into-led.com/nl- Logo - Beoordelingen

into-led.com/nl

3.784 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden14.044 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 22 jan 2019
into-led.com/nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

22 jun 2023
Na eerst via de mail gevraagd of het kon wat ik van plan was, heb ik dimbare ledspots voor in de keuken met een muurdimmer gekocht. Ik had 2 maanden daarvoor al dimbare ledspots voor in de tuinkamer gekocht bij intolet. Ik kreeg helaas de muurdimmer niet gekoppeld aan de keukenspots . Dus ik bellen, maar ik moest filmen hoe ik probeerde te koppelen via de app. Oké dat begrijp ik. 4 uur later kreeg ik eindelijk antwoord terug, ze stuurde een nieuwe muurdimmer op. Die was er gelijk de volgende dag. Helaas die kreeg ik ook niet gekoppeld. Ik op zondagavond laat weer een filmpje gestuurd. Eindelijk op 11 uur antwoord, intolet kwam erachter dat ze 2x de verkeerde muurdimmer hadden geleverd. Gelijk de Volgende dag kwam de muurdimmer binnen, en ja hoor, de koppeling lukte. Maar ook gingen de tuinkamerspots aan en uit met de muurdimmer. En met alle afstandsbedieningen kon ik alleen de keuken en tuinkamer aan of uitzetten, dus niet apart. Na eerst een paar dagen via de app contact te hebben gehad, je moet elke keer 4 a 5 uur wachten op antwoord, soms nog langer, heb ik een week later maar gebeld . Ik kreeg Carmen aan de lijn. Aan haar heb ik mijn frustratie geuit. Zij beloofde mij het op te gaan lossen, en dat heeft ze gedaan, binnen 4 uurtjes heeft ze het opgelost. Ik moest de trafo van de tuinkamer terug sturen, en kreeg een ander model ervoor terug. Nu werkt alles zoals het hoort. Carmen is een topper. Voor haar 5 (of meer)sterren, de communicatie daarvoor 3 sterren. Nog vreemds, de trafo mag niet los geplaatst worden in de aluminiuframe van de tuinkamer ivm vocht. Dus ik heb er een installatiedoos bijbesteld, maar die is zo groot, die past nooit in de aluminiumframe. Dus heb ik maar verlengkabels bijbesteld en de trafo in de installatiedoos in de garage geplaatst. Ik kreeg Carmen

13 apr 2023
DPD-pakketservice kan de belofte van levering de volgende dag niet waarmaken. Donderdag besteld betekende dinsdag in huis. Bij montage van 2 van de 4 bestelde plafondbuizen van 1.20m 4 buizen kregen we onverklaarbare kortsluiting. We hebben een installateur laten komen. Aardlekschakelaar doorgebrand, hoofdschakelaar lag er op een gegeven moment zelfs uit.Op advies van de installateur de buizen verwijderd en andere opgehangen. Conclusie van de installateur was: ondeugdelijk materiaal. Toen wij dit hebben gemeld bij Intoled met het verzoek om restitutie vroegen ze ons bewijs te leveren: of we de buizen weer aanmelden sluiten en alles filmen zodat ze konden checken of we wel correct hadden gemonteerd.... Toen we antwoorden dat ons dat een beetje te ver ging, maar dat we de buizen terug zouden sturen en het geld terug wilden ontvangen, hebben we niets meer gehoord.

Beoordelingen voor into-led.com/nl

Duidelijke website, eenvoudig bestellen en snelle levering
Antwoord van into-led.com/nl
Goedemiddag, Super bedankt voor je fantastische review! 💐 We zijn blij dat we aan je verwachtingen hebben voldaan. Veel plezier nog met je bestelling!

goed en snel

duidelijke website, snelle levering, goede prijs/kwaliteit
Antwoord van into-led.com/nl
Goedemiddag! Heel erg bedankt voor je mooie feedback! 😄 We waarderen je support enorm en wensen je veel plezier met je producten.

Goede kwaliteit top ‼️

Goede kwaliteit, en zeer snelle levering binnen 23 uur 👍
Antwoord van into-led.com/nl
Goedemiddag, Superleuk om te horen dat je blij bent met je aankoop! 🌟 We zijn trots dat we aan je verwachtingen konden voldoen. Tot de volgende keer!
Heb gekocht voor planten komt erg licht werkt super goed
Antwoord van into-led.com/nl
Goedemiddag! Dankjewel voor jouw review! Het is geweldig om te horen dat je zo blij bent met je ervaring bij ons. We wensen je veel plezier met je producten toe. 💡
Snelle levering. Zeer goede kwaliteit voor mooie prijs
Antwoord van into-led.com/nl
Goedemiddag! Bedankt voor je enthousiaste review! 🎉 Het doet ons goed te weten dat je tevreden bent. Geniet van je nieuwe aankoop en graag tot ziens!
selle en goede levering. product doet wat het moet doen.
Antwoord van into-led.com/nl
Mooie producten voor een super prijs. En snelle levering
Antwoord van into-led.com/nl
Goedemiddag! Heel erg bedankt voor jouw review. Nog veel plezier met de bestelde producten. 🤩
snel geleverd en goede kwaliteit voor een eerlijke prijs
Antwoord van into-led.com/nl
Goedemiddag! Bedankt voor het schrijven van een review, we waarderen de feedback enorm! Nog veel plezier met de bestelde producten. 🤩
vlot geregeld, wel even zoeken te instaleren, is gelukt.
Antwoord van into-led.com/nl
Goedemiddag, Bedankt voor het delen van je review! We zijn blij dat je tevreden bent met je ervaring bij ons. Als je ooit hulp nodig hebt dan helpen wij je graag verder! 😁
Snel geleverd goede prijs en kwaliteit perfect product
Antwoord van into-led.com/nl
Goede prijs / kwaliteit verhouding, snelle levering.

Topwinkel

Snelle levering, goeie prijs, mooie spots. Gewoon doen
Antwoord van into-led.com/nl
Goedemiddag, Dankjewel voor je mooie woorden! Het is super om te horen dat je zo blij bent met je aankoop. Als je ooit meer nodig hebt of vragen hebt over onze producten, staan we voor je klaar! 😉

makkelijk en goed

makkelijk te bestellen, snel geleverd en goed verpakt.
Antwoord van into-led.com/nl
Goedemiddag, Fantastisch om te horen dat je zo blij bent met je bestelling! 🚀 Bedankt dat je voor ons hebt gekozen. We zien ernaar uit om je in de toekomst opnieuw van dienst te zijn!
Lekker snel in huis. Verder geen op- of aanmerkingen
Antwoord van into-led.com/nl
Goede producten en altijd zeer vlot en snel geleverd
Antwoord van into-led.com/nl
Snel, duidelijk en correct geleverd en afgehandeld.
Antwoord van into-led.com/nl
Snelle levering, producten zijn zoals beschreven.
Antwoord van into-led.com/nl
Makkelijk en overzichtelijk Snel geleverd. Top !
Antwoord van into-led.com/nl
Veel keuze en snelle levering. Goede producten ook
JT
Bestellen betalen bezorgen, Prijs kwaliteit goed.
Antwoord van into-led.com/nl
Goedemiddag! Wat fijn dat je tevreden bent met je aankoop! 🛍️ Dank je wel voor je vriendelijke woorden. We waarderen je als klant en hopelijk zien we je nog een keer terug!