderen we enorm! 🤩 We zijn blij dat we je goed hebben kunnen helpen en hopen dat de producten helemaal naar wens zijn. Als we je nog ergens bij kunnen helpen, horen we dit graag. Voor nu veel plezier met je bestelling en een fijne dag! ✨
16 okt 2023

LED spots die goed dimmen

Il heb vele LED spots gekocht en die dimmen super. Tevens voor de badkamer IP65 LED spots gekocht die ik bij diversen leverancier moest terug sturen omdat ze niet dimmen. De spots van INTOLED werken wel goed. Ook enkele draai dimmers van gekocht goedkoop en direct werken. Ook wilde een klant door het hele huis pulsschakelaars met dimmers hiervoor Shuttle dimmers gebruikt en spots van INTOLED. Ze dimmen in het hele spectrum. Ik ben erg tevreden Ik test alle LED spots uit of ze goed dimbaar zijn in een hotel schakeling
16 okt 2023
Goedemiddag! Dankjewel voor het plaatsen van een review, dat stellen we op prijs! Wat fijn om te horen dat je zo tevreden bent over onze producten, we wensen je er dan ook veel plezier mee! 😁 Mochten we je nog ergens bij kunnen helpen, laat dit dat gerust weten. Onze klantenservice staat voor je klaar! 💡 Fijne dag gewenst!
26 nov 2023

De belofte wordt waargemaakt

De belofte, vandaag besteld wordt morgen bezorgd bezorgt, wordt waar gemaakt bij een bestelling laat in de middag. Er wordt aanvullende informatie gegeven over het bestelde product, dat door klanten op het product is gegeven, zowel positieve als teleurstellende ervaring. Zo weet je wat je koopt. Van elke stap in het koopproces krijg je een bevestiging, zo ook dat je betaling ontvangen is. Dit geeft een zeer betrouwbaar gevoel. Helaas geen aanvullende foto. Vriendelijke groet, Henk van Herwaarden
Antwoord van into-led.com/nl
Goedemiddag Henk, Bedankt voor het delen van je review! We zijn blij dat je tevreden bent met je ervaring bij ons. Als je ooit hulp nodig hebt dan helpen wij je graag verder! 😁
9 jun 2023

Webshop is prima, vervoerder minder

Webshop is prima. Lossen problemen snel en goed op. Ben alleen niet zo te spreken over de vervoerder die ze gebruiken. Budbee. Pakketje zoek geraakt en moest constant zelf erachteraan gaan hoe het gesteld was. Na diverse dagen hebben ze dan toch aan de webshop doorgegeven dat het pakket zoek was. Deze hebben dat goed opgepakt en direct een nieuwe zending gereed gemaakt. Helaas toen nog enkele dagen moeten wachten eer ik bericht kreeg dat t geleverd zou worden. Als het goed is vanavond. Ben benieuwd.
Antwoord van into-led.com/nl
Hi goedemorgen, Dankjewel voor het schrijven van een review. Wat fijn om te horen dat je over het algemeen tevreden bent over je ervaring. Wel ontzettend vervelend dat je lang hebt moeten wachten op de levering van je pakket. Wij verzenden echter niet met Budbee en de bestellingen die je recent hebt geplaatst zijn dan ook met PostNL verzonden. Wellicht was dit een andere webshop waar deze producten waren besteld? Wel erg fijn om te horen dat je deze producten alsnog hebt mogen ontvangen. Mochten wij je nog ergens mee kunnen helpen, horen we het graag. Voor nu veel plezier met de bestellingen gewenst en een prettige dag! 🌞

Klanten service is goed, levertijd toch langer dan geschetst.

Wij hebben 2 bestellingen gedaan, eerste instantie niet op voorraad, op het sorteerscherm staat dan wel een groene stip met de melding op voorraad maar in de winkelmand geven kleine lettertjes aan dat deze toch niet op voorraad zijn order gecancelled. Snel bericht van klantenservice! Toch helaas de duurdere set besteld maar deze waten wel op voorraad De “next day” levering is niet gelukt, transporteur liet het afweten. Al met al toch tevreden klantenservice is snel en helder.
Antwoord van into-led.com/nl
Goedemiddag, Bedankt voor de feedback en het nemen van de moeite om een review te schrijven. 😁 Onze excuses voor het ongemak die je hebt ervaren door de niet-voorradige producten en de vertraging bij de vervoerder. We zijn blij dat je toch tevreden bent met jouw ervaring bij ons en we hopen dat de producten ook helemaal naar wens zijn. Veel plezier nog met je bestelling!

Enorme keuze en snelle levering uit voorraad

Samengevat is de keuze reuze, en dit stelde mij in staat om de juiste artikelen te vinden die in mijn optiek het meest geschikt waren voor de situatie. Namelijk de oude TL armaturen te vervangen voor led armaturen. Een online licht berekening zou overigens fijn zijn. alsmede het te verwachten resultaat bij montage aan het plafond en vanaf de zijkant. In dat opzicht zou een lichtbuis waarvan je het afstraal gedrag kunt aanpassen fijn zijn. Misschien in de toekomst ?
Antwoord van into-led.com/nl
Hoi goedemiddag! Hartelijk bedankt voor het schrijven van deze review! Fijn om te horen dat je uit het grote assortiment een goede keuze hebt kunnen maken en hiermee je oude TL verlichting hebt kunnen vervangen voor LED verlichting! 💡 We hebben helaas geen tool om online een lichtberekening te doen, maar onze LED specialisten staan altijd voor je klaar om je hier wat advies over te kunnen geven. Zeker een goede tip, dus dit zullen we meenemen! 👍 Voor nu veel plezier met je bestelling, fijne dag!
8 nov 2023

Oprechte waardering

Ik wilde advies over het plaatsen van inbouwspots op ruimte van 15m2. De vraag was hoeveel spots ik nodig had op die ruimte, er is een duidelijke mail over gestuurd met uitleg. Vindt dit hele goede service, had bij jullie al eens iets besteld was toen zeer tevreden. Via de nieuws brief en aanbiedingen twijfel ik niet om bij jullie weer te bestellen. Netjes en correct geleverd en volgens afspraak. Geen punten om beter te doen zoals jullie nu doen is het geweldig.
10 nov 2023
Goedemiddag! Bedankt voor het plaatsen van deze mooie review, dat waarderen we enorm! 🤩 We zijn blij dat we je goed hebben kunnen helpen met het uitzoeken van de spotjes en we hopen dat de spots ook helemaal naar wens zijn. Als we je nog ergens bij kunnen helpen, horen we dit graag. Voor nu veel plezier met je bestelling en een fijne dag! ✨
11 sep 2023

Top, snel, makkelijke site.

Site overzichtelijker dan meeste, makkelijkere & meer filters dan meeste. Zocht spotjes voor badkamer (waterdicht) en als t kon smart met RGBWW. Deze hadden ze en makkelijk te filteren voor degelijke prijs. Let op bundels betekend niet goedkoper! 1 nadeel van de armatuur, de veertjes zijn niet heel sterk en klampt de lamp niet echt goed tegen het plafond jammer genoeg, moet hier nog wat op vinden. Dacht zondag besteld en maandag al binnen.
12 sep 2023
Goedemiddag, Heel erg bedankt voor je uitgebreide review, dit waarderen wij enorm! We zijn blij om te horen dat je onze website overzichtelijk en gebruiksvriendelijk vond en dat je precies hebt kunnen vinden wat je zocht! 😁 Bedankt ook voor het delen van je feedback over de armaturen. Dit is zeker nuttige informatie die wij intern door zullen geven. Je mag hierover altijd contact opnemen met de klantenservice, zij staan klaar om jou hier verder mee te helpen! Als we je nog ergens bij kunnen helpen, horen we dit graag. Voor nu veel plezier met je bestelling en een fijne dag! ✨
15 nov 2023

Uitstekende service en goed advies.

Ik heb telefonisch goed en klantvriendelijk advies gehad voor mijn aankoop. Er is goed meegedacht. Na het plaatsen van mijn bestelling bleek dat er nog korting had kunnen worden toegepast. Na één mailtje aan de klantenservice is dit direct alsnog verrekend. Bijna 5 sterren; het vervoersbedrijf DPD, leverde enkele dagen te laat en onaangekondigd mijn bestelling met gedeukte verpakking af. Ik kan het bedrijf zeker aanbevelen.
17 nov 2023
Goedemiddag! Bedankt voor het plaatsen van deze mooie review, dat waarderen we enorm! 🤩 We zijn blij dat we je goed hebben kunnen helpen en hopen dat de producten (ondanks de stroeve bezorging 😓) helemaal naar wens zijn. Mocht er wel nog wel iets zijn dan weet je ons te vinden, we wensen je een fijne dag toe!
PS
Pieter S.
Hoogersmilde
9 jun 2023
Geweldige buitenlamp om mijn parkeerplaats te verlichten bij beweging. Ik von het een dingetje om de sensor in te stellen. Voor montage eerst een snoer er aan gemaakt, bij avond en beweging ingesteld daarna tijd. Dat is op 3 1/2 meter hoogte anders niet te doen. Ben heel erg benieuwd of hij tegen het Nederlandse weer kan. Ik hat er één van een andere firma die water in de Pir kreeg. Hier zit in ieder geval 5 jaar garantie op.
Antwoord van into-led.com/nl
Goedemorgen, Dankjewel voor het schrijven van een review. Wat fijn om te horen dat je zo tevreden bent over de breedstraler die je hebt besteld en dat deze de parkeerplaats goed verlicht! 💡 Deze breedstraler is daar inderdaad uitermate geschikt voor en kan door zijn hoge IP waarde ook goed tegen het Nederlandse weer. Hier zal je dus lange tijd plezier van hebben. Anders kun je natuurlijk altijd aanspraak maken op de garantie! Goed om te horen dat het uiteindelijk ook goed is gelukt de sensor in te stellen, mocht je daar in de toekomst nog hulp bij nodig hebben, laat dit dan gerust weten. We helpen je daar dan graag bij verder. Ook bij andere vragen of opmerkingen staat onze klantenservice voor je klaar! 👍 Voor nu veel plezier met de bestelling en een prachtige dag gewenst! 🌞
11 nov 2023
Het was een perfecte bestelling en levering. Direct na bestelling kreeg ik behalve bevestiging van de bestelling en administratieve afhandeling ook nog de nodige informatie over het bestelde product. Het enige minpuntje was dat de aflevering een dag later was dan aangekondigd, maar daar had Intoled wel voor gewaarschuwd en bovendien is dat een probleem dat bij de koeriersdienst ligt en buiten het vermogen van Intoled.
Antwoord van into-led.com/nl
Goedemiddag! 😁 Wat leuk dat je een review hebt geschreven, bedankt daarvoor! Super om te horen dat je naast de informatie over de levering ook wat extra informatie hebt ontvangen over de smart verlichting. Zo kun je na ontvangst direct aan de slag met deze leuke verlichting! 🌈 Erg jammer dat de levering helaas een dag later was dan aangegeven, onze excuses voor het ongemak! Hierin zijn we inderdaad sterk afhankelijk van de vervoerder, maar een snelle levering vinden we erg belangrijk. We nemen jouw feedback dan ook zeker mee. We wensen je veel plezier met de bestelling toe. Mocht je nog vragen hebben, mag je altijd weer contact opnemen 📞. Fijne dag gewenst!
30 jun 2023

Best OK

Mooi licht, met best wat mogelijkheden - installatie wat moeilijker dan verwacht omdat er een vrij grote transfo is en getwiste kabels niet rechtstreeks aan te sluiten zijn, maar moeilijk gaat blijkbaar ook (dat had beter explicieter vermeld geweest) - voldoende lumen - programmatie verliep vrij vlot: intensiteit - kleurkeuze - nog niet duidelijk of ik vanuit het 'buitenland' ook kan aan en uitschakelen.
Antwoord van into-led.com/nl
Hi goedemiddag! Dankjewel voor het plaatsen van een review, dat stellen we op prijs! Wat fijn om te horen dat je zo tevreden bent over het product dat je hebt besteld, we wensen je er dan ook veel plezier mee! 😁 Mocht je nog tips of advies nodig hebben met de installatie dan kunnen wij je helpen, laat dit dan gerust weten. Verder heb ik je nog een mail gestuurd met de verschillende opties die deze lamp heeft met ook het antwoord op de vraag of je deze vanuit het buitenland kunt aan/uitzetten. Onze klantenservice staat voor je klaar! 💡 Fijne dag gewenst!
29 jul 2023
Er was een foutje geslopen in het afleveren van mijn bestelling. Ik miste 1 item maar 1x mailen en een dag later een 2e mail met foto's van de verkregen items en de boel was geregeld. Kreeg netjes een mail terug met een bedankje voor de genomen moeite en de toezegging dat het missende item zo snel mogelijk naar mij toe gestuurd zou worden. Volgende dag (zarerdag) werd het pakketje al bij mij afgeleverd.
Antwoord van into-led.com/nl
Goedemiddag! 🌞 Dankjewel voor het schrijven van een review. Wat vervelend om te horen dat er een product uit je bestelling niet geleverd was. Onze excuses voor het ongemak 😰. Gelukkig hebben we je hiermee direct verder kunnen helpen en ben je inmiddels voorzien van een nieuwe zending! We wensen je dan ook veel plezier met de bestelling toe 😁 Mochten we je nog ergens bij kunnen helpen, weet je ons te vinden. Wij helpen je dan graag verder! Voor nu een hele fijne dag gewenst! 💡
26 apr 2023

Herziening van eerdere beoordeling

Mijn klacht is uiteindelijk perfect opgelost door creditering van de beschadigde producten. Goede, klantgerichte service waardoor ik zéker in de toekomst zaken blijf doen.
9 mei 2023
Goedemiddag, Dankjewel voor het updaten van jouw review. Wat ontzettend fijn om te horen dat jouw klacht op een goede wijze is opgelost! Dat doet ons goed om te horen. Super dat je hiermee uiteindelijk een goede ervaring met ons hebt en zaken met ons wil blijven doen. Dat stellen we enorm op prijs. Mochten we je in de toekomst nog ergens mee kunnen helpen, horen we dat graag. Voor nu een prettige dag gewenst 😁
29 okt 2023

Veel keus uit elegante, moderne verlichting.

Veel keus en wordt snel en correct bezorgd! Bij aankoop boven € 50 worden er geen bezorgkosten. Met 4 armatuuren van de Hoftronic S-serie, heb ik mijn hele garage prachtig en elegant verlicht; veel meer en beter licht dan de 2 dubbele TL-bakken. Die bleken zo lomp en ouderwets. Een "keuzehulp" zou handig zijn; wat betekent in de praktijk 4000K, Ra, lumen/Watt en de vele andere technische termen.
Antwoord van into-led.com/nl
Hoi goedemiddag! Dankjewel voor het schrijven van een review. Wat fijn om te horen dat je uit het ruime assortiment een goede keuze hebt kunnen maken en deze snel bij je is geleverd. Éxtra fijn natuurlijk dat er dan geen verzendkosten in rekening worden gebracht 😁. Wat fijn dat de LED battens jouw garage zo goed hebben kunnen verlichten. Dit zijn ook ontzettend krachtige producten met een behoorlijke lichtopbrengst, fijn om te horen dat dit je goed bevalt. Ook het design is natuurlijk mooi meegenomen, zodat jouw garage inderdaad elegant verlicht wordt! 💡 Jouw feedback over de keuzehulp nemen we zeker mee, we zijn namelijk hard bezig met het verbeteren van de website. Op dit moment staan er al wel wat artikelen online, zoals een lichtkleur hulp onderaan de pagina. Ook hebben we een aantal blogs, waarvan wellicht een goede voor jou: https://www.into-led.com/nl/blogs/led-blog/welke-verlichting-voor-de-garage/. We wensen je veel plezier met jouw bestelling toe en bij vragen mag je uiteraard altijd contact met ons opnemen. Fijne dag gewenst! 🌞
24 mei 2023
Into led, heeft gedaan wat ze beloofden! De levering via dpd, dat was een echte ramp!!! Deze zouden zogezegd aan de deur geweest hebben? Ik was de gang aan het schilderen, en zou de bel niet gehoord hebben! Mijn gehoor is nochtans perfect. Maar blijkbaar is dat de gewoonte bij deze firma. Als jullie, jullie service nog willen verbeteren. Neem dan een ander leverings bedrijf!
26 mei 2023
Hoi goedemorgen, Dankjewel voor het schrijven van een review. Fijn om te horen dat je over ons zo tevreden bent. Wij werken inderdaad samen met deze vervoerder, dus zullen jouw feedback hierin ook zeker meenemen. Ontzettend vervelend dat de vervoerder aangeeft aan je deur te zijn geweest, maar dat niet te zijn geweest. Onze excuses voor het ongemak 😰. Hopelijk heb je het pakket alsnog kunnen ophalen bij het pakketpunt! We wensen je veel plezier met de bestelling toe. Mochten er nog vragen zijn, horen we het graag. Fijne dag gewenst!
15 okt 2023
goede afspraken, zeer snelle levering in correcte verpakking. De pakjesdienst heeft het pakketje aan de zijkant van mijn huis gezet, alhoewel ik thuis was. Wat als iemand anders dat had meegenomen, wat is dan ? Hoe kan ik bewijzen dat ik het pakketje niet heb gehad, heb ik dan recht op hetzelfde pakket? Voor de rest, ik zal in de toekomst zeker opnieuw bestellen
16 okt 2023
Goedemiddag! Heel erg bedankt voor het schrijven van een review. Vervelend om te horen dat de vervoerder het pakketje zomaar aan de zijkant van het huis heeft achtergelaten, onze excuses hiervoor! 😥 Wij waarderen jouw feedback en zullen dit zeker meenemen! Hopelijk zijn de producten helemaal naar wens. Mocht er nog iets zijn dan mag je altijd contact met ons opnemen, we wensen je voor nu nog een hele fijne dag toe! 🌞
12 mei 2023

Bestelling na 1 week nog steeds niet…

Bestelling na 1 week nog altijd niet geleverd. Elke dag bericht dat de levering een dag delayed was... Week later eindelijk geleverd, maar volledig beschadigd tijdens transport. Na interventie van de klantenservice en het doorsturen van foto's van de schade, werden er prompt nieuwe TL-buizen verzonden, die wel piekfijn in orde aankwamen. Een correcte service!
26 mei 2023
Goedemorgen, Dankjewel voor jouw review! Wat vervelend om te horen dat in eerste instantie jouw bestelling niet geleverd werd en vervolgens flink beschadigd is geleverd. Onze excuses voor het ongemak 😰. Wel ontzettend fijn om te horen dat je hier goed mee bent geholpen en dat je inmiddels bent voorzien van nieuwe TL buizen die wel helemaal aan de wensen voldoen én in goede staat zijn aangekomen! We wensen je dan ook veel plezier met de bestelling toe 💡. Mochten wij je in de toekomst nog ergens mee kunnen helpen, horen we dat graag! Prettige weekend gewenst!